Błędy- rzecz nieunikniona?
Moderator: Moderatorzy
- sEbeQ13
- VIP
- Posty: 2791
- Rejestracja: 28 września 05, 17:14
- Lokalizacja: Las Czystoliść
- Kontaktowanie:
Błędy- rzecz nieunikniona?
Spróbujmy podyskutować o błędach/bugach w grach. Powstają coraz to nowe gry, w coraz lepszej jakości. Ale zobaczcie w każdej prędzej, czy później odnajdujemy jakieś błędy, mniejsze lub większe. A przecież wcześniej są one testowane przez testerów. Czy na prawdę nie da się wypuścić gry bez błędów Co w o tym myślicie
- master sword
- Goron
- Posty: 195
- Rejestracja: 6 lipca 07, 11:23
- Lokalizacja: kakaraiko viliage
-
- Zora
- Posty: 500
- Rejestracja: 23 czerwca 06, 09:36
Wondercrow pisze:Poza tym, testerzy nie potrafia wypatrzec wszystkich bledow, a te ktore wypatrza sa naprawiane.
Nie mów, że testerzy Twilight Princess nie wypatrzyli tego nieszczęsnego kaptura, który przenika przez Linka, bo trudno tego nie zauważyć
SebastianL92 pisze:No tak, ale w niektórych grach zostają błędy tak wielkie, że po prostu gały wychodzą ze zdziwienia, że nie zostały one usunięte.
No właśnie. Autorzy w TP postarali się o drobne szczegóły w grze (które IMO robią wrażenie), a zostawili tak banalną rzecz jak przenikający kaptur głównego bohatera >>;
Błędy w grach zawsze były i zawszę będą im towarzyszyć. Nie da się zrobić gry idealnej, pozbawionej choć najmniejszej skazy. Tester nie może sprawdzić wszystkiego, stanąć w każdym dozwolonym miejscu pod czas gry i sprawdzić czy nie wystąpi tam błąd. Każdy gracz się już przyzwyczaił, że gra to również błędy... na pewno nawet taka produkcja jak Crysis nie obejdzie się bez mniejszych lub większych błędów. A po za tym czym by była gra bez np. małego błędu ułatwiającego grę Oczywiście można robić ciągłe patche do gier, ale załatanie wszystkiego mogło by trochę potrwać i było by chyba mało opłacalne.
A więc tak: gra + błędy = wieczna para
A więc tak: gra + błędy = wieczna para
- MasterLink
- Administrator
- Posty: 2774
- Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
- Lokalizacja: Outer Hyrule
- Kontaktowanie:
Nie sądzę żeby błędy w grach zniknęły. W grze prędzej czy później zostaną one wykryte przez samych graczy. Błędy/bugi to po prostu niedopatrzenia ze strony autorów, może gdyby twórcy bardziej się postarali to nie byłoby o błędach nawet mowy. A przenikający kaptur Linka w TP, to chyba trzeba być ślepym żeby tego nie zauważyć.
Właśnie
grzyb11115 pisze:A więc tak: gra + błędy = wieczna para
Właśnie
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟
-
- Zora
- Posty: 500
- Rejestracja: 23 czerwca 06, 09:36
Nie mów, że testerzy Twilight Princess nie wypatrzyli tego nieszczęsnego kaptura, który przenika przez Linka, bo trudno tego nie zauważyć
Jesli chodzi o TP, to mnie nie pytac ^^''''
W sumie, to czasami jest nawet fajnie >xD Ostatnio widzialam video, na ktorym koles gral w Mario i w pewnym momencie jak wszedl na platforme, to przeszedl przez sciane XD Ale potem i tak zlecial w przepasc ~~' A tak sie meczyl, zeby sie tam dostac... No, ale coz XD
Wondercrow pisze:W sumie, to czasami jest nawet fajnie >xD Ostatnio widzialam video, na ktorym koles gral w Mario i w pewnym momencie jak wszedl na platforme, to przeszedl przez sciane XD Ale potem i tak zlecial w przepasc ~~' A tak sie meczyl, zeby sie tam dostac... No, ale coz XD
Fajnie fajnie, ale z błędami w grach to tak jak w życiu, jeden błąd i może być GAME OVER na zawsze, trzeba o tym pamiętać
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 41 gości