Legend of Zelda: Spirit Tracks

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 4 lutego 10, 13:27

Ogólnie ocena gry w przedziale 8 – 9. Ma kilka fajnych patentów. Niby grafika ta sama, ale więcej tu szczegółów niż w PH (chodzi o overworld i obrotowe areny), np. w Forest Temple dali jakby lepsze cieniowanie. W grze jest więcej questów, więcej wszystkiego. Również większa różnorodność świata niż w PH - jest więcej do zwiedzania. Do tego konkretne wykorzystanie mica. Fabuła.. dziwna - ale lepsza taka niż kolejne: "Jestem Ganondorf, chcę triforca jest błyszczący". No i (prawie)przez całą grę towarzyszy nam Zelda - takie coś może się już nie powtórzyć. Nadal brak trybu dnia i nocy, a to mogło jeszcze bardziej wpłynąć na grafę czy klimat - gdyby to zgrać z zegarem w nds.., również większość lokacji (wiosek) nie jest zbyt rozległa i design Byrne(Stavena) mi nie pasi - taki mało oryginalny. Jak już mówiłem o wiele lepsza od PH. Tyle.

sEbeQ13 pisze:Gdzie się dzieje cała akcja? To jest Hyrule? Z której strony wam to przypomina Hyrule?


To jest "Nowe Hyrule"

sEbeQ13 pisze:Czasami nawet Link odmawiał posłuszeństwa... I nie mówcie mi, że to wina sprzętu


No, są zwolnienia np. kiedy jedziesz lokomotywą, a tu nagle wyskakują 3 "czołgi" i gra zwalnia, ale wystarczy jednego zniszczyć i wszystko śmiga normalnie. Gra zwalnia również przy pierwszym starciu z ostatnim bossem.

Btw
Po wejściu do Dark Realm trafiamy do takiego miejsca gdzie trzeba rozwalać opancerzone pociągi - czy tylko mi przypomina to pacmana?
Obrazek
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 4 lutego 10, 13:49

MasterLink pisze:No, są zwolnienia np. kiedy jedziesz lokomotywą, a tu nagle wyskakują 3 "czołgi" i gra zwalnia, ale wystarczy jednego zniszczyć i wszystko śmiga normalnie. Gra zwalnia również przy pierwszym starciu z ostatnim bossem.

Akurat nie o to mi chodziło. Zdarzało się, że zamiast iść, Link zwalniał lub się zatrzymywał (jakbym stylusa oderwał do ekranu), albo ciachał mieczem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Karn
VIP
VIP
Posty: 325
Rejestracja: 1 stycznia 06, 08:00
Lokalizacja: Z Dalekiego Południa

Postautor: Karn » 4 lutego 10, 18:33

O a to mi się nigdy nie zdarzyło (choć gra zacinała się w paru denerwujących momentach).
Wrażenia z Spirit Tracks mam nie najgorsze (choć szczerze mówiąc przejadły mi się już te cell-shadingowe zeldy). Jak odpaliłem ostatnio Phantom Hourglass to design jest nieporównywalnie bardziej dopracowany w ST. Poziom zagadek jak najbardziej mi odpowiadał, gdyż właśnie one w głównej mierze wpływają na moją satysfakcję z gry (ale prawdą jest, że jestem także fanem przygodówek i zaliczam się przez to do mniejszości).
Pisałeś o muzyce. Mi akurat wcale ona nie przeszkadzała, co więcej nawet uważam, iż utwory "Cole and Malladus" i "The Sacred Duet" mógłbym zaliczyć do jednych z najciekawszych utworków soundtrackowych ever!
Gra również oferuje nieporównywalnie więcej side-questów i przedmiotów do kolekcjonowania i jest godną kontynuacją serii.

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 4 lutego 10, 19:02

sEbeQ13 pisze:Zdarzało się, że zamiast iść, Link zwalniał lub się zatrzymywał (jakbym stylusa oderwał do ekranu), albo ciachał mieczem.


Hmm, dziwne nie miałem czegoś takiego.
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 4 lutego 10, 19:10

Najczęściej właśnie ciachał... Czyżbym miał parkinsona?

[ Dodano: 7 Luty 10, 17:39 ]
Było wspomniane o sidequestach - faktycznie sporawo. Niestety dobijały mnie one niemiłosiernie. Ponieważ jeździmy pociągiem trwa to cholernie długo, a ponieważ trwa to cholernie długo, cholernie się wnerwiasz.
MasterLink pisze:Po wejściu do Dark Realm trafiamy do takiego miejsca gdzie trzeba rozwalać opancerzone pociągi - czy tylko mi przypomina to pacmana?

No ja akurat tak tego nie skojarzyłem...
Obrazek

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=387455

Postautor: MasterLink » 13 lutego 10, 23:28

Kilka concept-artów Spirit Tracks:

:arrow: http://img167.imagevenue.com/img.php?im ... 1151lo.jpg
:arrow: http://img229.imagevenue.com/img.php?im ... 2_98lo.jpg
:arrow: http://img37.imagevenue.com/img.php?ima ... _518lo.jpg

Mogliby wydać jakieś oficjalne Art Book'i z LoZ z wybranymi concept-artami i ilustracjami, każdy artbook oddzielnie do każdej części LoZ lub zebrać to w jeden, na pewno mają sporo artów.

sEbeQ13 pisze:Ponieważ jeździmy pociągiem trwa to cholernie długo, a ponieważ trwa to cholernie długo, cholernie się wnerwiasz.

Właśnie dlatego są teleportery.
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
Karn
VIP
VIP
Posty: 325
Rejestracja: 1 stycznia 06, 08:00
Lokalizacja: Z Dalekiego Południa

Postautor: Karn » 14 lutego 10, 00:04

nie no nie wytrzymam tego concept arta z Tinglem jako lokomotywą.
Wyobraźcie sobie jak by to mogło wyglądać w grze... (uwzględniając położenie Linka podczas jazdy) :shock:

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 14 lutego 10, 19:21

MasterLink pisze:Właśnie dlatego są teleportery.

Ale zanim będziesz miał teleporta, musisz wykonać misję żeby właśnie go zdobyć.
Obrazek

Awatar użytkownika
Mary1517
Zora
Zora
Posty: 211
Rejestracja: 28 listopada 09, 13:26
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontaktowanie:

Postautor: Mary1517 » 28 lutego 10, 19:33

sEbeQ13 pisze:
MasterLink pisze:Właśnie dlatego są teleportery.

Ale zanim będziesz miał teleporta, musisz wykonać misję żeby właśnie go zdobyć.

Zarówno w Wind Wakerze jak i Phantom Hourglass więcej spędzało sie czasu na morzu niż Link w pociągu. Nawet podróże na koniu w TP bywały dłuższe od pociągowych w ST. We wszystkich tych grach były teleporty, ale akurat w ST najmniej sie trzeba było na nie napracować i najszybciej w grze były dostępne
Obrazek

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 28 lutego 10, 20:15

Mary1517 pisze:ale akurat w ST najmniej sie trzeba było na nie napracować i najszybciej w grze były dostępne

Wydaje mi się że wręcz przeciwnie.Moim zdaniem właśnie w ST trzeba się napracować najbardziej żeby zdobyć teleport. :)
Obrazek
"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"

Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
Mada12
Demon King Malladus
Demon King Malladus
Posty: 279
Rejestracja: 31 lipca 05, 18:41
Lokalizacja: Ordon
Kontaktowanie:

Postautor: Mada12 » 1 marca 10, 08:28

ganon pisze:
Mary1517 pisze:ale akurat w ST najmniej sie trzeba było na nie napracować i najszybciej w grze były dostępne

Wydaje mi się że wręcz przeciwnie.Moim zdaniem właśnie w ST trzeba się napracować najbardziej żeby zdobyć teleport. :)


<kiwa palcem jak Miles E.>
Zeby odblokowac tornado w WW trzeba sie namachac w primo znalezienu tornada, co dla przecietnego jest trudne, secundo trzeba bylo wiedziec jak pokonac zabola, a wnerwiajace bylo to ze bomby nie dosiegaja, panika bo sie krecisz i nie trafiasz, no i po jakims czasie wywala cie na inna strone morza. Dopiero po wiezy bogin uzyskujesz sposob pokonania, trza tylko wpasc na to.

Zeby odblokowac tornado w PH to mozliwosc jest pozno w grze i trza sie naszukac po morzu zab i jeszcze umiec je trafic co jest wnerwiajace.

Zeby miec koguta w LttP trzeba znalezc goscia w lesie w Golden Land, dostac szpadel, w Light World kopac w lesie, masz okaryne i w Kakariko zagrac przed "koguto kompasem". Zlozona sprawa

BANAL w ST bo po Fire Temple(?) musisz znalez TYLKO bramke z trojkatem, walnac bombke, zatrabic pociagiem I TO WSZYTSKO. Nie widze trudnosci w tapnieciu ekranu, gorzej jest chodzic od tamtad w tamtad i wiedziec jeszcze, ze taka kolejnosc...
TP i MM maja podobny poziom zalatwienia teleportu

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 1 marca 10, 14:29

Mada12 pisze:BANAL w ST bo po Fire Temple(?) musisz znalez TYLKO bramke z trojkatem,

Ale najpierw musisz się najeździć żeby zdobyć ten trójkąt. O to chodzi. Przecież na samym początku nie masz żadnych trójkątów, zdobywasz je dopiero po pomocy innym.
Obrazek

Awatar użytkownika
Karn
VIP
VIP
Posty: 325
Rejestracja: 1 stycznia 06, 08:00
Lokalizacja: Z Dalekiego Południa

Postautor: Karn » 1 marca 10, 17:09

zazwyczaj jest to jednak część main questa

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 1 marca 10, 17:41

Sory, ale jakoś nie zauważyłem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Karn
VIP
VIP
Posty: 325
Rejestracja: 1 stycznia 06, 08:00
Lokalizacja: Z Dalekiego Południa

Postautor: Karn » 1 marca 10, 18:42

chodzi o to, że gracz i tak jest zmuszony przemieszczać się od punktu A do punktu B (stanowi to pewną bazę dla całej rozgrywki) więc proces odblokowywania nowych tras jest jakby wpisany w scenariusz gry. Pomijam zresztą fakt, że kluczowe trasy (te z ważniejszymi portalami) pojawiają się już po odzyskiwaniu tablic i przechodzeniu świątyń.


Wróć do „Legend of Zelda: Spirit Tracks”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości