Strona 1 z 1
9 światyń?
: 19 listopada 06, 10:12
autor: Mazzak
Tego chyba jeszcze nie było. Nawet w OoT było ich 8. Zapowiada się sporo grania.
Fire Temple, Forest Temple, Watet Temple, Twilight Temple, Time Temple, Sky Temple i pewnie jeszcze kilka znanych z poprzednich cześci. Miodzio :]
: 19 listopada 06, 10:46
autor: kat_robert
nie liczy sie ilość tylko jakość, chociaż jak dla mnie to lepiej, by było aby było więcej krótkich niż mniej długich. bo jak jesteś w takiej długiej świątyni to po jakimś czasie myślisz: dłogo jeszcze? kiedy wreszcie ten boss? i przechodzisz tak po łebkach...
za to jak jest dużo krótkich to:
więcej różnorodnych klimatów,
więcej przedmiotów
więcej bossów do sklepania:)
ps: co do tych przedmiotów to zastanawia mnie, że w filmikach zawsze jest takie okrągłe menu w którym tak mało itemów się mieści...
kurde, a ile był labiryntów w zeldzie3 dzie się te dziewice ratowało?
: 19 listopada 06, 15:02
autor: Lucyffer
W A link to the past? To były najpierw 3 gdzie się zdobywało medaliony, a potem 7 gdzie się zdobywało kryształki, no i ostatni level czyli zamek. W sumie tak z 11 leelów było
Ale za to pierwsze trzy krótkie i łatwe były, pierwsze levele w Dark World też nie były jakieś arcytrudne.
: 19 listopada 06, 15:18
autor: sEbeQ13
9... może i dużo, ale jeszcze za mało. Mogli by dać troszkę więcej, choćby i nawet 10, 9 dla mnie to jednak za mało.
: 19 listopada 06, 20:53
autor: Mazzak
Lucyffer pisze:W A link to the past? To były najpierw 3 gdzie się zdobywało medaliony, a potem 7 gdzie się zdobywało kryształki, no i ostatni level czyli zamek. W sumie tak z 11 leelów było
Ale za to pierwsze trzy krótkie i łatwe były, pierwsze levele w Dark World też nie były jakieś arcytrudne.
Dungeon to nie level, tak gwoli ścisłości :]
: 20 listopada 06, 07:21
autor: chrno
ja tam wole długie Dungeon'y bo po co kurde się męczyć nad krótkimi Dungeon'ami(takie były w WW) ja chce mieć radośc z tego że udało mi się przejśc tego Dungeon'a a nie że kurde ja będe do czterdziestu małych biegał po to aby kolejnego boss'a ubić no dajcie spokój,po drugie sam Miyamoto i Aonuma powiedzieli że będzie o wiele więcej Dungeon więc zapewne bdzie od groma krótkich i troche mniej tych naprawde długich.
: 20 listopada 06, 17:36
autor: kat_robert
ja zdania na temat długości dungeonów nie zmienię, choć uważam, że 40 to za dużo. a tak nawiasem mówiąc to bardziej wolę dungeony z Zeld 2D. Chyba za sprawą ich prostoty. nie, że są łatwe tylko łatwiej sobie wyobrazić jak działa dana zagadka i ją rozwiązać. lubie zagadki typu "zaznacz wszystkie pola na czerwono by się otworzyły drzwi" w MC
: 20 listopada 06, 19:28
autor: Lucyffer
Też wolę zeldy 2d, ale akurat w MC za dużo zaznaczania nie było, to już prędzej w oraclach
A co do długości dungeonów, to ja nie lubię takich zbyt rozległych bo człowiek się może pogubić, ale też żeby nie były zby t proste. Świątynie typu "rozwiąż zagadkę w jednym pokoju aby dostać klucz do drugiego gdzie..." są w sam raz. Chociaż od czasu do czasu mógłby być bardziej skomplikowany typu Świątynia wody z OoT.
: 21 listopada 06, 07:27
autor: chrno
A ja własnie chce aby były trudne Dungeon'y jak świątynia wody w OOT czy świątynia ognia(walka z Volvagią była prosta ale tym razem sądze że teraz by była strasznie trudna
)ogólnie każdy sprawdzi to w praniu a ja już się nie moge doczekać aby przesiedzieć całe święta na graniu w Zelde TP