A co ty chciałbyś zobaczyć w nadchodzącej Zeldzie?

Tu możecie wypowiedzieć się o naszej stronie.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Mort
VIP
VIP
Posty: 31
Rejestracja: 7 czerwca 05, 09:01
Lokalizacja: z Krakowa

A co ty chciałbyś zobaczyć w nadchodzącej Zeldzie?

Postautor: Mort » 1 listopada 08, 19:58

Witam!
Część z was może mnie kojarzyć.
Dla całej reszty - jestem Piotrek "Mort", ex redaktor tej strony, który w wyniku wybuchu czystej miłości do Zeldy TP chciałby dodać od siebie trzy grosze i coś namieszać =).
Na dniach na stronie powinien pojawić się mój opis zdobycia części serc w Zeldzie TP, jednak...
tym razem poprzez "namieszać" mam na myśli coś na prawdę wielkiego.
Co byście powiedzieli na światową ankietę community Zeldy mającą na celu zbadanie tego, czego wymaga się od najnowszej odsłony naszej ulubionej serii?
Co byście powiedzieli, jeżeli następnie wyniki te przesłać do wielkiego N?
Mamy niezłą bazę pod to żeby się udało - jest serwer, jest popularność, zakładając że większość użytkowników zeldy central zagłosuje to już będzie kilkaset wyników. A co jeżeli przetłumaczymy taką podstronę i roześlemy na zagraniczne serwisy?
Mówicie że to niemożliwe?
Razem damy radę!

Już teraz myślcie nad pytaniami, ja zajmę się jakąś śmieszną oprawą graficzną, inny ex redaktor (Terry) chętnie pomoże jeżeli chodzi o techniczną część (chociaż ponoć w jPortalu to się robi samo, jak się dowiedziałem...), ogólny zamysł jest taki:
Robimy kilka kategorii w których wybieramy:
np: Prezentacja wypowiedzi
-klasycznie, tak jak było, by zachować klimat.
-niech główny bohater wreszcie coś powie!
-Voice Acting w dzisiejszych czasach to mus.

Oto jak wyobrażam sobie wstęp do takiego głosowania:

Coś zmienić)
Zastanawiałeś się kiedyś, co by się stało gdyby TWÓJ głos miał znaczenie przy tworzeniu nowej Zeldy? Przedstawmy to inaczej:
Kiedy w końcu dotarłem do zakończenia Ocariny of Time, powiem szczerze, byłem mocno wkurzony. Bieganie po świątyniach, zbieranie magicznych przedmiotów, masakrowanie setek wszelkiej maści adwersarzy, rozwiązywanie zagadek i ratowanie świata by usłyszeć „Dobra robota, teraz spadaj siedem lat wstecz, tutaj już nie jesteś potrzebny.”?! CO. TO. MIAŁO. BYĆ? Gdzie jest jakiś… bo ja wiem, „Kocham cię!”, albo chociaż pocałunek? Medal?
...
Może wiwatujący tłum?
No właśnie. Każda Zelda była świetną grą, ale świetna gra to wciąż daleko od gry doskonałej. Pewnie też miałeś takie chwile kiedy zapominałeś nagle o całym uroku przygody ponieważ któryś element po prostu ci nie przypadł do gustu. Najzwyczajniej w świecie coś byś zmienił.
Chwila moment! Jesteś fanem. Wydałeś pieniądze żeby zagrać w coś co lubisz. Przekaż wielkiemu N czego oczekujesz od nowej części. Może jeden głos to za mało żeby dotarł na szczyt wieżowca gdzieś w Japonii, ale co jeżeli zagłosujesz ty i twoja koleżanka? A potem jej kolega? Nasze forum? A co jeżeli przetłumaczymy tą stronę na inne języki? Krzycząc RAZEM coś zmienimy.

