Program do tworzenia gier.

W końcu nie samą Zeldą człowiek żyje ;)
PC, GC, PS2, Xbox, PSX, N64, GBA... i co tam jeszcze macie na sumieniu.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
kacperk
VIP
VIP
Posty: 483
Rejestracja: 6 czerwca 14, 13:03

Program do tworzenia gier.

Postautor: kacperk » 21 czerwca 15, 16:42

No tak. Czy ktoś zna jakiś program do tworzenia gier? Do gier takich jak MM, OoT.
"...That sword! Where did you get that?! Are you... Is it even possible...? ...How could it be?" - Tetra

Awatar użytkownika
Trociniak
Goron
Goron
Posty: 79
Rejestracja: 26 marca 13, 16:15
Kontaktowanie:

Postautor: Trociniak » 21 czerwca 15, 20:06

Unity

Awatar użytkownika
kacperk
VIP
VIP
Posty: 483
Rejestracja: 6 czerwca 14, 13:03

Postautor: kacperk » 21 czerwca 15, 21:24

No przecierz! :D Dzięki.

[ Dodano: 22 Czerwiec 15, 07:00 ]
A czy potem da się je odpalić na Project64?
"...That sword! Where did you get that?! Are you... Is it even possible...? ...How could it be?" - Tetra

Awatar użytkownika
Amek
VIP
VIP
Posty: 1618
Rejestracja: 21 stycznia 06, 00:59
Lokalizacja: Karlsruhe

Postautor: Amek » 23 czerwca 15, 23:27

Trociniak pisze:Unity


@kacperk powodzenia w tworzeniu gry, przyda się D:

Awatar użytkownika
kacperk
VIP
VIP
Posty: 483
Rejestracja: 6 czerwca 14, 13:03

Postautor: kacperk » 25 czerwca 15, 10:13

Myślicie że Nintendo wyśle pisemko żebym usuną grę? :P
"...That sword! Where did you get that?! Are you... Is it even possible...? ...How could it be?" - Tetra

Awatar użytkownika
Trociniak
Goron
Goron
Posty: 79
Rejestracja: 26 marca 13, 16:15
Kontaktowanie:

Postautor: Trociniak » 25 czerwca 15, 14:32

Project 64 lepiej zostaw w spokoju, bo nie ma najmniejszych szans żebyś cokolwiek nawet zaczął robić na N64. Pooglądaj sobie tutoriali na yt i zrób coś na kompa.

Awatar użytkownika
kacperk
VIP
VIP
Posty: 483
Rejestracja: 6 czerwca 14, 13:03

Postautor: kacperk » 26 czerwca 15, 23:11

Łeee tam komp. Może będzie łatwo na niego stworzyć niż na Pj64. Właśnie się zastanawiałem jak się to będzie odpalać :lol:
"...That sword! Where did you get that?! Are you... Is it even possible...? ...How could it be?" - Tetra

Awatar użytkownika
Trociniak
Goron
Goron
Posty: 79
Rejestracja: 26 marca 13, 16:15
Kontaktowanie:

Postautor: Trociniak » 27 czerwca 15, 12:13

Umiesz programować w C? Scena homebrew na N64 praktycznie nie istnieje, bo nie był plejem i nie było na niego eurodemówek. Nie było jak na niego cokolwiek odpalać więc są jakieś tłumaczenia, podmianki tekstur, zmiana z NTSC na PAL... Mimo Everdrive 64 i tak na to nic nikt nie robi. Poszukaj czegoś bez programowania, bo nie ma szans na zrobienie czegokolwiek sensownego. Sam kiedyś próbowałem i finał był taki, że zostałem grafikiem :P

Awatar użytkownika
kacperk
VIP
VIP
Posty: 483
Rejestracja: 6 czerwca 14, 13:03

Postautor: kacperk » 27 czerwca 15, 20:38

:o Aż mi wstyd... Naiwnie myślałem że stworzę coś na n64! O ja głuuupi! Ale zaraz. Słyszałeś może o projekcie " The legend of Zelda: Magic Armor"? Spróbuję podesłać.

[ Dodano: 27 Czerwiec 15, 20:43 ]
Sorki. Nie Magic Armor tylko Sacred Armor.
Gra wykonana na Unity w stylu OoT

https://m.youtube.com/watch?v=343PqHZ8l2U
"...That sword! Where did you get that?! Are you... Is it even possible...? ...How could it be?" - Tetra

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 27 czerwca 15, 21:29

Czekam aż wydadzą oficjalnie coś takiego jak Zelda Maker gdzie będzie można stworzyć sobie jakiś dungeon lub skrawek świata, ustawić przeciwników, zaprojektować zagadki itp. Z tradycyjnym widokiem z góry rzecz jasna. Byłyby dostępne palety z różnych Zeld. Nawiązuje tu do Super Mario Makera, który niedługo wyjdzie na Wii-U, chciałbym żeby wyszedł też na 3DS. To chyba kwestia czasu.
Obrazek
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
Trociniak
Goron
Goron
Posty: 79
Rejestracja: 26 marca 13, 16:15
Kontaktowanie:

Postautor: Trociniak » 28 czerwca 15, 11:59

kacperk pisze::o Aż mi wstyd... Naiwnie myślałem że stworzę coś na n64! O ja głuuupi! Ale zaraz. Słyszałeś może o projekcie " The legend of Zelda: Magic Armor"? Spróbuję podesłać.


Zdecyduj się, czy chcesz robić gry, czy zwykłe mody, bo pisałem o tym. Jeśli to jest wg Ciebie tworzenie gier, no to ok.

Awatar użytkownika
kacperk
VIP
VIP
Posty: 483
Rejestracja: 6 czerwca 14, 13:03

Postautor: kacperk » 28 czerwca 15, 15:12

To też różnica z tym modem? Coś jak Ura Zelda do OoT?
"...That sword! Where did you get that?! Are you... Is it even possible...? ...How could it be?" - Tetra

Awatar użytkownika
Trociniak
Goron
Goron
Posty: 79
Rejestracja: 26 marca 13, 16:15
Kontaktowanie:

Postautor: Trociniak » 28 czerwca 15, 19:36

Mod jest to (głównie amatorsko, lecz też producenci gier robią oficjalne) edycja poziomów, modeli, tekstur i tyle. Trudno to nazwać "robieniem" gier, jest to bardziej edycja. Na pewno na necie znajdziesz jakiś debug rom OOT do zabawy. Urę ciężko nazwać modem, jest to po prostu osobny tryb rozgrywki. Myślałem, że chcesz po prostu stworzyć grę od zera, a nie edytować.

Awatar użytkownika
kacperk
VIP
VIP
Posty: 483
Rejestracja: 6 czerwca 14, 13:03

Postautor: kacperk » 12 lipca 15, 21:42

Ciężko od zera. Widziałem making off gry ty the tasmanian tiger i ludzie naprawde muszą się narobić aby stworzyć grę. A ja sam? Minie 5 lat chyba jak już zrobię.

[ Dodano: 13 Lipiec 15, 21:02 ]
Potrzebuje model tego Linka. Ktoś wie gdzie moge go dostać?http://www.vg-resource.com/thread-19690.html
"...That sword! Where did you get that?! Are you... Is it even possible...? ...How could it be?" - Tetra


Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości