Witam
Mam powazny (moim zdaniem) problem z dzwiekiem w emulatorze pj64 w grze Zelda Ocarina of Time
Mianowicie dzwiek rwie i nie jest płynnny
Kombinowałem z wieloma pluginami dzwięku i ich konfigurowaniem ale bez skutku w związku z czym jestem zmuszony grać bez dzwieku bo od tego co słychać mogą uszy spuchnąc
Pomocy
Głośniki i DirectX jak sądze są w prządku ponieważ inne N64 romy/gry pod pj chodzą bezproblemowo
Podobny problem miałem kiedyś z FF9 pod EpsxE mianowicie dziek we wstawkach FMW strasznie rwał ale udało mi sie plugin wyregulować tak ze wszystko było w porządku
Dlatego sądze ze problem tkwi w pluginie dzwięku i jego konfiguracji
Project64 Konfig Dzwięku Problem
Moderator: Moderatorzy
Project64 Konfig Dzwięku Problem
Ostatnio zmieniony 13 stycznia 06, 18:57 przez Dragonus, łącznie zmieniany 5 razy.
A ja mam inny problem - u mnie dźwięk też rwie, choć powinien być płynny, ale to akurat przeżyje. Mianowicie, obraz co jakiś czas lekko rwie, tekstury często się podmieniają, a menu włącza mi się przez pół minuty i w dodatku strasznie rwie. Na początku myślałem że to wina mojego leciwego kompa, ale teraz mam komputer 7x lepszy, a problem pozostał. Dodam, że dzieje mi się tak tylko w Ocarina of Time - Majora Mask działa płynnie. I co wy na to?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości