Strona 1 z 1

Lost Beta Levels Wind Waker'a

: 13 sierpnia 06, 14:46
autor: ~CrS
Resztki bety Wind Waker'a zostaly w wersji finalowej. Dzieki kodom Action Replay'a mozna odblokowac test levele z zapewne nie tak wczesnej bety WW.

VrTest (Podstawowa Wyspa)
ZY1N-AGX5-MMCY0
94HP-XPKH-WQXF7
3Z3C-ZZVX-C21YN
1X90-8QQU-REZG3

ITest61 (Podstawowa wyspa z łódką, yay)
KMRE-XXPH-VEUWH
94HP-XPKH-WQXF7
Z6V3-XCB2-AFVUV
GMEE-ZUJH-BUWFM

ITest62 (śnieżny pokój)
0PT7-4XB0-ZB8CY
94HP-XPKH-WQXF7
Z6V3-XCB2-AFVUV
EED8-FYHH-F4564

ITest63 (Podstawowy pokój, nieskończeni przeciwnicy)
TVJK-2Z15-DPJHD
94HP-XPKH-WQXF7
Z6V3-XCB2-AFVUV
4Y3T-MAZ9-KW7D4

I_TestM (Podstawowe tekstury)
MN9C-MW6B-D7KA5
94HP-XPKH-WQXF7
JKU2-JACA-WTBE1
XYVY-4Y6B-9221N


K_Test2 (Test skrzyń ze skarbami)
7JJ2-MDC5-J92ZD
94HP-XPKH-WQXF7
P0Q4-Q62V-X8RDW
5GG6-4KVK-AVB1D


K_Test3 (Test NPC'ów)
236T-Z3BK-RC29V
94HP-XPKH-WQXF7
P0Q4-Q62V-X8RDW
PKT0-K5X5-Z5368

K_Test4 (Test przeciwnków)
MBZQ-VJJT-WX6HV
94HP-XPKH-WQXF7
P0Q4-Q62V-X8RDW
4H85-XCHW-7UR1J

K_Tes4 jest o tyle tajemniczy, ze test z przeciwnkiami (ad. Nieskonczeni Przeciwnicy) juz byl. Petla?

K_Test6 (Test Chart'ów)
5C70-M4PH-EYJH3
94HP-XPKH-WQXF7
P0Q4-Q62V-X8RDW
XBUC-QXB6-Q4EHP

K_Test9 (Test Przedmiotów)
WJXU-5DPP-632UG
94HP-XPKH-WQXF7
P0Q4-Q62V-X8RDW
XEBA-9F1Z-6CD4M

K_Testa (Test przycisków)
DZRG-7N69-FWU0D
94HP-XPKH-WQXF7
P0Q4-Q62V-X8RDW
Q4B0-T9KG-407ZJ

K_Teste (Test Warp Jar'ów)
QZRK-HZVX-0V3TM
94HP-XPKH-WQXF7
P0Q4-Q62V-X8RDW
CVH8-K6FZ-6NQXH

TEST (Standardowe pomieszczenie)
8C25-BF0Y-32KDV
94HP-XPKH-WQXF7
U4X4-FED7-M6NXG
6DUA-3ZM9-JJ01X

Żeby zaspokoic wasze potrzeby (bez skojarzen plz) dorzuce tez screeny...


Obrazek
Co jest kurna?! Link popedza w pizamce, bez ekwipunku? Zapewne test level z Outset Island.

Obrazek
Znowu. Test podnoszenia przedmiotow.

Obrazek
Znowu. Dziwne tekstury otaczaja nas. Zwroccie uwage na brak tla.

Obrazek
Plywanie w sexy-pizamce. Zwroccie uwage, ze woda jest w pelni przezroczysta.

Obrazek
Widok na panorame testu. Dziwne tekstury, proste tlo.

Obrazek
Jeszcze wiecej dziwnych tesktur.