Zanim zagłosujesz)
„Chciałbym, żeby Link miał moją twarz, wielkie muskuły, był robotem, strzelał laserami z oczu i żeby całość działa się w świecie z F-Zero! Aha i to już nie jest Link, tylko Marcus Sphinx. Marcus Sphinx brzmi lepiej.”
Jasne, że możesz głosować na to co chcesz. Ale w miarę możliwości staraj się głosować logicznie – nie ma sensu wymagać od gry osiemdziesięciu nowych technik władania mieczem, jeżeli wcześniej stwierdziłeś, że chciałbyś zdecydowanie mniej walki. Dodatkowa sprawa – postaraj się zrozumieć że ta gra nie jest wyłącznie dla zatwardziałych fan boyów. To, że ty świetnie byś się bawił w grze wcielając się w Linka podróżującego w czasie, rozwiązując zagadki z poprzednich części z zupełnie nowej perspektywy wcale nie znaczy że twój młodszy brat też byłby tym zachwycony. Dla niego nawiązania do odsłon gry sprzed dekady mogą być po prostu nudne. Nie oznacza to, że nawiązań należy się całkowicie pozbyć, po prostu Nintendo prawdopodobnie oprócz zachowania starych fanów chciałoby się dorobić też kilku nowych.
Na początku pytania dostaniesz dokładną instrukcję – za każdym razem postaraj się znaleźć odpowiedź (lub odpowiedzi) które najlepiej odzwierciedlą twoje mniemanie w danej kwestii. Całość powinna zająć od (…) do (…) minut.

To jak? Pomożecie?
Well I'm back
Yes I'm back
Well I'm back in black!

Awatar użytkownika
Amek
VIP
VIP
Posty: 1618
Rejestracja: 21 stycznia 06, 00:59
Lokalizacja: Karlsruhe

Postautor: Amek » 1 listopada 08, 22:38

Mort pisze:zakładając że większość użytkowników zeldy central zagłosuje to już będzie kilkaset wyników.



Aktywnych użytkowników jest koło ~20. Albo i mniej- nie chce mi się liczyć, jestem zmęczony.

Ogólnie, pomysł b. dobry- ale, czy to się przyjmie? ;p

Awatar użytkownika
Boryn
Zastępca redaktora naczelnego
Zastępca redaktora naczelnego
Posty: 1206
Rejestracja: 8 marca 05, 17:02
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Postautor: Boryn » 2 listopada 08, 07:49

Ogólnie, pomysł b. dobry- ale, czy to się przyjmie? ;p

Oby ;).
Obrazek[center]Zapunktuj.pl. Zdobywaj różne nagrody: Przelewy PayPal w wysoko?ci 5 -200 zł, konsole PS3, PSP, doładowania telefonów w wysoko?ci 5 - 100 zł i wiele innych. Kliknij w logo, zarejestruj się i bierz udział w loteriach i zdobywaj masę punktów, które możesz wymienić na wiele nagród.[/center]

Awatar użytkownika
Mort
VIP
VIP
Posty: 31
Rejestracja: 7 czerwca 05, 09:01
Lokalizacja: z Krakowa

Postautor: Mort » 2 listopada 08, 09:17

Aktywnych użytkowników jest koło ~20. Albo i mniej

No ok, ale to jest formularz. Coś do czego z natury nie trzeba być strasznie aktywnym. Klikasz odpowiedzi które w domyśle będą kolorowe, flashowe i uśmiechające się do użytkownika. Jeżeli coś takiego posiedzi dłuższy czas, a ty zaprosisz starych znajomych do zagłosowania - będzie kilkaset. Wcześniej lub później, ale będzie.

Moja propozycja tematów do głosowania:
1) Ogólna tendencja gry:
-więcej myślenia i puzzli. Coś w stylu Oracle of Ages - albo jeszcze więcej.
-więcej akcji i walki. Tak jak w Twilight Princess, tyle że z większą ilością aren, technik i wrogów.
-zostawić balans!
-Całkowicie zmienić główny zamysł gry! Najlepiej bawiłem się przy Crossbow Training. Tej grze potrzebny jest powiew świeżości!
2) Fabuła
-potrzebne jest coś nowego, BEZ ratowania Zeldy i ubijania Ganona. Znowu. Coś w rodzaju Majora's Mask chociażby.
-ten schemat fabuły to... klasyka! Jak go wytniecie to już przestanie być Zelda.
-Zeldę i Ganona należy zostawić na swoich miejscach, ale fakt faktem usunięcie elementów opartych na zbieraniu ośmiu części magicznego czegośtam, ukrytych w ośmiu tajemniczych świątyniach byłoby sensowne - w końcu ile można?
3) Główny bohater
-Mały Link oczywiście! Sympatyczny, wyrazisty i zabawny - on poprowadzi grę do nowej młodości!
-Jasne, że duży Link. Dorosły bohater pasujący do nowej, poważniejszej koncepcji gry.
-Inny Link. Czemu trzymać się starych schematów? Czemu nie pograć sobie Oni Linkiem z Majora's Mask? Albo Linkiem w wieku 30 lat? Albo Linkiem - Sheikah'em?
-Znowu Link? A ja chcę grać Zeldą! Albo kimkolwiek innym!
-Niech bohaterowie zmieniają się podczas gry. A może nawet najlepiej byłoby prowadzić drużynę bohaterów, jak w cRpgach.
4) Długość gry
-10-15 godzin. Najbardziej podobały mi się gry wydawane na GBA - miłe, krótkie, przyjemne, nie pozwalające się znudzić. To że gra jest dłuższa nie oznacza że jest lepsza.
-25 godzin. Nie bez powodu w dzisiejszych czasach wyznaczono taki standard gry RPG. Jeżeli marketingowo to wychodzi najlepiej, to czemu się nie dostosować?
-70 godzin. Gry klasy Ocarina of Time przechodzi się ok 70 godzin. Ten czas mi się podobał i nic bym w nim nie zmienił - bo po co zmieniać ideał?
-Jeżeli chodzi o mnie - nie ma górnej granicy. Wynika to z prostej zależności - czym więcej Zeldy, tym lepiej.
5) Wielkość świata
-Ze względu na ograniczoną moc konsoli, czym świat większy, tym bardziej pusty. Nie chcę biegać po kilkuhektarowym lesie tylko i wyłącznie po to, żeby spotkać kilka stworów i skrzynkę 20 rupee. Jeżeli ceną utrzymania jakości lokacji takiej jak do tej pory jest stosunkowe zmniejszenie ich względem najnowszych produkcji - chętnie zapłacę.
-Świat powinien być większy, to oczywiste. Uważam jednak że mało sympatycznym pomysłem byłby kontynent wielkości tych z gier mmo.
-Żądam ogromnego kontynentu! Skoro jest okazja zrobić choć raz w miarę spójny i wielki świat, to czemu by tak nie zrobić? Hyrule dorobiłoby się w końcu własnej geografii, wiedzielibyśmy w którą stronę jest Termina, Wielkie Morze itd.
6) Spójność świata (Wybierz do 2 odpowiedzi)
-Dobrze byłoby raz na zawsze załatwić sprawę teorii czasu. JAK poszczególne Zeldy występowały po sobie, czy za każdym razem Link to ta sama czy całkowicie inna osoba i tak dalej. Kim tak na prawdę jest wybraniec? Czy Link to duch bohatera który prowadzi "opętanego" dzieciaka do walki ze złem? Czy to po prostu los uśmiecha się do głównego bohatera i dlatego wszystko mu wychodzi?
-Wprowadzić dialekty poszczególnych ras (chociażby częściowo), charakterystyczną architekturę, zostawić na miejscu miejsca szczególne z poprzednich części - ogółem, sprawić by bajkowy świat stał się konkretnym światem fantasy.
-Chcę wiedzieć kim gram. Chcę rozumieć czym kieruje się mój bohater. Chcę dokładnie znać jego przeszłość, to co myśli w danej chwili i chcę w końcu usłyszeć CO ON MÓWI!
-Chcę więcej cutscenek, historii i opowiastek. Niech dialogi to będą dialogi, a nie jedna, powtarzająca się w kółko kwestia. Jeżeli wprowadzenie bardziej liniowego świata jest sposobem na większy wpływ fabuły na grę - czemu nie?
-Element niedopowiedzenia jest charakterystycznym motywem w Zeldzie wprowadzającym magiczny klimat. Nie muszę mieć wszystkiego na talerzu - niech moja wyobraźnia trochę popracuje!
NPC) (tutaj lista bohaterów których możnaby przywrócić do nowej części).
I tak dalej. Co wy dodalibyście?
Well I'm back
Yes I'm back
Well I'm back in black!

Awatar użytkownika
Wertyp
Zora
Zora
Posty: 595
Rejestracja: 9 stycznia 07, 18:25
Lokalizacja: Podkarpacie

Postautor: Wertyp » 2 listopada 08, 09:56

Hmmm... Ciężko mi coś dodać, myślę, że wszystko zostało powiedziane.
Projekt wygląda naprawdę ciekawie, ale czy coś z tego będzie? Byłoby fajnie, ale jakoś trudno mi w to uwierzyć :)
~Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me~

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 2 listopada 08, 11:14

Mi się pomysł podoba, ale nie wiem co bym do tego dodał (brak pomysłów jak na razie)... Może wydłużyć grę do 100+ godzin (chodzi o sam główny motyw fabularny, bez pobocznych questów!) i powiększyć świat gry - 3 razy większy niż był w TP.

Mówiącego Linka można już wykreślić, bo to rzecz niemożliwa. ;)

EDIT:

Większa liczba broni, przedmiotów.
Wyższy poziom trudności (chcę się trochę pomęczyć przechodząc jakiś dungeon lub bossa).
Ostatnio zmieniony 2 listopada 08, 15:19 przez MasterLink, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
anmarolka
Zora
Zora
Posty: 376
Rejestracja: 13 lutego 07, 22:39
Lokalizacja: Hyrule

Postautor: anmarolka » 2 listopada 08, 13:37

Super pomysł, ja bym dodale to, żeby było wiecej magii. Bardzo niepodobało mi sie w TP to, że nie było paska magicznej energii, magicznych kamieni jak w OoT itp. Żeby link nie był tylko 100% wojem, ale tez troche magiem. W końcu ma moc Triforce, czyli jakby nadludzka moc a w TP jakoś tej mocy nie miał i nie pokazywał. Tylko Midna była bardziej magicznym elementem.

Bardzo podoba mi sie pomysł grania innymi postaciami. Zawsze chcialbym pograc Zeldą albo Ganonciem.

Aha i jeszcze jeden pomysł. W TP zdobywało sie broń w świątyni np bumerang. No i co uzyliśmy go do bossa i przejscia całej światyni, ale potem w calej grze raczej nam sie nie przydaje. I tak jest z cała masą innych rzeczy.

Bardzo fajnie by było rozbudować świat, zeby było morze, góry itp. Możliwośc rożnych środków transportu.

To narazie tyle :D
Obrazek


I SEE YOU

Awatar użytkownika
starfoch
Zora
Zora
Posty: 336
Rejestracja: 3 listopada 08, 10:47
Lokalizacja: kopalnia cukru
Kontaktowanie:

Postautor: starfoch » 3 listopada 08, 11:05

Od razu wam mówie że te całe wysyłanie do Nintendo nie wypali.
Powody?
Shigeru Miyamoto od dawna nie słucha nawet swoich współpracowników.
Pierwsze takie przejawy miały miejsce przy Wind Wakerze gdy narzucił on cel-shadingowy wygląd pierwszej Zeldzie na GC.
Teraz WiiMusic, gra zaprojektowana tylko przez niego, Shigsy nie martwił się co pisali w prasie tylko robił.
Ostatnio jego dewizą jest "tworzenie gier nie takich które chcemy , tylko takich które będziemy chcieli jak wyjdą". Tak było przy SMG.
Poza tym gra jest w tak zaawansowanym stopniu dewelopingu że wszystko co miało być wymyślone już powstało.
Teraz jest realizacja, więc zamiast próbować coś zmieniać zaufajmy tej osobie jeszcze raz.

PS.Wiem o nowej Zeldzie więcej niż wam się wydaje, ale niestety nie moge o tym mówić bo zostałbym chyba zabity, jedno jest pewne Shigsy ma łeb na karku :)
Śmierć zabija.

Awatar użytkownika
Mort
VIP
VIP
Posty: 31
Rejestracja: 7 czerwca 05, 09:01
Lokalizacja: z Krakowa

Postautor: Mort » 3 listopada 08, 13:26

Hej! Przede wszystkim dzięki za konstruktywną wypowiedź, ale...
Czyżbyś wierzył w Valley of the Flood? xDD
geez... Mam nadzieję że masz poważniejsze powody, by psuć dobrą zabawę =).
Co do zaufania - mam wrażenie że wpływ Miyamoto na Zeldę słabnie z każdą częścią - Eiji Aonuma jest w tej chwili odpowiedzialny za o wiele szerszy materiał i to w razie czego nim bym się zajął rozmawiając o przyszłości serii. Przyznać ci rację muszę jednak jeżeli chodzi o realizację - owszem NA PEWNO nie zdążymy z tą Zeldą. Ale kto wie czy nie z następną?
Nie od dziś wiadomo że Nintendo jest konserwatywne, ale nie jest to powód by nie próbować czegoś zwojować =). Twilight Princess było wyraźnym ukłonem w stronę fanów, więc mam wrażenie że nasze próby nie będą nieuzasadnione. Poza tym, nie obraź się, ale mam wrażenie że cierpisz na straszną chorobę Polaków - skrajny, chroniczny pesymizm.
Czasem nie chodzi wcale o osiągnięcie czegoś konkretnego.
Czasem chodzi o próbowanie.
Doceniam krytykę, ale nie osłabisz mojego entuzjazmu - i byłbym wdzięczny gdybyś siły wrzucone w napisanie tego posta przeznaczył na pomoc w wymyślaniu pytań.
Well I'm back
Yes I'm back
Well I'm back in black!

Wondercrow
Zora
Zora
Posty: 500
Rejestracja: 23 czerwca 06, 09:36

Postautor: Wondercrow » 3 listopada 08, 14:34

Można by też dodać pytanie, czy dać emo szarawo-brązowy tak zwany "realizm" (tutaj mnie zabijecie, no, ale mówi się trudno), czy coś kolorowego... Ja bym chętnie zobaczyła nową Zeldę w stylu zbliżonym do Wind Wakerowego, ale jednak innym (tzn. nie aż tak "chibi").

Awatar użytkownika
Wertyp
Zora
Zora
Posty: 595
Rejestracja: 9 stycznia 07, 18:25
Lokalizacja: Podkarpacie

Postautor: Wertyp » 3 listopada 08, 15:02

Wondercrow pisze:emo szarawo-brązowy tak zwany "realizm"

Przecież powszechnie wiadomo, że im więcej brązu, tym więcej realizmu xD
Był o tym pewien odcinek VG Cats, ale nie mogę go znaleźć.
Wondercrow pisze:stylu zbliżonym do Wind Wakerowego, ale jednak innym (tzn. nie aż tak "chibi").

Gdybym zobaczył Zeldę w stylu podobnym do nadchodzącego Prince of Persia, rozpłynąłbym się ze szczęścia :D
~Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me~

Awatar użytkownika
starfoch
Zora
Zora
Posty: 336
Rejestracja: 3 listopada 08, 10:47
Lokalizacja: kopalnia cukru
Kontaktowanie:

Postautor: starfoch » 3 listopada 08, 18:31

Mort pisze:Hej! Przede wszystkim dzięki za konstruktywną wypowiedź, ale...
Czyżbyś wierzył w Valley of the Flood? xDD


Tym mnie rozbawiłeś, ja sam kiedyś robiłem podobne akcje (patrz na kanał YT "Starfoch")
Oczywiście doceniam wasze wysiłki, nie tak chciałem zagrać i nie o to mi chodziło.
To fajny temat i dobrze że w Polsce takowy istnieje.
Jednak niestety gra już w większości została stworzona, i rady z tego tematu nie są jej obce, a i może jeszcze się przydadzą w następnych odsłonach serii.Zagramy prawdopodobnie na święta Bożego Narodzenia 2009.
Naprawde nie robie sobie z Was jaj, ale nie moge też już więcej powiedzieć :wink:

Żadną tajemnicą nie jest to że serie czekają duże zmiany(Shigsy mówi o tym od pół roku).
Smutny jest fakt że gra może podzielić losy Super Mario Galaxy w aspekcie poziomu trudnośći.Nie od dziś wiadomo że Wii skierowane jest do wszystkich.
Więc ja dorzucam się do tego tematu i proszę Nintendo o poziom trudności godny hardcoreowego gracza, bo już w TP bossowie byli jakoś dziwnie łatwi ::(

Przepraszam i pozdrawiam :roll:

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 3 listopada 08, 19:46

To, że trwają prace nad nową Zeldą wiadomo nie od dziś.

starfoch pisze:ale nie moge też już więcej powiedzieć

Ok, skąd masz takie info, gdyż nawet na Kotaku, oficjalnej stronie nintendo czy na zagranicznych forach nie ma najmniejszej wzmianki na temat prawdopodobnej daty. Byłeś na jakiejś tajnej konferencji BigN, jesteś beta-testerem lub masz znajomego pracującego w nintendo? Sry ale nie daję wiary. ;]

A co do tematu to przynajmniej forum dzięki niemu trochę odżyło - i nie zaszkodzi trochę powymyślać.
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
Mort
VIP
VIP
Posty: 31
Rejestracja: 7 czerwca 05, 09:01
Lokalizacja: z Krakowa

Postautor: Mort » 3 listopada 08, 20:47

sam kiedyś robiłem podobne akcje

Właśnie oglądnąłem - hah, dobra robota =)
Przepraszam i pozdrawiam

Argh, bez sensu zupełnie zrobiłem, na prawdę =(. Wychodzi na to, że to ja powinienem przeprosić. Nie chciałem tak agresywnie od razu, ale kiedy mam do czynienia z taką barierą sceptycyzmu (nie tylko z twojej strony-
Ogólnie, pomysł b. dobry- ale, czy to się przyjmie?
itd.), trochę mi banan na ryjku opadł. Konstruktywna krytyka i racjonalne argumenty powinny zawsze być mile widziane. Czasami chyba o tym zapominam =/.

Ok, a więc do moich argumentów, dochodzi
-Poziom trudności (wyżej, o wiele wyżej, zostawić, albo wręcz obniżyć)
-Grafika (klasyczna, mhroczna, windwakerowa, coś pomiędzy?)
-Przedmioty (więcej, lepiej, fajniej, częściej używane)

Jest już tego trochę, trzeba będzie to spisać i zająć się powoli grafiką - stąd moje pytanie, czy ktoś się na tym zna? W razie czego, dam radę sam, ale ile to potrwa? Nie jestem w stanie powiedzieć.
Well I'm back
Yes I'm back
Well I'm back in black!

Awatar użytkownika
starfoch
Zora
Zora
Posty: 336
Rejestracja: 3 listopada 08, 10:47
Lokalizacja: kopalnia cukru
Kontaktowanie:

Postautor: starfoch » 3 listopada 08, 20:56

MasterLink pisze:A co do tematu to przynajmniej forum dzięki niemu trochę odżyło - i nie zaszkodzi trochę powymyślać.



Nie mam zamiaru nic udowadniać.
Jeśli to co wiem okaże się prawdą to nie będe się tym szczycił tylko sprawi mi to satysfakcje.
Oczywiście że Kotaku za jakiekolwiek publikacje bez zgody N miało by tęgą sprawe w sądzie, ja też nie chce mieć kłopotów lub by ktoś stracił prace.
Więc może zakończmy ten mój temat jak najszybciej, bo nie chce o tym pisać.
Czy możemy już o tym nie rozmawiać?


Wróć do „O stronie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości