Strona 1 z 1

Project64 Konfig Dzwięku Problem

: 13 stycznia 06, 16:02
autor: Dragonus
Witam

Mam powazny (moim zdaniem) problem z dzwiekiem w emulatorze pj64 w grze Zelda Ocarina of Time

Mianowicie dzwiek rwie i nie jest płynnny
Kombinowałem z wieloma pluginami dzwięku i ich konfigurowaniem ale bez skutku w związku z czym jestem zmuszony grać bez dzwieku bo od tego co słychać mogą uszy spuchnąc

Pomocy

Głośniki i DirectX jak sądze są w prządku ponieważ inne N64 romy/gry pod pj chodzą bezproblemowo

Podobny problem miałem kiedyś z FF9 pod EpsxE mianowicie dziek we wstawkach FMW strasznie rwał ale udało mi sie plugin wyregulować tak ze wszystko było w porządku

Dlatego sądze ze problem tkwi w pluginie dzwięku i jego konfiguracji

: 13 stycznia 06, 16:36
autor: Tobijas
to masz coś nie tak z głosnikami :wink: ja tez tak mialem, kupilem nowe glosniki i jest ok :D

: 13 stycznia 06, 17:27
autor: Mr.M
trzeba było gwiazdke wykorzystać na nowe głośniki - ja tak zrobiłem :lol: :lol: Może dirext ci nie działa?? Zainstaluj nowego - może pomoże :D :wink:




Pozdro, :37

: 14 stycznia 06, 02:18
autor: Dragonus
Po kilku godzinach grzebania sie z emulatorem problem został rozwiązany

Bardzo Dziekuje wszystkim za pomoc

: 7 czerwca 06, 18:40
autor: Lucyffer
A ja mam inny problem - u mnie dźwięk też rwie, choć powinien być płynny, ale to akurat przeżyje. Mianowicie, obraz co jakiś czas lekko rwie, tekstury często się podmieniają, a menu włącza mi się przez pół minuty i w dodatku strasznie rwie. Na początku myślałem że to wina mojego leciwego kompa, ale teraz mam komputer 7x lepszy, a problem pozostał. Dodam, że dzieje mi się tak tylko w Ocarina of Time - Majora Mask działa płynnie. I co wy na to?