Tematyka gier: Legend of Zelda

Nagroda: Zamieszczenie gry w downloadzie serwisu + nagroda niespodzianka (jak się uda

Gry tworzymy w za pomocą dowolnej edycji/wersji RPG Maker'a ,Game Maker'a lub czym kolwiek innym

O swoich pracach piszemy w tym temacie.
W skład jury wchodzi redakcji serwisu Zelda Central .
Pozostałe:
(wskazówki dotyczące RPG Maker'a i GameMaker'a)
tutaj macie game maker http://www.gamemaker.nl/ [Wylacznie dla tych co chca w GM robic nikt was nie zmusza w robieniu Rpg makerem]
a tutaj rpg maker www.rpgmaker.pl [Jezeli wam zle chodzi rpg maker xp zrobcie to inna wersja]
ZACZYNAMY !!!!


gry umieszczajcie na http://rapidshare.de/ tam dajesz przegladaj dajesz gre i upload
w rpgmaker xp najlepiej oo i jeszcze cos zeby ogladac gry innych z rpg maker musicie mniec go zainstalowanego

MILEJ ZABAWY ja tez biore udzial


Radze tworzyc gry RPG makerem xp jest latwy fajny w obsludze wszystko latwe nie to co game maker :> tam w rpg maker jest juz duzo postaci itp potworow oczywiscie mozna samemu rysowac :>
RPG MAKER XP dla ludzi ktorzy maja win xp
RPG Tsukuru ME dla windows 98 itp [na xp tez dziala]
RPG Maker PL 2.0 BY JARGO (3 MB) bardzo dobry na win 98 xp i inne
sciagacie z tad http://www.rpgmaker.pwii.pl/?co=download&typ=programy
o i jeszcze

PORADNIK:
ok a wiec daje poradnik


Poradnik dla ciezko kapujacych

1. aby stworzyc nowy projekt klikasz na ta ikonke

Powino sie pojawic takie okienko

gdy juz uzupelnisz wszystko klikamy przycisk OK
powino sie pojawic takie cos


troche to male ale coz wiec tam gdzie jest strzalka to start postaci
Jezeli chcecie wstawic potworka na mapke to klikacie prawym przyciskiem tam gdzie
ma sie znajdowac potworek naciskacie nowe zdarzenie
powino wam sie pojawic takie cos

klikamy na Grafika [dwa razy] i wybieramy sobie jakas postac , potworka
w ktorym kierunku ma byc obrucony , pozniej na polecenie zdarzenia
naciskacie na wiadomosc powino wam sie pokazac takie okienko

tam jest wszystko opisane
wpisujecie tam naprzyklad
-------------------------------------
\c[4]Zjawa moczymorda\c[0] |
BUUUU jestem zjawa |
GIIIINNN |
-------------------------------------
i gdy sie do niego podejdzie bohaterem powinien powiedziec takie cos

gdy chcemy aby nas zaatakowal naciskamy spowrotem na polecenie zdarzenia
ale pod tym z zjawa moczymorda
naciskamy na 3
tam bedzie dzial Inne polecenia
Rozpocznij walke

tam sobie wybieramy

jezeli zas chcemy wlasnego potworka

dajemy anuluj na rozpoczecie walki zamykamy to polecenie i zadanie
klikamy na narzedzia baza danych==>Potwory
klikamy maksymalna liczba pol
powiekszenie o 1 ,
klikamy tam na to puste 33
wybieramy nazwe , odpornosc , grafike , doswiadczenie , co wypadnie , itp.
Nastempnie przechodzimy do Grupy Potworow
tak jak przedtem maksymalna liczba pol zwiekszamy o jeden
klikamy na ta samotna 33:
Nazywamy to jako naprzyklad Zjawa
pozniej wybieramy potworka 33 tego co zrobilismy np Zjawa moczymorda
Ok to tam juz jest
klikamy OK
dajemy prawym przyciskiem myszy na tego stworka
polecenie zdarzenia==> Rozpocznij walke
wybieramy 33 zjawa i klikamy ok
.................................................................
Jezeli chcecie zeby po walce potwor znikl [TO MA SIE ROWNIESZ DO PRZEDMIOTOW]
klikacie edytuj zdarzenie na niego
nowa stronka , Zostawiacie wszystko puste jezeli nic tam ma sie nie pojawic
zaznaczacie przelacznik dajcieie na taka strzalke zmieniacie nazwe z Artdico: Powitanie
na Bzded naprzyklad
dajecie ok wracacie do strony nr 1
klikacie na 1===> w dziale Zmien dajeczie przelacznik
wybieracie bzded i to wszystko po walce potworek zniknie


To wszystko na dzisiaj troche sie natrudzilem z tym poradnikiem ^^
mam nadzieje ze komus sie przyda pokombinujcie troche ja nie czytalem poradnika z www.rpgmaker.pl ale kazdemu sie przyda naprawde