MASTERLINKX, ktory wyprobowal owe kody stworzyl troche filmow, aby pokazac ze beta levele naprawde istnieja i nie sa hoaxem.

http://www.youtube.com/watch?v=_bJeJ-Tb ... ed&search=
Beta levels 1-9

http://www.youtube.com/watch?v=zlHgfxBh ... ed&search=
Beta levels 10-14

: 18 sierpnia 06, 11:36
autor: chrno
Nie powiem że to mnie zdeka zaskoczyło dosyć fajne i naprawde gdyby woda była przezroczysta w jeziorach czy gdzieś indziej to już by było o wiele lepiej(nie żeby była woda w WW brzydka tyle że fajniej by wyglądała)

: 18 sierpnia 06, 11:40
autor: ~CrS
chrno pisze:naprawde gdyby woda była przezroczysta w jeziorach czy gdzieś indziej to już by było o wiele lepiej(nie żeby była woda w WW brzydka tyle że fajniej by wyglądała)

Wygladalaby bardziej realnie. Fajnie by bylo od razu widziec dno w jeziorze, z wszystkimi detalami, eh?

: 18 sierpnia 06, 11:41
autor: chrno
NO takie patenty to już będa w TP co mnie bardzo cieszy :D a jest więcej tych beta Leveli?

: 18 sierpnia 06, 12:37
autor: ~CrS
Na razie slyszalem tylko o 14, chociaz kto wie ile tego zostalo w finalowej wersji.

: 18 sierpnia 06, 13:24
autor: misiokmaster
Te zdjecia juz gdzies widzialem. A co do wody to wolalbym przezroczystą. Fajnie by było pooglądać co sie tam dzieje.

: 19 sierpnia 06, 01:06
autor: pablo1517
ale wtedy byla by lipa ze skarbami :P
PS: Kto z was wiedzial ze np Zelda OoT powstala na silniku Super mario 64 :P tylko ze silnie go przerobili :D a ciekawe czy np WW powstawalo na silniku OoT?

: 20 sierpnia 06, 12:21
autor: ~CrS
pablo1517 pisze:PS: Kto z was wiedzial ze np Zelda OoT powstala na silniku Super mario 64 :P tylko ze silnie go przerobili :D a ciekawe czy np WW powstawalo na silniku OoT?


Wikipedia.org pisze:OoT Engine: Rewritten Super Mario 64 engine.

Wikipedia wie wszystko.

A WW zostal stworzony na zupelnie nowym silniku. Choc ten mial nie za wiele zmian, od tego znanego z OoT.
Peace out.

: 20 sierpnia 06, 17:49
autor: Pablo1517 (nielogowany)
no to tylko potwierdziles to co ja napisalem :P

: 20 sierpnia 06, 19:20
autor: ~CrS
Pablo1517 (nielogowany) pisze:no to tylko potwierdziles to co ja napisalem :P

Zeby nie bylo watpliwosci.

: 21 sierpnia 06, 11:48
autor: Dark Shadow
A mi woda odpowiadała w Windzie, te fale były zaje... zawsze skakałem łódką nad nimi hehe i pasowały do Cell shadingowej grafiki i to bardzo, przezroczystą będziemy mogli się cieszyć w Twilight i to jeszcze jak <opad szczęki>

: 21 sierpnia 06, 12:09
autor: misiokmaster
No też prawda że taka woda jak jest w WW lepiej pasuje do cell shadingu niż przezroczysta.

: 21 sierpnia 06, 13:59
autor: ~CrS
Mozliwe, ze planowano w pelni przezroczysta wode w pierwszych etapach build'u, co tez widac bylo w beta version'ie. [na morzu zreszta mogliby zrobic transparent + efekt mgly, zeby za bardzo mozna nie bylo poogladac sobie dna] Ale to tylko domysl.

: 22 sierpnia 06, 09:18
autor: chrno
Nie chcąc nic mówić to do morza mogliby normalnie zrobić a każdy wie że morze płytkie nie jest i nawet gdy jest woda przezroczysta dna nie zobaczysz,po tym jak zobaczyłem tą wode nie moge o niej przestać myśleć,a wiecie że jak padadeszcz to widać każdą kroplę uderzającą o wodę czy łódkę,normalnie nigdy tego nie zauważyłem ale mówie wam ten efekt jest bardzo rzadki w grach a naparawde jak jest to już jest opad szzeki,i ta gra przecież jest z 2002/2003 a do dzisiaj w grach mają z tym problemy,to pokazuje jak Ninny jest zajebistą firmą

: 13 lipca 14, 21:14
autor: kacperk
Noooo, racja.