Project64 Konfig Dzwięku Problem
: 13 stycznia 06, 16:02
Witam
Mam powazny (moim zdaniem) problem z dzwiekiem w emulatorze pj64 w grze Zelda Ocarina of Time
Mianowicie dzwiek rwie i nie jest płynnny
Kombinowałem z wieloma pluginami dzwięku i ich konfigurowaniem ale bez skutku w związku z czym jestem zmuszony grać bez dzwieku bo od tego co słychać mogą uszy spuchnąc
Pomocy
Głośniki i DirectX jak sądze są w prządku ponieważ inne N64 romy/gry pod pj chodzą bezproblemowo
Podobny problem miałem kiedyś z FF9 pod EpsxE mianowicie dziek we wstawkach FMW strasznie rwał ale udało mi sie plugin wyregulować tak ze wszystko było w porządku
Dlatego sądze ze problem tkwi w pluginie dzwięku i jego konfiguracji
Mam powazny (moim zdaniem) problem z dzwiekiem w emulatorze pj64 w grze Zelda Ocarina of Time
Mianowicie dzwiek rwie i nie jest płynnny
Kombinowałem z wieloma pluginami dzwięku i ich konfigurowaniem ale bez skutku w związku z czym jestem zmuszony grać bez dzwieku bo od tego co słychać mogą uszy spuchnąc
Pomocy
Głośniki i DirectX jak sądze są w prządku ponieważ inne N64 romy/gry pod pj chodzą bezproblemowo
Podobny problem miałem kiedyś z FF9 pod EpsxE mianowicie dziek we wstawkach FMW strasznie rwał ale udało mi sie plugin wyregulować tak ze wszystko było w porządku
Dlatego sądze ze problem tkwi w pluginie dzwięku i jego konfiguracji