Legend of Zelda: Skyward Sword

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Kuklomanta
Kokiri
Kokiri
Posty: 9
Rejestracja: 12 maja 10, 13:37

Postautor: Kuklomanta » 18 maja 10, 20:04

A ja uważam, że on mówił o ułatwieniu sterowania.

Robimy co możemy, aby sterowanie było bardziej przyjazne graczom, ponieważ Zelda stała się zbyt skomplikowana.


Nie wyciągajmy takich strasznych wniosków, może chce ułatwić np. zmianę używanych itemków (aby nie było tego pauzowania co chwilę, by zmienić sprzęt, co rzeczywiście czasami było lekko upierdliwe). Ale nie odrzucam całkowicie uproszczenia także innych rzeczy, bo widzimy wszyscy przecież, że znane i poważane firmy robią często słabe, prościutkie, acz drogie gry. Boże, broń papcia Miyamoto przed falą komercjalizmu :47

Tak czy siak oczekuję na E3, bo już denerwuje mnie ten brak przecieków :D

BTW. Witam wszystkich, jako że to mój pierwszy post :) Mam nadzieję, że się polubimy, ale moim zdaniem to tylko kwestia czasu.

Awatar użytkownika
Karn
VIP
VIP
Posty: 325
Rejestracja: 1 stycznia 06, 08:00
Lokalizacja: Z Dalekiego Południa

Postautor: Karn » 18 maja 10, 23:29

ja się tylko obawiam, że może tutaj chodzić o wprowadzenie liniowej rozgrywki, co IMHO położyłoby totalnie całą grę >_<
macie racją, że na czas obecny seria nie jest taka trudna (jeśli bierzemy pod uwagę sam main quest of course) choć nie zawsze tak było (Zelda 1, Zelda 2, Majora's Mask itp.)
Dobrze prawisz, Kuklomanto! Na czas obecny pozostaje nam jedynie czekać na E3 -_-

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 19 maja 10, 15:54

Witaj Kuklomanta.Już cię lubię. :D Moim zdaniem w nowej Zeldzie powinni wreszcie zrobić aby Link mógł skakać bo w żadnej Zeldzie 3D nie szło skakać.Mi się też wydaję że to tylko kwesta czasu bo do E3 zostało już naprawdę bardzo niewiele.
Obrazek
"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"

Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
pablo1517
Zora
Zora
Posty: 377
Rejestracja: 13 marca 05, 11:34
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Postautor: pablo1517 » 19 maja 10, 17:41

piotrek94 pisze:chwie w MediaMarkt wiilotem który wiele ludzi robiło z nim niewiadome rzeczy można nieodczuć tej różnicy


Lol a co to ma niby do rzeczy gdzie gralem? Prawda jest taka, ze roznica jest nieznaczna, prawde mowiac nie wiadomo co robi ten caly WM+ kiedy sie na nim gra. Jestes pod wplywem hypu i tyle. 1:1 ma sam wiilot, odpalcie baseball na starym wii sports i sami zobaczcie. Tak naprawde 1:1 to tylko kwestia zaprogramowania gry. Metoda by uzywac gotowego szerokiego zestawu ruchow wykonywanych za pomoca roznych ruchow wiilota jest bezpieczniejsza dla programistow, bo mniejsza swobota to mniej bugow i glitchy.

Nawet w pojedynku na katany te ruchy sa sprytnie ograniczone, wiec nie kazdy to widzi.

WM+ cos tam na pewno robi ponieważ jak już mówiłem, różnica jest ... ale NIE ZNACZNA. Nie warte swojej ceny, wymuszanie dodatkowego hajsu dając wymóg tego urządzenia pod nowa zelde...

EDIT: O proszę, a dziś nawet w recenzji SMG2 recenzent powiedział, że gra mimo, iż bez WM+ to czułość wiilota wykorzystuje idealnie, i aż wydaje mu sie, ze nintendo ma swoje techniki programowania, którymi nie dzieli sie z innymi developerami. Mówiłem, ze to kwestia zaprogramowania gry...
http://www.gametrailers.com/video/revie ... rio/100404
Obrazek

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 21 maja 10, 21:40

Chyba się nie dowiemy czy ten WM+ coś daje bo Pablo mówi że prawie nic a piotrek94 mówi że różnica jest milowa.Zdecydujcie się chłopacy. :wink:
Jestem nadal ciekaw co to jest za postać na tym artworku bo wydaje mi się teraz że to nie jest Master Sword.

PS: 24 DNI DO E3 2010!!!
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
starfoch
Zora
Zora
Posty: 336
Rejestracja: 3 listopada 08, 10:47
Lokalizacja: kopalnia cukru
Kontaktowanie:

Postautor: starfoch » 22 maja 10, 06:33

ganon pisze:Chyba się nie dowiemy czy ten WM+ coś daje

Daje czy nie daje i tak ruchy będą ograniczone, żeby sobie przypadkiem miecza w d*** nie wsadzić (na wypadek gdyby dawał).
Śmierć zabija.

Awatar użytkownika
Masiwy
Zora
Zora
Posty: 259
Rejestracja: 24 marca 08, 13:01

Postautor: Masiwy » 22 maja 10, 09:00

Witam Cię Kuklomanta :D a może rzeczywiście Mu chodziło o itemy... Bo trudność gry może być... Już czekam na E3 z niecierpliwością :p

Awatar użytkownika
Damashi
Zora
Zora
Posty: 215
Rejestracja: 12 stycznia 10, 16:51
Lokalizacja: Orzech woj. ?l?sk
Kontaktowanie:

Postautor: Damashi » 22 maja 10, 09:46

Rany jak długo można czekać na E3. A tak wogule czy ktoś tam jedzie?

Ps: Awansowałem na gorona.
Zapraszam też do ogl?dania moich obrazów na
http://damashi6.deviantart.com/

Awatar użytkownika
pablo1517
Zora
Zora
Posty: 377
Rejestracja: 13 marca 05, 11:34
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Postautor: pablo1517 » 22 maja 10, 09:58

No wlasnie ja bym wolal zeby gra byla trudniejsza. TP byla banalnie latwa, przynajmniej glowne bossy. Byly wrecz niedorzecznie proste.
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrek94
Zora
Zora
Posty: 283
Rejestracja: 27 września 07, 17:04
Lokalizacja: Siedlce

Postautor: piotrek94 » 22 maja 10, 11:25

zelda powinna być truda ale ta trudność powinna być równo dozowana w przez całą grę a nie że w środku się zatniesz i ma mocnych żeby przejść dalej wyjąkiem mogła by być walka z bossem całej gry
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Amek
VIP
VIP
Posty: 1618
Rejestracja: 21 stycznia 06, 00:59
Lokalizacja: Karlsruhe

Postautor: Amek » 22 maja 10, 11:35

piotrek94 pisze:zelda powinna być truda ale ta trudność powinna być równo dozowana w przez całą grę a nie że w środku się zatniesz i ma mocnych żeby przejść dalej wyjąkiem mogła by być walka z bossem całej gry


Osobiście chciałbym Zeldę z takim poziomem zagadek/przeciwników, żeby zajęła mnie ona na trochę więcej, niż te 70godzin, jak TP. :P

Awatar użytkownika
pablo1517
Zora
Zora
Posty: 377
Rejestracja: 13 marca 05, 11:34
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Postautor: pablo1517 » 22 maja 10, 13:59

To nie stopień trudności zagadek lecz ich ilość decydują czasie jaki jest potrzebny na ukończenie gry.
Obrazek

Awatar użytkownika
Masiwy
Zora
Zora
Posty: 259
Rejestracja: 24 marca 08, 13:01

Postautor: Masiwy » 22 maja 10, 16:08

Włacha powinni dać takie łamigłówki :) gra może być prostsza ale żeby bossy były bardzo trudne

Awatar użytkownika
Armis
Goron
Goron
Posty: 82
Rejestracja: 3 marca 06, 23:44
Lokalizacja: Druga strona lustra

Postautor: Armis » 22 maja 10, 22:59

Jednym słowem gra musi być zbalansowana(dotyczy też zagadek), Zelda TP na GC miała jeszcze jakiś poziom, ale na Wii była niesamowicie prosta(mówiąc o mobach). W sumie to też mogliby dodać poziomy trudności i cała sprawa była by załatwiona bezproblemowo.

Awatar użytkownika
Mary1517
Zora
Zora
Posty: 211
Rejestracja: 28 listopada 09, 13:26
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontaktowanie:

Postautor: Mary1517 » 23 maja 10, 12:38

Ja jeszcze dorzucę swoje 5gr co do tego "ułatwionego sterowania" dla Zeldy Wii bo że niby zrobiło sie skomplikowane - no raczej nie jest skomplikowane machanie i wskazywanie pilotem po ekranie, ale wielokrotnie grając w TP (nawet teraz gram, przechodzę wtóry raz) złapałam się na szukaniu odpowiedniego przycisku na locie, ja mam małe dłonie np. i żeby nacisnąć 1 albo 2 to muszę całą dłoń przesunąć na dół lota, a zamiast wciskać + i - żeby wyciągnąć Menu zawsze trafie palcem w Home. Na padach np. gackowym nie było czegoś takiego, grało się bardzo intuicyjnie i nigdy się człowiek nie pomylił, nie wyciągnął złego itema z button slotów a na D-padzie + B to jest czasem wkurzające, można sie do tego przyzwyczaić ale kurde. Nie wiem. Wkurza mnie to B, żeby użyć itema powinno się po prostu nacisnąć jakiś kierunek na D-paddzie. Bardzo rzadko używane Z na nunchuku, sterowanie akurat można poprawić, żeby było wygodniejsze.
Obrazek


Wróć do „Legend of Zelda: Skyward Sword”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości