Opis przejścia Lakebed Temple i Arbiter's Grounds

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2775
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Opis przejścia Lakebed Temple i Arbiter's Grounds

Postautor: MasterLink » 29 lipca 07, 13:29

Legend of Zelda Twilight Princess /Wii/
LAKEBED TEMPLE – tylko opis przejścia

Opis zawiera dwa pomocne skróty! Po wejściu do świątyni płyń jaskinią przed siebie i omijaj przeszkody. Kiedy z niej wypłyniesz, zobaczysz wrota, żeby je otworzyć, pociągnij za dźwignię znajdującą się przed wrotami (po prostu skocz ze skarpy a Link złapie się dźwigni). Otwórz drzwi. W następnym pomieszczeniu użyj łuku (kombinacji strzała-bomba) i strąć stalaktyty, aby przejść dalej do kolejnych drzwi. Kieruj się prosto do drzwi. Za drzwiami idź prosto kolejnych przy których stoi jaszczur – załatw go i otwórz drzwi. Znajdziesz się w komnacie z dwoma piętrami na środku której są długie schody prowadzące na pierwsze piętro. Idź w dół po schodach, potem skręć w prawo. Idź cały czas prosto do końca, na końcu – z prawej strony zobaczysz dźwignię pociągnij za nią. Schody się obrócą, idź na górę. Skręć w prawo, idź prosto, zobaczysz drzwi naprzeciw drzwi jest kolejna dźwignia, pociągnij za nią. Schody się obrócą. Idź na dół do drzwi. Za drzwiami idź prosto do kolejnych drzwi. Otwórz je i idź do jaskini na prawo. Strąć stalaktyt żeby zablokował wodę – wtedy przejdziesz. Idź prosto – do winorośli. Przejdź po niej na drugą stronę. Zestrzel kolejny stalaktyt aby dostać się do skrzyni – w niej klucz. Wróć do komnaty z obrotowymi schodami. Jesteś w komnacie? Idź prosto po schodach na górę. Skręć w lewo. Potem idź prosto, aż zobaczysz zamknięte drzwi z kłódką. Otwórz je. Za drzwiami idź prosto do kolejnych drzwi. Za drzwiami skręć w prawo. Spójrz w górę i zestrzel lewy stalaktyt. Idź po winorośli do dźwigni. Pociągnij za nią. Przejście na dole się otworzy. Zeskocz i idź prosto. Zobaczysz głaz strzel w niego z bomby. Idź prosto do drzwi, za nimi skręć w lewo do kolejnych drzwi, otwórz je. Za drzwiami zeskocz ze skarpy, idź prosto do skrzyni po prawej stronie – w niej klucz. Wróć się, na prawo zobaczysz drzwi. Otwórz je. Ze drzwiami idź do kolejnych drzwi. Otwórz je i skręć w lewo, idź prosto do kolejnych drzwi. Otwórz je. Za drzwiami idź do drzwi z kłódką, otwórz je, za drzwiami skręć w prawo – zeskocz ze skarpy na winorośl – idź po niej na górę. Teraz idź krętą trasą na górę – do drabiny. Wejdź po niej na górę pociągnij za dźwignię. Uwolnisz wtedy wodę. Idź z powrotem na dół (tą samą trasą którą wszedłeś na górę). Kiedy wpadniesz do wody, płyń w prawo do kolejnej dźwigni, pociągnij za nią – wtedy tama się otworzy, idź prosto do drzwi pod którymi płynie woda. Za drzwiami idź prosto i skręć w lewo do drzwi. Za drzwiami zeskocz na sam dół! Dostań się do miejsca gdzie kręcą się małe platformy umiejscowione na łańcuchach. Wskocz na jedną z nich. Przeskocz z niej na pierwszą skarpę i idź do drzwi. Za drzwiami skręć w lewo, potem idź prosto do skrzyni – w niej klucz. Od skrzyni idź prosto i skręć w prawo do drzwi. Potem wskocz na poruszającą się platformę na łańcuchu. Podążaj do kolejnych drzwi. Wskocz na skarpę i otwórz drzwi. Za drzwiami idź prosto do drzwi z kłódką. Otwórz je i idź - płyń prosto. Na końcu jaskini pod wodą zobaczysz głaz. Użyj Iron Boots aby się zanurzyć, następnie użyj wodnej bomby aby zniszczyć głaz i płyń przed siebie do ciemności. Potem wypłyń. Znajdziesz się w ogromnej jaskini – rozejrzyj się w niej – popacz w górę – zobaczysz dużą ropuchę to mini boss. Mini boss – zniszcz wszystkie małe kulki które wyrzuca ropucha, wtedy ropucha skoczy do góry próbując cię zmiażdżyć, bądź cały czas w ruchu, kiedy pojawi się cień odskocz! Kiedy ropucha walnie w podłoże, ropucha wyciągnie swój język – nawalaj język z miecza. (lub kiedy ropucha otworzy paszczę strzel jej strzałą-bombą w pysk – wtedy ropucha upadnie a ty naparzaj ją w język z miecza). Powtarzaj czynności aż do skutku. Po walce otwórz skrzynie - dostaniesz Clawshot. Następnie zlokalizuj wrota. Przed wrotami na górze zobaczysz miejsce którym zaczepisz Clawshota, wtedy wrota się otworzą. Idź prosto do drzwi… Za drzwiami idź prosto do kolejnych drzwi.
Potem obróć się w lewo i złap się w lewo Clawshotem winorośli, potem złap się winorośli na górze, zeskocz i idź do drzwi. Za drzwiami idź do kolejnych. Idź na górę po schodach., skręć w lewo idź prosto, naprzeciwko drzwi po lewej zobaczysz miejsce – zaczep w nie Clawshotem, teraz spływaj na dół po schodach. Idź do drzwi pod którymi płynie woda. Idź prosto i przejdź pod turbiną – potem idź prosto do drzwi. Musisz dostać się na skarpę na której jest skrzynia po lewej użyj Clawshota – wbij go w miejsce widoczne na turbinie (na górze). Rozejrzyj się na lewo na górze zobaczysz winorośl złap się Clawshotem. Przejdź po niej w prawo na skarpę na górze zobaczysz kolejną winorośl. Idź po niej w lewo. UWAGA – teraz skrót!!! (będziesz mógł się dostać do drzwi beż uruchamiania turbin!) – jesteś na skarpie – rozejrzyj się na dole zobaczysz skarpę z dwoma wazami – skocz na nią z góry – uważaj żeby nie spaść w przepaść! Kiedy będziesz już na dole na skarpie. Wbij Clawshota w miejsce widoczne na górze na turbinie. Zeskocz i idź do drzwi. Za drzwiami wskakuj do wody i płyń w prawo, potem w lewo na sam dół – i odszukaj podwodną jaskinię – jak przez nią przepłyniesz płyń na górę w prawo, zobaczysz jaskinię zawaloną kamieniem zniszcz ją z bomby, przepłyń przez nią i płyń w prawo na dół do kamienia – zniszcz go bombą. Płyń przed siebie, teraz płyń do góry i wypłyń – idź do drzwi po lewej. Za drzwiami na suficie zobaczysz miejsce – zaczep się Clawshotem – wtedy przejście pod tobą się otworzy – puść się na łańcuchu na dół – do skrzyni – znajdziesz w niej Big Key. Zaserwuj i wyjdź – włącz jeszcze raz grę. Znajdziesz się na początku świątyni. Kieruj się do komnaty z obrotowymi schodami.
Kiedy się w niej znajdziesz biegnij prosto – UWAGA – następny skrót!!! Biegnij, zeskocz ze skarpy – spadasz (widzisz drzwi z kłódką na okrągłej skarpię?) – jakieś pół metra nad skarpą walnij mieczem horyzontalnie – wtedy Link lekko przesunie się w przód i znajdzie się na skarpie koło drzwi do głównego bossa) – jeśli ci nie wyjdzie próbuj aż CI wyjdzie! Potem otwórz drzwi z kłódką idź prosto, wskocz do dziury. Znajdziesz się w podwodnej komnacie, aby szybciej dostać się na dół użyj Iron Boots. Pojawi się Boss. Boss – w środku jednego z jego ramion znajduje się oko. Użyj Clawshota aby je złapać (zlockuj oko), po tym nawalaj w nie mieczem. Powtarzaj czynność aż do skutku. Teraz DRUGIE starcie – zlokalizuj oko potwora zlockuj je Clawshotem – wtedy Link znajdzie się kolo oka potwora. Naparzaj w oko mieczem! Powtarzaj czynność aż do skutku. Po pokonaniu potwora dostaniesz serce i ostatni Fused Shadow.

[glow=orange]PS: TAK to NA razie mój ostatni opis - nie chce mi się już ich robić - to jest zbyt męczące :oops:
Zelda TP jest zbyt skomplikowana na to żeby jedna osoba robiła opis całej gry. Do tego potrzeba kilku osób - każda z nich opisywałaby inną sekcję gry.[/glow]
Ostatnio zmieniony 30 lipca 07, 12:46 przez MasterLink, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
Link.
Goron
Goron
Posty: 116
Rejestracja: 6 maja 07, 18:55
Lokalizacja: Hyrule

Postautor: Link. » 29 lipca 07, 19:58

Bardzo ładne opisy namęczyłeś się, odpocznij.
Zostanę kiedy? największym Hokage, kumalski!
Obrazek
Obrazek

wojownik
Goron
Goron
Posty: 143
Rejestracja: 28 lipca 07, 11:18

Postautor: wojownik » 30 lipca 07, 09:44

Patrzyłeś na solucje?? Poszukaj!
Obrazek

Awatar użytkownika
Blizzard
Zora
Zora
Posty: 303
Rejestracja: 6 lipca 07, 20:01
Lokalizacja: Z k?towni

Postautor: Blizzard » 30 lipca 07, 09:59

Gratz kolejna dobra solka tylko tak dalej (jak zrobisz całą solucje to może vip'a dostaniesz :) )
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Boryn
Zastępca redaktora naczelnego
Zastępca redaktora naczelnego
Posty: 1206
Rejestracja: 8 marca 05, 17:02
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Postautor: Boryn » 30 lipca 07, 10:28

Blizzard pisze:Gratz kolejna dobra solka tylko tak dalej (jak zrobisz całą solucje to może vip'a dostaniesz :) )


????

yyy. Już jest vipem.
Obrazek[center]Zapunktuj.pl. Zdobywaj różne nagrody: Przelewy PayPal w wysoko?ci 5 -200 zł, konsole PS3, PSP, doładowania telefonów w wysoko?ci 5 - 100 zł i wiele innych. Kliknij w logo, zarejestruj się i bierz udział w loteriach i zdobywaj masę punktów, które możesz wymienić na wiele nagród.[/center]

Awatar użytkownika
Mr.M
VIP
VIP
Posty: 1949
Rejestracja: 11 września 05, 18:20
Lokalizacja: Białobrzegi
Kontaktowanie:

Postautor: Mr.M » 30 lipca 07, 11:55

wojownik pisze:Patrzyłeś na solucje?? Poszukaj!


Emm... Przepraszam, w zasadzie mogłem od razu usunąć post, ale... No, czegoś tu nie rozumiem, możesz się wytłumaczyć? Bo mi to na spam wygląda >.<

Pozdrawiam.
[center]Obrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazek[/center]

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2775
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 30 lipca 07, 12:39

Kolejny ALE...:

ARBITER’S GROUNDS /Wii/
Opis przejścia jest tylko do mini bossa – (nie ma opisu co jest za mini bossem) – ale to zawsze jakaś pomoc jest. Po wejściu do świątyni idź prosto, obróć się w prawo i zaczep się Clawshotem okrągłej kratki na ścianie. Znajdziesz się na drugiej skarpie, potem przeskakuj pomiędzy platformami. Kiedy zobaczysz zamkniętą bramę idź w lewo (tam gdzie jest ogrodzone). Gdy tam będziesz, załatw szkielety wydobywające się z piasku i przyciągnij dźwignię clawshotem, potem złap ją i ciągnij. Brama się otworzy. Idź prosto do drzwi z kłódką – na lewo możesz uzupełnić zapas oleju do lampy. – Ale miejsce w które musisz iść jest na prawo, idź do końca korytarza do skrzyni – niej klucz. Wróć do drzwi i otwórz je. Za drzwiami znajdziesz się w ciemnym pomieszczeniu. Idź prosto do zamkniętych drzwi – po obu stronach drzwi znajdują się znicze. Zapal je używając lampy – krata się otworzy! Idź do drzwi. Za drzwiami znajdziesz się w komnacie (nazwijmy ja komnatą X) zobaczysz scenkę jak cztery duchy zabierają niebieskie płomienie. Po zabraniu płomieni drzwi się zatrzaskują.
Potem pojedynek z duchem – zmień się w wilka. Włącz wilkiem SENSE – zlockuj ducha i kiedy duch robi zamach skocz na niego (przycisk A) – potem naciskaj cały czas A-A-A-A… (powtarzaj tą czynność aż do skutku) – potem wyrwij duchowi Poe’s Soul (czerwono-czarna – kula). Masz już pierwszy płomień. Pozostają jeszcze trzy! Podejdź do szaty ducha włącz SENSE i zapamiętaj jego zapach. Idź po zapachu – zaprowadzi cię w pewne miejsce – użyj DIG – kopania aby odsłonić dźwignię. Ciągnij! Otworzy się podziemne przejście. Idź na dół po schodach i otwórz drzwi.
Za drzwiami będziesz musiał zmienić się w człowieka – żeby przesunąć „dźwignię”. Chwyć ją i pchaj. Otworzy się przejście – zabij mumię i otwórz skrzynię – w niej klucz. Zlokalizuj dziurę w suficie i miejsce do zaczepienia clawshotem – wejdź na górę używając clawshota. Jak tylko wejdziesz spójrz za siebie – zobaczysz drzwi, idź do nich. Idź prosto do ciemnego pomieszczenia z niebieskimi płomieniami, zmień się w wilka. Użyj SENSE i znajdź drugiego ducha (załatw go tak samo jak pierwszego). Potem wróć do komnaty X – tą samą drogą.
W komnacie zapali się drugi płomień. Kiedy będzie na schodach idź prosto, potem zrób ostry zakręt w lewo – zobaczysz drzwi. Za drzwiami idź prosto do drzwi z kłódką – masz już klucz otwórz je. Potem idź w prawo uważaj na kolce wyskakujące z piasku, wejdź na wyższy punkt muru – zobaczysz tam skrzynię, przeciągnij ją aż spadnie centymetr na dół. Potem pchaj ją do ściany ile się da. Potem wejdź po schodach i idź w prawo do dźwigni. Ciągnij ją aż platforma na łańcuchach uniesie się do góry i zaskoczy – teraz możesz przejść – idź zanim platforma opadnie. Idź prosto po schodach aż dojdziesz do statuy. Przesuń ją od lewej idź w prawo aż dojdziesz do skrzyni – w niej klucz – kieruj się do drzwi z kłódką. Za drzwiami idź korytarzem w prawo, potem w lewo prosto, w lewo i prosto do ściany. Zmień się w wilka, włącz SENSE, użyj DIG w miejscu które wskazuje ci zapach. Przesuń dźwignię otworzy się przejście z trzecim duchem – załatw go! Potem idź do drzwi gdzie palą się znicze.
Za drzwiami idź w prawo aż napotkasz na skrzynie – w niej klucz. Potem włącz SENSE i pozbyć się szczurów! Potem idź w stronę drzwi z kłódką przy których palą się znicze. Otwórz je – znajdziesz się na górze w komnacie X. Idź prosto do drzwi naprzeciw. Uważaj żebyś nie spadł na dół. Za drzwiami idź w lewo potem w prawo. Przesuń skrzynię ile się da i wejdź na nią. Złap dźwignię i ciągnij (platforma na łańcuchach uniesie się) aż zaskoczy. Stań po środku tam gdzie była platforma – kiedy opadnie znajdziesz się w jej środku. Potem wejdź na platformę i idź do drzwi. Za drzwiami idź prosto. Teraz walka ze szkieletami. Użyj kombinacji strzała bomba. Kiedy drzwi się otworzą idź do nich. Za drzwiami idź po schodach do pomnika. Zapal znicz najbardziej wysunięty – a potem znicz na prawo przy samej ścianie.
Przejście się otworzy idź do drzwi. Znajdziesz się w kolejnym pomieszczeniu z ostatnim duchem – załatw go tak samo. Duch ma swoje klony więc musisz atakować właściwego.
Potem idź z powrotem do komnaty X. Masz już wszystkie ognie – wrota się otworzyły idź!
Za drzwiami idź prosto i skręć w lewo do drzwi. Za drzwiami skocz na dół, popchnij dźwignię dwa razy – potem znajdź korytarz prowadzący do skrzyni – w niej klucz. Wróć do dźwigni i przesuń ją na sam dół – na samym dole są drzwi z kłódką. Za drzwiami idź prosto i omijaj przeszkody w postaci kolców. Na końcu korytarza po prawej znajdziesz dźwignię, Ciągnij za nią a przejście się otworzy – przejście się zamyka więc spiesz się! Za drzwiami idź w lewo, potem prosto, potem na lewo do drzwi. Idź prosto – omiń kręcącą się przeszkodę z kolcami. Zabij trzy szkielety znajdujące się w pomieszczeniu – wrota się otworzą. Wróć do kręcącej się przeszkody i skręć w prawo potem prosto i znowu w prawo i prosto aż do przesmyku – przeskocz go i idź do drzwi. Mini Boss – na początku przetnij liny przy dużym mieczu. Potem zmień się w wilka , poczekaj aż boss zamachnie się mieczem potem skocz na potwora – tak samo jak z duchami. Potem boss się uniesie – zmień się w linka i strzel z łuku w łeb potwora. Potem jak spadnie nawalaj go mieczem (powtarzaj czynności aż do skutku).
Po pokonaniu bossa idź prosto korytarzem aż do skrzyni – znajdziesz w niej Spinner.

Acha! Dodajcie go do solucji :wink:
Ostatnio zmieniony 7 sierpnia 07, 09:12 przez MasterLink, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

wojownik
Goron
Goron
Posty: 143
Rejestracja: 28 lipca 07, 11:18

Postautor: wojownik » 30 lipca 07, 18:31

Bo mi sie coś pomyliło... i zapomniałem usunąć. skasuj. ja pisałem do innego tematu. :P Na serio pomyłka.
Obrazek

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2775
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 30 lipca 07, 23:09

Możecie zamknąć temat - ponieważ opisy są już dodane. Jak będę pisać następne nie będę zakładać kolejnych tematów bo to rzeczywiście zaśmieca forum - tylko wyślę na PW :wink:
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟


Wróć do „Legend of Zelda: Twilight Princess”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość