Strona 1 z 2

Pierwsze słowa o Zeldzie na Wii!

: 26 listopada 08, 11:22
autor: starfoch
Eiji Aonuma wypowiada się dzisiaj o nowej części(może nieco zgrubsza), ale oto cały news z polygamii:



Jest jedna rzecz, co do której zgodni są praktycznie wszyscy związani z naszą branża - The Legend of Zelda: Ocarina of Time to jedna z lepszych gier w historii i jej wpływ na dalsze losy całej branży nie jest kwestionowany raczej przez nikogo. Można by spokojnie założyć, że Eiji Aonuma, który odpowiada za gry z Linkiem w roli głównej dalej już tylko spuści z tonu i będzie przede wszystkim kąpał się w wannie z pieniędzmi, które gra dla niego pewnie zarobiła. Na szczęście, są ludzie, którzy ponad dotychczasowy sukces stawiają ambicję.

"Jestem szczęśliwy, że tytuł nad którym pracowałem dawno temu jest chwalony do dziś, ale to także pokazuje, że żadna z kolejnych gier w serii nie była lepsza. Jako osoba, która jest wciąż zaangażowana w tworzenie serii, mam dość mieszane odczucia z tym związane. Ponieważ nie zrobiłem lepszej gry, nie zrezygnuję z pracy. Co dziwne, ta prosta motywacja może być powodem, dla którego będę kontynuował prace nad Zeldą."

Przebić Ocarinę? Fiu, fiu, lekko pewnie nie będzie. Chociaż jak dla mnie już Wind Waker był doskonały, więc jeśli ponownie dostaniemy tytuł w podobnej stylistyce na duże konsole, pozostanie się tylko radować.


Źródło:Polygamia.pl


No to komentujmy :47

: 26 listopada 08, 13:27
autor: Mada12
Ktos tu widzi cos o nowej Zeldzie? Tu jest tylko o motywacji Eiji Aonuma i tyle.

: 26 listopada 08, 14:38
autor: starfoch
A ta motywacja przecież nie będzie dotyczyć starych Zeld -_-"
Z tego co tu pisze można łatwo wywnioskować że Aonuma chce pobić OoT następną Zeldą na Wii(co może sie nie udać, ale kierunek jest dobry).

: 26 listopada 08, 15:05
autor: Mada12
Taka sama motywacje mieli, kiedy robili WW dodajac cell shading a potem taka sama motywacje przy TP dodajac realizmu/naturalizmu i bitwe na koniu ^^ a potem HP. Ciagle ja mieli, bo musieli i musza trzymac sie na wysokim poziomie by fani sie nie zawiedli.
OoT zdobyla popularnosc gdyz byla jedna z pierwszych w 3D, ktora byla az taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak dluga i wciaaaaaaaaaaaąaaaaaaaaaaagajaca i majaca swietna historie (jako gra [poprzednie Zeldy] i scenariusz). Nie jest zle i teraz, wrec wspaniale :D

: 26 listopada 08, 16:29
autor: starfoch
Czyli Aonuma nie spełni już swojego marzenia?
Mi sie wydaje że spełni ale do tego potrzeba "troszke" mocniejszej konsoli niż Wii.
Gdyby gdzieś tak za 10-15 lat wyszły okulary VR to możnaby gadać o dorównaniu OoT.

: 26 listopada 08, 19:29
autor: starfoch
To jest oczywiste, i nawet jest szansa że dorówna OoT.
Weźmy na przykład SM64 a SMG, niby SM64 było pierwszą platformówką 3D i po mniej innowacyjnym Sunshine(choć wcale nie słabym) można było pomyśleć że nic mu już nie dorówna, a tu dziesieć lat po wydaniu SM64 pojawia się SMG i nawet przebija SM64 w światowych rankingach.
Wiem że to może nie jest "Zeldowy" przykład, ale można wierzyć że wyjdą jeszcze tak wspaniałe gry jak OoT(no i dobry pomysł się liczy).
Oczywiście dodatkowym atutem "Zeldy Wii" będzie sterowanie, a i w muzykę nie wątpie po tym co słyszałem w ostatnich hitach od N(SSBB,SMG).
Nie można mówić że OoT to najlepsza gra i już nic jej nie przebije bo to dziecinne, a tak naprawdę to każdy z nas chciałby żeby kolejna Zelda była jeszcze lepsza :wink: .

PS.Ja osobiście mogę czekać jeszcze 2 lata na nową Zelde, byle była tak dobra jak ta z 1998r :lol:

: 26 listopada 08, 19:59
autor: MasterLink
Ten przykład z SM64, SMS i SMG jest bardzo dobry (dla mnie wszystkie 3 są świetne). SMG jest wysoko oceniane ponieważ jest najbardziej kreatywną platformówką jaką stworzono. SMS dano po to żeby zmienić trochę klimat serii. Wiem, że niektórzy chcieliby cały czas tego samego, ale niestety Nintendo chce rozbudowywać i czasami zmieniać swoje serie dodając nowe rzeczy - noi tak ma być. Drugim przykładem może być najnowsze Banjo na X360. Fani czekali na platformówkę taką jak Banjo Kazooie i Tooie z N64, a tu autorzy z Rare robią odmienną rzecz i dają platformówkę z pojazdami. To duża zmiana dla serii - niestety nie wszystkim się zpodobała. Dobra koniec :off:

: 27 listopada 08, 17:28
autor: Deedlith_Anthy
Niech oni robia cos, co przebije OoT.
Ale przebije tez nowoscia, bo jak narazie z tego co wiem wszystkie nowe Zeldy prawie odwoluja sie do OoT -.- Czasem fabularnie(WW),a czasem sporo zrzynaja z OoT tak ogolnie i po calosci (TP).
A OoT jest legendarna, bo jest swietna i bo byla pierwsza Zelda 3D. Ta magia tez dziala, moze nie na mnie, ale na wielu.
OoT jest boska, bo to NOWA JAKOSC Zeldy.
Wiec nie mozna robic w kolko tego samego lub prawie tego samego, musza byc jakies innowacje, oczywiscie tak, aby to wciaz byla Zelda.
Trudne zadanie, trzymam kciuki.

: 27 listopada 08, 19:29
autor: starfoch
Właśnie dzięki tej nowości SMG dorównało SM64.
No i niedawno przecież ktoś z Nintendo(nie pamiętam kto) mówił że TP jest ostatnią Zeldą jaką znamy.
Myśle że Nintendo i w tym przypadku wie co robi, a serie czekają nie tylko kosmetyczne zmiany.

: 27 listopada 08, 19:38
autor: MasterLink
starfoch pisze:...mówił że TP jest ostatnią Zeldą jaką znamy.

Było to mówione, ale po TP wyszła Phantom Hourglass i jakoś drastycznie nie różni się schematem w sensie Zeld.

: 28 listopada 08, 01:08
autor: starfoch
Jednak ja nadal odnoszę wrażenie że Miyamoto miał na myśli Zeldy na duże konsole.
Dobrze by było żeby znany nam schemat pozostał chociaż na handheldach, a ewolucja zaczeła się od sprzętu mocniejszego niż DS.Myślę że najwyższa pora nadać nieco więcej świeżości i odnowić wizerunek serii.
Może miał na myśli dubbing, którego przecież w PH nie mogło być :)
Jest wiele aspektów, które można przemodelować tylko oby seria nie straciła charakteru, a zmiany nie powstawały z myślą o casualach :-?

: 28 listopada 08, 06:52
autor: Deedlith_Anthy
Casualowej Zeldzie mowie absolutnie nie!!

I co, kurcze, jeszcze? Niech casuale sie bawia w Mario Party czy inne pierdolki na Wii, Zelda niech bedzie dla wszystkich, a nie tylko dla casuali.

: 28 listopada 08, 14:36
autor: starfoch
Żeby była dla wszystkich z naciskiem na prawdziwych graczy, a casuale to ewentualnie pochodzą sobie tylko po świecie i pobawią w łowienie ryb.

: 28 listopada 08, 15:03
autor: ganon
Jak dla mnie to już NIGDY nie będzie gry która dorówna chociaż do połowy OOT.OOT to jest po prostu gra legenda.Oczywiście.Chce żeby Nintendo pokazało coś super ale przebicie OOT jest niemożliwe.Takie jest moje zdanie.

: 28 listopada 08, 16:57
autor: starfoch
Gdyby tak samo stwierdził Miyamoto lub Aonuma to by było dopiero smutno.
Moje zdanie jest takie że nie ma rzeczy niemożliwych w żadnej dziedzinie.
To że OoT jest takie świetnie nie może przekreślać geniuszu Aonumy czy Shigsy'ego w teraźniejszości.

OoT to nie dzieło Boga, tylko ogrom pracy tych właśnie ludzi, więc może warto jeszcze raz w nich uwierzyć tym bardziej po ujawnieniu ambicji Aonumy?