Legend of Zelda: Breath of the Wild

Moderator: Moderatorzy

Affciu
Kokiri
Kokiri
Posty: 5
Rejestracja: 26 grudnia 14, 10:50

Postautor: Affciu » 26 grudnia 14, 11:06

Szkoda, że nikt nie zauważył tego, że gra zaprezentowana na E3 ma bardzo, ale to bardzo mało wspólnego z wersją zaprezentowaną na VGA. Spójrzcie chociażby na tekstury skał, w pierwszej prezentacji wszystko wyglądało pięknie, a tutaj? Dno i metr mułu. Pazerne ludki z Nintendo prawdopodobnie stwierdziły, że nawet jak nam się rzuci tak oczywisty render to my nie zauważymy. I niestety, ale w większości mieli rację...
Co z tego, że gra wygląda wspaniale, jak zostaliśmy tak jawnie oszukani? Skoro gra ma wyjść w przyszłym roku to zdecydowanie jest to co najmniej późna beta i biorąc pod uwagę specyfikację sprzętową WiiU, grafika niewiele się poprawi. I te obietnice o otwartym świecie... zobaczymy, kto się będzie śmiał, jak się okaże, że gra jest tak mała jak Ocarina of Time. Nie kryjmy się, Nintendo nie ma doświadczenia w robieniu sandboxów, a na takiego próbują wykreować nową Zeldę. Więc albo stanie się to, co wspomniałem, albo gra będzie tak potwornie zabugowana, że nie będzie się dało w nią grać. Bo sukcesu zdecydowanie nie będzie.
Big man, pig man, ha ha, charade you are.

Awatar użytkownika
Wertyp
Zora
Zora
Posty: 595
Rejestracja: 9 stycznia 07, 18:25
Lokalizacja: Podkarpacie

Postautor: Wertyp » 27 grudnia 14, 14:31

Kurczę, zazdroszczę ci normalnie tego daru przewidywania przyszłości. Lewitować przedmioty za pomocą umysłu też potrafisz?
Nintendo próbuje czegoś nowego, jestem pewien że mają możliwości żeby się udało. Pożyjemy, zobaczymy.
~Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me~

Awatar użytkownika
Trociniak
Goron
Goron
Posty: 79
Rejestracja: 26 marca 13, 16:15
Kontaktowanie:

Postautor: Trociniak » 28 grudnia 14, 19:35

Bzdury Affciu piszesz kompletne. Prezentacja z E3 była tylko przerywnikiem pokazującym możliwości graficzne, a ten gameplay jest marnej jakości i zbyt mało pokazuje, aby cokolwiek o tej grafice więcej powiedzieć. Zorientowani w temacie wiedzą, że Wii U ma słabszy procesor, ale dwukrotnie większą ilość ramu i lepszą grafikę od Xboxa 360, dlatego nie wiadomo, czego się spodziewać. Jakoś dziwnym trafem Nintendo jeszcze nie wypuściło słabo wyglądającej Zeldy w 3D. Nawet Skyward Sword, który podczas swojej premiery miał grafikę obiektywnie przestarzałą, cieszył oko każdego fana serii. Nintendo nie ma doświadczenia w robieniu sandboxów? Wystarczy wyrzucić konieczność zbierania wszystkich pierdół umożliwiających dostanie się do danej lokacji i każda Zelda będzie sandboxem. Osobiście mam tylko obawy co do poziomów trudności danego dungeona. Zawsze byliśmy przyzwyczajeni do danej kolejności, a w nowej chyba będzie można przechodzić je w dowolnej. Chyba, że będą jak misje w GTA :D

Awatar użytkownika
kacperk
VIP
VIP
Posty: 483
Rejestracja: 6 czerwca 14, 13:03

Postautor: kacperk » 1 stycznia 15, 20:23

ganon pisze:Dlatego, że (zapewne) jeszcze nie skończył postawówki?
Hi Hi. Jestem w gimnazjum ganon:D. W nowej zeldzie chciałbym zobaczyć coś nowego no! Coś czego nie było.
"...That sword! Where did you get that?! Are you... Is it even possible...? ...How could it be?" - Tetra

Awatar użytkownika
nokash
Powiernik Trójmocy
Powiernik Trójmocy
Posty: 1086
Rejestracja: 18 listopada 06, 19:58
Lokalizacja: tarm ruins

Postautor: nokash » 2 stycznia 15, 09:58

W każdej nowej jest cos czego nie było. Chociazby nowe bronie
www.karolinaszczesna.pl
Obrazek
voice tree boat gate flash house [you] child bell sky blood rock snow fish

Awatar użytkownika
kacperk
VIP
VIP
Posty: 483
Rejestracja: 6 czerwca 14, 13:03

Postautor: kacperk » 2 stycznia 15, 19:08

Tak ale coś co powala na kolana. Coś takiego do czego nie można się przyczepić.

Nintendo napewno zrobi coś tradycjnego a Hyrule poraz kolejny będzie mniejsze niż połowa gminy... Miasto gdzie nie ma domów mieszkalnych, gdzie ludzie pojawiają się z nikąd i stoją w miejscu cały dzień to klasyk w niektórych częściach.

Niedługo nintendo nie będzie tworzyć zeld, tylko wydawać ich remaki.
"...That sword! Where did you get that?! Are you... Is it even possible...? ...How could it be?" - Tetra

Awatar użytkownika
nokash
Powiernik Trójmocy
Powiernik Trójmocy
Posty: 1086
Rejestracja: 18 listopada 06, 19:58
Lokalizacja: tarm ruins

Postautor: nokash » 2 stycznia 15, 19:45

Remaki juz powstaja od jakiegos czasu. Za dobrze na tym zarabiaja by tego nie wykorzystać. Chcesz biegać po miastach? to zagraj w GTA. Zelda to inna gra. Nigdy nie było w niej wielkich miast i pewnie nie będzie. Zazwyczaj wszystko skupia się na zamku i wiosce. Zamek to wiadomo jak jest zbudowany i co go otacza, wioska też. Zresztą po co Ci mnóstwo budynków w tej grze? Nigdy nie był to jakis ważny czynnik bo gra nigdy nie skupiała się na zwiedzaniu budynków. Link podróżuje w terenie zwiedzając lasy góry jezioro czy morze. Tam znajduje świątynie. Taki jest mechanizm gry. Nie oczekuj że nagle to diametralnie zmienią. Nowościami w poszczególnych cześciach jest np. zmienianie w rysunek 2D czy zamiana w wilka, zmniejszanie się, podróż czasie, podróż łodzią, statkiem, koleją, zmiana pór roku czy wieków, klonowanie się. Dziwi mnie że znają c tą grę nie rozumiesz jej mechanizmu jednocześnie oczekujesz czegoś zupełnie odbiegającego od serii.
www.karolinaszczesna.pl

Obrazek

voice tree boat gate flash house [you] child bell sky blood rock snow fish

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2775
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 2 stycznia 15, 23:55

Miałem podobne oczekiwania jak jeszcze nie wyszedł SS, potem pozostał jedynie niesmak do dziś. Miały być wielkie zmiany, rozbudowa serii, mieli tyle czasu, ciągle przeciągali premierę, a praktycznie tylko spłycili grę liniowością, powtarzalnością i tym razem nie było ani jednej wioski do odwiedzenia oprócz pustego Skyloft.

W remake OoT grało mi się lepiej niż w SS. Dlatego tak wyczekuję Majora's Mask 3D.
Obrazek
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
nokash
Powiernik Trójmocy
Powiernik Trójmocy
Posty: 1086
Rejestracja: 18 listopada 06, 19:58
Lokalizacja: tarm ruins

Postautor: nokash » 3 stycznia 15, 00:16

Ja najbardziej chciałbym większego otwartego swiata gdzie jazda na eponie miała by sens. Wtedy mogłyby być nowe 3 wioski po kilka budynków. Może większego rynku w zamku tylko z drugiej strony co on miałby tam robić oprócz 6moze 8 świątyń które byłyby jak zwykle w wodzie lesie górach czy gdzieś w śniegu... Za duży teren i mnogość lokacji tez nie wyjdzie na dobre zbytnio. Nie chce tez by nagle wymyślono kilka nowych ras bo do tej pory powstało wiele których nie wykorzystano w pełni. Czego bym chciał ? oczywiście nowa bron i nowy motyw przewodni, nowy silnik graficzny. Do tego szybkosć prowadzenia gry, dynamika i więcej świątyń pobocznych o większej trudności lub więcej świątyń głównych. Powrót i rozwój ras takich jak Subrosianie. ( można było zrobić to już w SS bo jest tam rasa spod ziemi Mogma ) Kikwi, może coś z Loftwingami. Starszy link i bardziej mroczny świat i mroczna epicka fabula. Mnie by to zadowoliło.
www.karolinaszczesna.pl

Obrazek

voice tree boat gate flash house [you] child bell sky blood rock snow fish

Affciu
Kokiri
Kokiri
Posty: 5
Rejestracja: 26 grudnia 14, 10:50

Postautor: Affciu » 4 stycznia 15, 19:19

Gdyby to był pokaz silnika, to Anouma nie trąbiłby na lewo i prawo, że to gameplay z gry. Źródło? Bardzo proszę: http://www.gamespot.com/articles/e3-201 ... 0-6420438/
Mimo, iż mam w planach kupić WiiU (jak najbliższa przyszłość), Zeldy zapewne nie kupię. Dla zasady, nie dam się robić w konia.
Big man, pig man, ha ha, charade you are.

Awatar użytkownika
kacperk
VIP
VIP
Posty: 483
Rejestracja: 6 czerwca 14, 13:03

Postautor: kacperk » 5 stycznia 15, 16:38

Ją mogę powiedzieć to. nokash chcę dokładnie tego co ty, może nie dorosłego lecz nastoletniego Linka, trudne świątynie, wielkie pole hyrule, jezioro hylia z czystą przejrzystą wodą gdzie na dnie widać roślinność wodną, las gdzie rosną drzewa a nie jakieś ściany z namalowanymi drzewami!
Ostatnio zmieniony 6 stycznia 15, 16:47 przez kacperk, łącznie zmieniany 1 raz.
"...That sword! Where did you get that?! Are you... Is it even possible...? ...How could it be?" - Tetra

Awatar użytkownika
Lakitu
Zora
Zora
Posty: 293
Rejestracja: 26 kwietnia 06, 15:27

Postautor: Lakitu » 5 stycznia 15, 18:20

Co wy macie z tą figurką? Co to ma do tematu?
Ja nie chcę dużego świata. Zawsze szkoda mi czasu na puste przejazdy między lokacjami. Lubię gdy coś się dzieje. Coś sensownego.

Awatar użytkownika
kacperk
VIP
VIP
Posty: 483
Rejestracja: 6 czerwca 14, 13:03

Postautor: kacperk » 6 stycznia 15, 17:02

Jeśli już będzie koń to niech zrobią tak aby można nim było pojechać w każde miejsce. Świat i tak wygląda na spory i nawet bardzo mi przypomina świat z ST.
"...That sword! Where did you get that?! Are you... Is it even possible...? ...How could it be?" - Tetra

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2775
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 7 stycznia 15, 23:21

Chce żeby świat był otwarty i coś się w nim działo, było coś do roboty. To teraz standard w takich grach.

kacperk pisze:Jeśli już będzie koń to niech zrobią tak aby można nim było pojechać w każde miejsce.

Jasne, bo w poprzednich częściach się nie dało...
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
Trociniak
Goron
Goron
Posty: 79
Rejestracja: 26 marca 13, 16:15
Kontaktowanie:

Postautor: Trociniak » 13 stycznia 15, 17:54

Nie wiem czemu tak jeździcie po tych dwóch filmikach, które praktycznie nic nie pokazują. SS może i było puste, ale pomyślcie, ile wymagacie od 4gb płytki? Wii U ma 25gb więc wierzę, że ta gra będzie ogromna.


Wróć do „Legend of Zelda: Breath of the Wild”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość