pablo1517 pisze:Szczególnie mam tutaj na myśli God of War, ta gra nie ma praktycznie nic wspólnego z Zeldą. Poprostu chodzisz i wyżynasz wszystko co żyje w pień.
W Zeldzie przeciesz tak samo masz, tylko w inny sposób ich zabijasz, w zeldzie Link chodzi z mieczem, a w God of War nie grałem, ale także zabijasz
więc na to samo wychodzi -----------------------------------------------------------
Ekwipunek i inwentarz... RPG
Rozwijanie umiejętności... RPG
Głęboko rozwinięta fabuła... RPG
-----------------------------------------------------------
Ekwipunek i inwentarz... RPG
Ale jaki Ekwipunek - parę mieczy ( góra 4 ), oraz parę tarcz (góra 4 ) - tak samo jak w MGS masz parę pistoletów...
A jeżeli chodzi chodzi o przedmioty to co bumerang czy coś innego? A jak masz np. MGS jakiś skaner czy coś w tym stylu, bądź nóż? to co? To tak samo jak w Zeldzie bumerang...
Dobra Lecim Dalej
Rozwijanie umiejętności... RPG
Hmm.. A mam pytanie do Ciebie, czy np. jak w MGS główny bochater się czołga, bądź się turla po ziemi, a później uczy się lepiej dusić,
to też zaliczysz to do RPG, jak Zelde? Głęboko rozwinięta fabuła... RPG
Wydaję mi się, że w MGS też jest rozwinięta fabuła... i w
wielu innych gier przygodowych...
Więc co widać z tego postu? Że
porównałem Zelde do MGS i co z tego wynika, Że
TWOIMI SŁOWAMI tą grę też powinieneś zaliczyć do RPG, a zaliczysz?
A pod sumując
MGS jest grą przygodową - akcją, tak samo jak ...Zelda...
Więc co dalej będziesz się kłucił?