Legend of Zelda: Skyward Sword

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 25 lipca 11, 16:58

chrno pisze: "znajdź naszyjniki, kryształy etc. zanieś je tam i tam, zdobądź master sworda, przejdź trzy główne świątynie, pokonaj badguya wraz z Zeldą" już osobiście tym żygam

Dokładnie jak mnie to już mdli. Cieszę się że autorzy zerwą z tymi wytartymi do żywej kości schematami i w końcu pokażą coś w miarę oryginalnego i świeżego.


Dodatkowo postacie w SS mają płynąć z fabułą tak jak to miało miejsce w MM, nie będą ograniczone do jednego miejsca w którym je umieszczono. Z resztą wszystko w grze ma się opierać na tak zwanym szablonie. Nawet walki z przeciwnikami. W końcu bierze się za ktoś inny, Fujibayashi więc zagadki w grze powinny być na odpowiednim poziomie, być w miarę pomysłowe i przede wszystkim takie których jeszcze nie było. Jak powiedziano w wywiadzie to również sporo tłumaczy dlaczego Ghiragim jest trochę podobny do Vaatiego.

I już niech nie szerzą tej propagandy, że ta gra będzie niewyobrażalnie trudna, bo żadna Zelda w 3D taka nie jest. Jedyne Zeldy jakie mogę nazwać trudnymi to LoZ, AoL i AlttP. Aol ze względu na jego niewyważenie. Znowu się nasłucham o wysokim poziomie trudności, a potem wyjdzie takie coś jak SMG2 lub NSMBW, które są średnie w trudności, a nawet banalne w wielu miejscach. To demo też strasznie trudne... klik Oby sterowanie nie spłyciło się przez takie bezmyślne machanie bo widzę że wcześniej była masherka przyciskami, a teraz będzie machanie na pałę. Nawet wskaźnik zmęczenia tu nie pomaga.

Co do pełnego zorkiestrowanego soundtraku to jak widać rok 2011 to jeszcze za wcześnie dla nintendo.

Jest również wzmianka o ewentualnym remaku MM na 3DS'a. Nie zdziwię się jeśli takowy powstanie.
Obrazek
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 25 lipca 11, 21:43

Aaaa tam pierdolicie ;p. Mnie żadna zelda nie zawodziła, a przynajmniej nie w takim stopniu jak inne serie (np. FF). Nie mówię, że wszystkie do tej pory były idealne, bo jednak nie były. Jedyne części do jakich się póki co nie przekonałem to LoZ i AoL, i to tylko dlatego, bo z powodu ponieważ nie miałem takiej okazji ;).
To demo też strasznie trudne... klik

Wow, podoba mi się ta dynamika!
Jak powiedziano w wywiadzie to również sporo tłumaczy dlaczego Ghiragim jest trochę podobny do Vaatiego.

Nie ogarniam. Gdzie wy widzicie tego Vaatiego? Tak w ogóle nie czytałem żadnych wywiadów... free linkz plax?
Obrazek

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 26 lipca 11, 00:10

Mnie ten stary, zużyty schemat się nigdy nie znudzi i jedynymi Zeldami które mi się nie podobały były Four Swordy i może jeszcze AoL.A co do poziomu trudności to mi pasuje taki jaki jest. :D Jeszcze należy coś dopowiedzieć o tych zagadkach.Jeśli ktoś grał w Uncharteda to wie że takie zagadki były bardzo fajne i trzeba było trochę pomyśleć aby pójść dalej.Podobałoby wam się takie coś???Bo mi szalenie. :D
Obrazek
"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"

Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
Witeska
Kokiri
Kokiri
Posty: 11
Rejestracja: 19 czerwca 11, 19:04

Postautor: Witeska » 26 lipca 11, 08:03

sEbeQ13
Tutaj

Ja jestem zwolennikiem zagadek wymagających. Ale ważne żeby nie było przesady w żadną stronę. Zagadki nie mogą być
za łatwe ,nie mogą być też jakoś ekstremalnie trudne bo może to niektórych ostatecznie zniechęcić.

Schematowi przydało by się jakieś odświeżenie. Mimo wszystko. Nie można cały czas ograniczać się do jednego określonego wzoru i na potrzeby delikatnie go modyfikować. Schemat, choćby najlepszy wielokrotnie powielany staje się po prostu męczący.

Mam nadzieję ,że Nintendo wykorzysta cały potencjał fabuły jaką nam oferuje, bo naprawdę ma z czego czerpać.

Awatar użytkownika
chrno
Hylianin
Hylianin
Posty: 786
Rejestracja: 3 stycznia 06, 23:32
Lokalizacja: Bolków
Kontaktowanie:

Postautor: chrno » 26 lipca 11, 11:02

sEbeQ13 pisze:Aaaa tam pierdolicie ;p. Mnie żadna zelda nie zawodziła, a przynajmniej nie w takim stopniu jak inne serie (np. FF). Nie mówię, że wszystkie do tej pory były idealne, bo jednak nie były. Jedyne części do jakich się póki co nie przekonałem to LoZ i AoL, i to tylko dlatego, bo z powodu ponieważ nie miałem takiej okazji ;).



Jak będziesz grał przez 18 lat i w czasie 5 lat będziesz przechodził ok. 200 ex'ów to też stwierdzisz że wali archaizmami i odtwórczością na kilometr, a i porównywanie Zeldy do Finala to jak porównywanie pierwszych Resident'ów do Shooterów TPP tyle mają ze sobą wspólnego.

Prawda jest taka że Nintendo jedzie na utartych schematach od praktycznie swego początku, nie potrafią zbytnio nic konstruktywnego wymyślić, owszem Miyamoto co którąś generacje tworzy zupełnie nowe IP jak chociażby Pikmin, z wywiadu wynika że na Wii U ma zamiar stworzyć również nowe IP bo przypomina mu to czasy GaCka kiedy to nie brał takiego udziału w tworzeniu samej konsoli i mógł się skupić na samych grach.

Ja tam od czasu kiedy zarząd w ekipie Big się zmienił firma zaczęła u mnie tracić bardzo wiele jak Iwata stał się globalnym prezydentem a Reggie ma posadkę głównego szefa NoA, całe Nintendo zaczęło się sypać, firma która kiedyś potrafiła utrzymać przy sobie najlepsze ekipy third-party, nie ograniczała się do wydawania zbyt wielu gier tylko na rynek Japoński, tak teraz gry dla których kupiłem chociażby Wii nie pojawiają się na zachodzie(Fatal Frame 4, Fatal Frame 2, Zangeki no Reginleiv, Tales of Graces) a to wszystko wina samego Nintendo bo łatwiej jest wydać na zachód party game i łyknąć lepszą kasę przy niższych kosztach.

Jeżeli w przypadku Skyward Sword okaże się że polowa rzeczy to czcze gadanie i będzie podobnie jak w Zeldzie WW(niby dużo wysp ale większość była na dosłownie 5/10 kroków jak i również zbyt wiele rzeczy działo się w świątyniach a gra sama się będzie przechodziła bo jest tak banalnie prosta), to naprawdę oleje ich gry i konsole całkowicie, bo na razie od 2006r. tyle Nintendo naobiecywało rzeczy że szkoda gadać a ich nastawienie do zmian względem Wii U również nie napawają optymizmem(bo na 3DS'ie już od początku wali chałą totalną, gdzie nic się praktycznie nie zmieniło od 2004r.).
Wii FC: 7964-7540-9921-2263

MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 26 lipca 11, 11:16

chrno pisze:a i porównywanie Zeldy do Finala to jak porównywanie pierwszych Resident'ów do Shooterów TPP tyle mają ze sobą wspólnego.

A czy ja porównuję 0o?

[ Dodano: 27 Lipiec 11, 21:46 ]
http://www.ppe.pl/news-9138-Ulepszanie_ ... Sword.html
Obrazek

Awatar użytkownika
chrno
Hylianin
Hylianin
Posty: 786
Rejestracja: 3 stycznia 06, 23:32
Lokalizacja: Bolków
Kontaktowanie:

Postautor: chrno » 28 lipca 11, 00:57

Ja tylko uprzedzam fakty bo jest w ciul osób które uważają Zeldę właśnie za rasowego RPG'a a ta seria ma tyle z RPG'a że głównie nazwa w gatunku widnieje i nic poza tym.


Co do tego news'a to też nie chce aby stawiali na typowe elementy RPG jeżeli mam jak ciul siedzieć w jednym miejscu i nabijać expierence, wolę system wzorowany na pierwszym Fable(więcej ekwipunku, umiejętności, zbroi) czy serii Elder Scrolls, ale Nintendo raczej w te klocki dobre nie jest(chyba żeby wzięli do pomocy Monolith Soft).

Ja jedynie liczę że jak mają nadejść wielkie zmiany w Zeldzie i jeżeli kiedyś zadecydują na wdrążenie pełnego Voice-Actingu to mam wielką nadzieje że pozostaną tylko przy Japońskim VA, z seyuu który użycza głosu Linkowi od przeszło Ocariny of Time i nie tylko on, bo jak mają kiedykolwiek odwalić chałę na wzór Metroid Other M(tytuł jak to w serii Metroid sam w sobie mega wypaśny ale voice-acting, zwłaszcza Samus, totalnie beznadziejny).
Wii FC: 7964-7540-9921-2263

MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 28 lipca 11, 10:04

Ja tylko uprzedzam fakty bo jest w ciul osób które uważają Zeldę właśnie za rasowego RPG'a a ta seria ma tyle z RPG'a że głównie nazwa w gatunku widnieje i nic poza tym.

Jeśli o mnie chodzi to nie mam na celu porównywania tej gry z innymi na zasadzie ta jest lepsza bo ma świątynie, czy coś takiego. Wspomniałem o tym, bo zelda mnie nie zawodzi. Nie oczekuję wiele, ale zawsze jest jakieś miłe zaskoczenie. FF to zupełnie inny świat i gatunek, od niego się też wiele nie oczekiwało, ale dostawało się jeszcze mniej. Mimo tego, że seria ma wszystko to, co kocham w grach, zawsze jakiś zawód. Tylko IV i X były dla mnie czymś wartym obczajenia.
A przytoczyłem FF, bo to akurat też w pizdu długa seria licząca w pizdu części. Oczywiście mógłbym podać co innego, np... no nie wiem, KH? Chyba najbardziej zawodząca mnie ostatnio seria (a przecież to już w ogóle odmienny kosmos).
Dobra koniec offtopa. Nieważńe.

Co do elementów RPGa - podoba mi się motyw z takim ulepszaniem przedmiotów. Średnio z levelami postaci, czy tam expem, ale takie ulepszanie miecza u kowala, czy tam tarczy... Jak najbardziej. Wczoraj grając w MM zdałem sobie również sprawę, że przydałoby się coś takiego jak sprzedaż przedmiotów ;p. Co prawda w zeldzie nigdy nie było takiego ekwipunku, którym można by obracać na lewo i prawo, ale... Kto wie co to teraz będzie.

Tak a propo SS... Wersja limitowana ma mieć złoty piilot? A gruszka? Sold oddzielnie?
Obrazek

Awatar użytkownika
eviltwin1
Zora
Zora
Posty: 445
Rejestracja: 31 grudnia 05, 19:41
Lokalizacja: Termina HILESTE'E

Postautor: eviltwin1 » 28 lipca 11, 12:02

Rozumiem, co chce przekazać sEbeQ13 - mnie również Zelda nigdy nie zawiodła; wprawdzie czasem występowało mniejsze lub większe rozczarowanie, które potem i tak nie przeszkadzało w zawsze świetnym klimacie, jednak nigdy nie zawód.

Awatar użytkownika
chrno
Hylianin
Hylianin
Posty: 786
Rejestracja: 3 stycznia 06, 23:32
Lokalizacja: Bolków
Kontaktowanie:

Postautor: chrno » 28 lipca 11, 13:54

sEbeQ13 pisze:
Tak a propo SS... Wersja limitowana ma mieć złoty piilot? A gruszka? Sold oddzielnie?



Na razie nic nikt nie wspominał o wersji limitowanej, bo prawdopodobnie będzie Wii lot sprzedawany oddzielnie(choć wolałbym bundle'a) co do gruchy, fakt przydałaby się złota wersja ale o tym to już w ogóle nic nie wspominają(ale skoro jest złoty Classic Controller Pro i nadchodzący Wii Remote Plus to i nunchuk by się przydał).


Btw na gametrailers są wywiady z Billem Trinenem tłumaczem Miyamoto który najczęściej pełni swoją funkcję na konferencjach na E3 i nie tylko, pomimo że nic konkretnego nie mówi w stylu jakiś mega news lub spoiler ale warto sobie obejrzeć bo poruszają nie tylko temat samego Skyward Sword ale np. również mówią o Tech-demo Zeldy na Wii U
Wii FC: 7964-7540-9921-2263

MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 28 lipca 11, 14:36

sEbeQ13 pisze: Nie ogarniam. Gdzie wy widzicie tego Vaatiego? Tak w ogóle nie czytałem żadnych wywiadów... free linkz plax?

Is he related to Vaati from The Legend of Zelda: Minish Cap and The Legend of Zelda: Four Swords Adventures? He's also very white and has similar eye makeup.

Well, the director on the project this time around is Mr. Fujibayashi, who also worked on Minish Cap. Perhaps there's something about Mr. Fujibayashi's sensibilities in regards to design that might have influenced both characters. But beyond that, I don't think so.

Wszędzie ich ze sobą porównują. Chodzi tu głównie o fanów którzy interesują się choć trochę tematem. Za obydwie postacie odpowiedzialny był ten sam designer i nie uniknął lekkich podobieństw, dlaczego porównują go z właśnie z Vaatim, a nie z kimś innym. http://www.youtube.com/watch?v=u6pHahpb ... re=related

sEbeQ13 pisze: Mnie żadna zelda nie zawodziła, a przynajmniej nie w takim stopniu jak inne serie

Ja nawet tych okrojonych względem innych części Zeld z DS’a nie skreślam mają coś, że można w nie pograć. Większość natomiast uważa je za bezwzględne crapy.

Poza tym nigdzie nie napisałem że jakaś Zelda mnie zawiodła, na pewno znalazła się taka która nie spełniła oczekiwań. SS je na razie spełnia, a nawet w niektórych momentach wychodzi poza (o ile słowa autorów nie są rzucane na wiatr).

ganon pisze:Uncharteda to wie że takie zagadki były bardzo fajne i trzeba było trochę pomyśleć aby pójść dalej.Podobałoby wam się takie coś?

W Uncharted są 3 zagadki na krzyż i nic w nich nadzwyczajnego nie ma. Uncharted zagadkami nie stoi. Cała gra opiera się na strzelaniu i wspinaniu się.
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 28 lipca 11, 14:56

Większość natomiast uważa je za bezwzględne crapy.

Crapy? Fakt, że ST nie spełniło moich pewnych oczekiwań, ale PH albo MC... Nie przesadzę stwierdzeniem, że swego czasu po prostu nołlajfiłem w te części, nie mniej niż w te duże :D.
MasterLink pisze:Chodzi tu głównie o fanów którzy interesują się choć trochę tematem. Za obydwie postacie odpowiedzialny był ten sam designer i nie uniknął lekkich podobieństw, dlaczego porównują go z właśnie z Vaatim, a nie z kimś innym.

Tak wiem, zdążyłem to wyczytać ;). Mimo wszystko... Wydaje mi się, że to lekka przesada.
Tak samo można porównywać Ganona z TP do tej bestii z ST...
Obrazek

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 28 lipca 11, 17:14

Mi SS na razie podchodzi bardzo dobrze i jak już mówiłem to może być jedna z najlepszych Zeld jakie powstały.A wiadomo czy będzie coś takie jak w MM że ludzie są bardziej żywi i przenoszą się z miejsca do innego miejsca???Bo to by był świetny pomysł. :D

PS:Nintendo będzie na Gamescom???Bo pewnie pokażą SS i(tak mi się wydaje) nowego Smasha. ;)
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
Witeska
Kokiri
Kokiri
Posty: 11
Rejestracja: 19 czerwca 11, 19:04

Postautor: Witeska » 28 lipca 11, 17:23

Nintendo na GamesCom się pojawi ale nie będzie żadnych konferencji. Planują wystawienie
stanowisk z grywalnym demem Skyward Sword. (Wydaje mi się ,że to samo demo któro było
na tegorocznym E3 ale ręki nie dam.) Oprócz tego coś w ramach obchodów 25 lecia Zeldy.

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 28 lipca 11, 18:09

Kolejny koncert ;p.
Obrazek


Wróć do „Legend of Zelda: Skyward Sword”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości