Glitch działa także w remaku Majora's Mask na 3DS
Maska Dzikiego Bóstwa, którą będziemy mogli używać poza bossami i fishing hole. Normalnie jest to niemożliwe.
Kilka fotek:
Na przeciwko Great Bay...
Obok Epony:
W Clock Town:
Nie możemy wchodzić do pomieszczeń bo gra się zawiesi, wyjątkiem jest Wieża Zegarowa:
Kolejne wyjątki to jaskinie jak Great Fairy Fountain czy Deku Scrub Playground:
Możemy rozmawiać z mieszkańcami. Jeśli zagadamy do Bombersów to gra się zawiesi:
Jak widać Fierce Deity to olbrzym, Clock Town jest zupełnie nieprzystosowane do tego Linka, wszystko jest przy nim małe, a oddalona kamera jeszcze bardziej sprawia takie wrażenie.
Żołnierz nadal blokuje drogę mimo, że jestem takim olbrzymem z dwumetrowym mieczem:
Nic pochodzę sobie jeszcze FDL, odwiedzę wszystkie miejsca na które pozwoli gra. Skopiowałem wcześniej save i zapisałem, mam więc cały save do zwiedzania Fierce Deity Linkiem. Nie wiem, ale mam taką satysfakcję z grania nim, że musiałem aż założyć temat i porobić zdjęcia
Fierce Deity Link glitch (Majora's Mask 3D)
- MasterLink
- Administrator
- Posty: 2774
- Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
- Lokalizacja: Outer Hyrule
- Kontaktowanie:
Fierce Deity Link glitch (Majora's Mask 3D)
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟
A jak się odzywa gdy spadnie z wysokości? Teraz nie miałem czasu biegać za wszystkimi maskami więc odpuściłem sobie Fierce Deity ale z tego co pamiętam to miał on grubszy głos od Young Linka (chyba nawet głos dorosłego Linka z OoT). Jestem ciekaw czy przewidzieli dla niego również dźwięki których teoretycznie nie dane jest mu wydawać. Dźwięk wydawany przez dorosłego Linka w OoT przy upadku to takie "Oj! ty . . . " xD. Czy robi tak samo?
- MasterLink
- Administrator
- Posty: 2774
- Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
- Lokalizacja: Outer Hyrule
- Kontaktowanie:
Robi takie "iyaaaaah" po spadnięciu z dużej wysokości. Ma głos dorosłego Linka z OoT.
Zapomniałem napisać, że jak wejdziemy do Clock Town to strażnicy już nigdy nas nie wypuszczą.
Ciąg dalszy, druga tura:
Fierce Deity Link jest takim kozakiem, że bez problemu przeskakuje przez takie przepaście:
Bez problemu przechodzi przez lodową barierę:
Początkowe bagno nie stanowi problemu, ale na drabinkę już nie da się wejść:
Tego octorocka nie da się zabić:
Jak poszedłem do drugiego Octorocka i wróciłem, tego pierwszego już nie było. Był za to inny po drugiej stronie przejścia, który wrzucił mnie w to miejsce. Trujące bagno odbiera energię:
Do Deku Palace nie da się wejść:
Tutaj nie powinienem się znaleźć. Jak pójdzie się dalej to spadasz w przepaść.
Tutaj też nie:
Nie da się dać wiedźmie potiona:
Trzeci dzień i nie ma księżyca. Dobrze, że są te wychylenia kamerą, inaczej nie zobaczyłbym nieba pod tym kątem. Widok z oczu jest niedostępny.
PS: Jednak księżyc jest. O tej godzinie wisi za wysoko żeby go stąd zobaczyć...
Później poczekam do końca trzeciego dnia i zobaczę co się stanie. Księżyc za pewnie i tak spadnie, ale ciekawe czy końcowy filmik będzie z Fierce Deity Linkiem czy nie. Sprawdzę też czy da się wejść do Wieży Zegarowej na piętrze gdzie jest Skull Kid, ale tego wszystkiego nie zrobię za jednym podejściem...
EDIT: Poczekałem do końcowej sceny zniszczenia i zamiast zwykłego Linka jest Fierce Deity Link. Do Skull Kida może kiedyś się przejdę.
Jeszcze kilka rzeczy. Do Ikany przejść nie mogę bo jest zagrodzone. Do Great Bay tak samo.
Ostatni zalew zdjęć i to by było na tyle bo niezłą rozprawkę napisałem.
Zapomniałem napisać, że jak wejdziemy do Clock Town to strażnicy już nigdy nas nie wypuszczą.
Ciąg dalszy, druga tura:
Fierce Deity Link jest takim kozakiem, że bez problemu przeskakuje przez takie przepaście:
Bez problemu przechodzi przez lodową barierę:
Początkowe bagno nie stanowi problemu, ale na drabinkę już nie da się wejść:
Tego octorocka nie da się zabić:
Jak poszedłem do drugiego Octorocka i wróciłem, tego pierwszego już nie było. Był za to inny po drugiej stronie przejścia, który wrzucił mnie w to miejsce. Trujące bagno odbiera energię:
Do Deku Palace nie da się wejść:
Tutaj nie powinienem się znaleźć. Jak pójdzie się dalej to spadasz w przepaść.
Tutaj też nie:
Nie da się dać wiedźmie potiona:
Trzeci dzień i nie ma księżyca. Dobrze, że są te wychylenia kamerą, inaczej nie zobaczyłbym nieba pod tym kątem. Widok z oczu jest niedostępny.
PS: Jednak księżyc jest. O tej godzinie wisi za wysoko żeby go stąd zobaczyć...
Później poczekam do końca trzeciego dnia i zobaczę co się stanie. Księżyc za pewnie i tak spadnie, ale ciekawe czy końcowy filmik będzie z Fierce Deity Linkiem czy nie. Sprawdzę też czy da się wejść do Wieży Zegarowej na piętrze gdzie jest Skull Kid, ale tego wszystkiego nie zrobię za jednym podejściem...
EDIT: Poczekałem do końcowej sceny zniszczenia i zamiast zwykłego Linka jest Fierce Deity Link. Do Skull Kida może kiedyś się przejdę.
Jeszcze kilka rzeczy. Do Ikany przejść nie mogę bo jest zagrodzone. Do Great Bay tak samo.
Ostatni zalew zdjęć i to by było na tyle bo niezłą rozprawkę napisałem.
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟
- MasterLink
- Administrator
- Posty: 2774
- Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
- Lokalizacja: Outer Hyrule
- Kontaktowanie:
- MasterLink
- Administrator
- Posty: 2774
- Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
- Lokalizacja: Outer Hyrule
- Kontaktowanie:
Czasem tak jest. Wiele glitchy w remaku OoT zostawili bo im się tak podobało, albo nie dopatrzyli wszystkiego.
Jeśli chodzi o ten sposób z maską Zory w jeziorze to nie działa w remaku bo zmienili pływanie.
Żeby wykonać to na 3DS trzeba zamienić itemy na ekranie dotykowym w odpowiedni sposób. Ciężko to opisać.
Jeśli chodzi o ten sposób z maską Zory w jeziorze to nie działa w remaku bo zmienili pływanie.
Żeby wykonać to na 3DS trzeba zamienić itemy na ekranie dotykowym w odpowiedni sposób. Ciężko to opisać.
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟
Wróć do „Legend of Zelda: Majora's Mask 3D”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości