---KONKURS--- ZELDA PC
Moderator: Moderatorzy
---KONKURS--- ZELDA PC
Termian nadsyłania prac: 30 listopada
Tematyka gier: Legend of Zelda
Nagroda: Zamieszczenie gry w downloadzie serwisu + nagroda niespodzianka (jak się uda )
Gry tworzymy w za pomocą dowolnej edycji/wersji RPG Maker'a ,Game Maker'a lub czym kolwiek innym (C++ ,Flash, itp.).
O swoich pracach piszemy w tym temacie.
W skład jury wchodzi redakcji serwisu Zelda Central .
Pozostałe:
(wskazówki dotyczące RPG Maker'a i GameMaker'a)
tutaj macie game maker http://www.gamemaker.nl/ [Wylacznie dla tych co chca w GM robic nikt was nie zmusza w robieniu Rpg makerem]
a tutaj rpg maker www.rpgmaker.pl [Jezeli wam zle chodzi rpg maker xp zrobcie to inna wersja]
ZACZYNAMY !!!!
gry umieszczajcie na http://rapidshare.de/ tam dajesz przegladaj dajesz gre i upload
w rpgmaker xp najlepiej oo i jeszcze cos zeby ogladac gry innych z rpg maker musicie mniec go zainstalowanego
MILEJ ZABAWY ja tez biore udzial
Radze tworzyc gry RPG makerem xp jest latwy fajny w obsludze wszystko latwe nie to co game maker :> tam w rpg maker jest juz duzo postaci itp potworow oczywiscie mozna samemu rysowac :>
RPG MAKER XP dla ludzi ktorzy maja win xp
RPG Tsukuru ME dla windows 98 itp [na xp tez dziala]
RPG Maker PL 2.0 BY JARGO (3 MB) bardzo dobry na win 98 xp i inne
sciagacie z tad http://www.rpgmaker.pwii.pl/?co=download&typ=programy
o i jeszcze RPGM95+ :S
PORADNIK:
ok a wiec daje poradnik mojej roboty tak dla poczatkujacych
Poradnik dla ciezko kapujacych
1. aby stworzyc nowy projekt klikasz na ta ikonke
Powino sie pojawic takie okienko
gdy juz uzupelnisz wszystko klikamy przycisk OK
powino sie pojawic takie cos
troche to male ale coz wiec tam gdzie jest strzalka to start postaci
Jezeli chcecie wstawic potworka na mapke to klikacie prawym przyciskiem tam gdzie
ma sie znajdowac potworek naciskacie nowe zdarzenie
powino wam sie pojawic takie cos
klikamy na Grafika [dwa razy] i wybieramy sobie jakas postac , potworka
w ktorym kierunku ma byc obrucony , pozniej na polecenie zdarzenia
naciskacie na wiadomosc powino wam sie pokazac takie okienko
tam jest wszystko opisane
wpisujecie tam naprzyklad
-------------------------------------
\c[4]Zjawa moczymorda\c[0] |
BUUUU jestem zjawa |
GIIIINNN |
-------------------------------------
i gdy sie do niego podejdzie bohaterem powinien powiedziec takie cos
gdy chcemy aby nas zaatakowal naciskamy spowrotem na polecenie zdarzenia
ale pod tym z zjawa moczymorda
naciskamy na 3
tam bedzie dzial Inne polecenia
Rozpocznij walke
tam sobie wybieramy czy cos w tym stylu :>
jezeli zas chcemy wlasnego potworka
dajemy anuluj na rozpoczecie walki zamykamy to polecenie i zadanie
klikamy na narzedzia baza danych==>Potwory
klikamy maksymalna liczba pol
powiekszenie o 1 ,
klikamy tam na to puste 33
wybieramy nazwe , odpornosc , grafike , doswiadczenie , co wypadnie , itp.
Nastempnie przechodzimy do Grupy Potworow
tak jak przedtem maksymalna liczba pol zwiekszamy o jeden
klikamy na ta samotna 33:
Nazywamy to jako naprzyklad Zjawa
pozniej wybieramy potworka 33 tego co zrobilismy np Zjawa moczymorda
Ok to tam juz jest
klikamy OK
dajemy prawym przyciskiem myszy na tego stworka
polecenie zdarzenia==> Rozpocznij walke
wybieramy 33 zjawa i klikamy ok
.................................................................
Jezeli chcecie zeby po walce potwor znikl [TO MA SIE ROWNIESZ DO PRZEDMIOTOW]
klikacie edytuj zdarzenie na niego
nowa stronka , Zostawiacie wszystko puste jezeli nic tam ma sie nie pojawic
zaznaczacie przelacznik dajcieie na taka strzalke zmieniacie nazwe z Artdico: Powitanie
na Bzded naprzyklad
dajecie ok wracacie do strony nr 1
klikacie na 1===> w dziale Zmien dajeczie przelacznik
wybieracie bzded i to wszystko po walce potworek zniknie
To wszystko na dzisiaj troche sie natrudzilem z tym poradnikiem ^^
mam nadzieje ze komus sie przyda pokombinujcie troche ja nie czytalem poradnika z www.rpgmaker.pl ale kazdemu sie przyda naprawde
Tematyka gier: Legend of Zelda
Nagroda: Zamieszczenie gry w downloadzie serwisu + nagroda niespodzianka (jak się uda )
Gry tworzymy w za pomocą dowolnej edycji/wersji RPG Maker'a ,Game Maker'a lub czym kolwiek innym (C++ ,Flash, itp.).
O swoich pracach piszemy w tym temacie.
W skład jury wchodzi redakcji serwisu Zelda Central .
Pozostałe:
(wskazówki dotyczące RPG Maker'a i GameMaker'a)
tutaj macie game maker http://www.gamemaker.nl/ [Wylacznie dla tych co chca w GM robic nikt was nie zmusza w robieniu Rpg makerem]
a tutaj rpg maker www.rpgmaker.pl [Jezeli wam zle chodzi rpg maker xp zrobcie to inna wersja]
ZACZYNAMY !!!!
gry umieszczajcie na http://rapidshare.de/ tam dajesz przegladaj dajesz gre i upload
w rpgmaker xp najlepiej oo i jeszcze cos zeby ogladac gry innych z rpg maker musicie mniec go zainstalowanego
MILEJ ZABAWY ja tez biore udzial
Radze tworzyc gry RPG makerem xp jest latwy fajny w obsludze wszystko latwe nie to co game maker :> tam w rpg maker jest juz duzo postaci itp potworow oczywiscie mozna samemu rysowac :>
RPG MAKER XP dla ludzi ktorzy maja win xp
RPG Tsukuru ME dla windows 98 itp [na xp tez dziala]
RPG Maker PL 2.0 BY JARGO (3 MB) bardzo dobry na win 98 xp i inne
sciagacie z tad http://www.rpgmaker.pwii.pl/?co=download&typ=programy
o i jeszcze RPGM95+ :S
PORADNIK:
ok a wiec daje poradnik mojej roboty tak dla poczatkujacych
Poradnik dla ciezko kapujacych
1. aby stworzyc nowy projekt klikasz na ta ikonke
Powino sie pojawic takie okienko
gdy juz uzupelnisz wszystko klikamy przycisk OK
powino sie pojawic takie cos
troche to male ale coz wiec tam gdzie jest strzalka to start postaci
Jezeli chcecie wstawic potworka na mapke to klikacie prawym przyciskiem tam gdzie
ma sie znajdowac potworek naciskacie nowe zdarzenie
powino wam sie pojawic takie cos
klikamy na Grafika [dwa razy] i wybieramy sobie jakas postac , potworka
w ktorym kierunku ma byc obrucony , pozniej na polecenie zdarzenia
naciskacie na wiadomosc powino wam sie pokazac takie okienko
tam jest wszystko opisane
wpisujecie tam naprzyklad
-------------------------------------
\c[4]Zjawa moczymorda\c[0] |
BUUUU jestem zjawa |
GIIIINNN |
-------------------------------------
i gdy sie do niego podejdzie bohaterem powinien powiedziec takie cos
gdy chcemy aby nas zaatakowal naciskamy spowrotem na polecenie zdarzenia
ale pod tym z zjawa moczymorda
naciskamy na 3
tam bedzie dzial Inne polecenia
Rozpocznij walke
tam sobie wybieramy czy cos w tym stylu :>
jezeli zas chcemy wlasnego potworka
dajemy anuluj na rozpoczecie walki zamykamy to polecenie i zadanie
klikamy na narzedzia baza danych==>Potwory
klikamy maksymalna liczba pol
powiekszenie o 1 ,
klikamy tam na to puste 33
wybieramy nazwe , odpornosc , grafike , doswiadczenie , co wypadnie , itp.
Nastempnie przechodzimy do Grupy Potworow
tak jak przedtem maksymalna liczba pol zwiekszamy o jeden
klikamy na ta samotna 33:
Nazywamy to jako naprzyklad Zjawa
pozniej wybieramy potworka 33 tego co zrobilismy np Zjawa moczymorda
Ok to tam juz jest
klikamy OK
dajemy prawym przyciskiem myszy na tego stworka
polecenie zdarzenia==> Rozpocznij walke
wybieramy 33 zjawa i klikamy ok
.................................................................
Jezeli chcecie zeby po walce potwor znikl [TO MA SIE ROWNIESZ DO PRZEDMIOTOW]
klikacie edytuj zdarzenie na niego
nowa stronka , Zostawiacie wszystko puste jezeli nic tam ma sie nie pojawic
zaznaczacie przelacznik dajcieie na taka strzalke zmieniacie nazwe z Artdico: Powitanie
na Bzded naprzyklad
dajecie ok wracacie do strony nr 1
klikacie na 1===> w dziale Zmien dajeczie przelacznik
wybieracie bzded i to wszystko po walce potworek zniknie
To wszystko na dzisiaj troche sie natrudzilem z tym poradnikiem ^^
mam nadzieje ze komus sie przyda pokombinujcie troche ja nie czytalem poradnika z www.rpgmaker.pl ale kazdemu sie przyda naprawde
Ostatnio zmieniony 14 października 05, 15:25 przez Lucyfer, łącznie zmieniany 1 raz.
Co do muzy...wejdż na http://members.lycos.co.uk/piotrw15/php ... =2665#2665
Jest sporo linków,nie
Jest sporo linków,nie
Mam para pytanek :
- czy można korzystać z C/C++? ( mi niestety RPGM XP nie działa zbyt dobrze)
- czy gra musi być skończona? ( wydaje mi się że wystaczyło by jakieś sensowne demko)
A tak w ogóle to pomysł fajny, jednak troszkę bym go zmienił:
- podzielił bym go na kategorie (action rpg, zręcznościówki, itp.)
- tym samym udostępnił bym możliwość korzystania z innych programów
Mi wydaje się ten pomysł sensowny.
- czy można korzystać z C/C++? ( mi niestety RPGM XP nie działa zbyt dobrze)
- czy gra musi być skończona? ( wydaje mi się że wystaczyło by jakieś sensowne demko)
A tak w ogóle to pomysł fajny, jednak troszkę bym go zmienił:
- podzielił bym go na kategorie (action rpg, zręcznościówki, itp.)
- tym samym udostępnił bym możliwość korzystania z innych programów
Mi wydaje się ten pomysł sensowny.
RPG maker to lipa!! Wszyscy mogąiść na łatwiz. Uważam że Game Maker powinien być i basta. Tam trzeba se wszystko samemu napisać i jest ok. A grafe można na necie znaleść. No i w ciągu 2 miechów to super gry to sie nie zrobi.
A gdyby był tylko GM dozwolony to potem nie było by problemu z kontynuowaniem gry przez całą ekipe. Najlepiej GM 6.0 ale to jużtylko moja sugestia
A gdyby był tylko GM dozwolony to potem nie było by problemu z kontynuowaniem gry przez całą ekipe. Najlepiej GM 6.0 ale to jużtylko moja sugestia
Wróć do „Wszystkie gry z serii Legend of Zelda pod komputer”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości