Twilight Realms
Moderator: Moderatorzy
Twilight Realms
Frapuję mnie taka sprawa dotycząca Twilight Realms. Czy dobrze mi się wydaję, że najnormalniej w świecie część Hyrule (włącznie z zamkiem) zostanie przez nią pochłonięta? Czy może jednak będziemy przeskakiwać między światami? Chodzi mi o tą kopułę/mgłę w oddali. A jednocześnie miasto raz pokazywane jest normalnie, raz z punktu widzenia Twilight Realms (chociaż to może mieć coś związek ze scenką pożaru). Hmm, za dużo domysłów, za mało faktów... nic to...
P.S Ach, i tak z innej beczki. Dobrze jest obejrzeć sobie screeny, pod katem patrzenia na ilość serduszek posiadanych przez Linka. Dużo rzeczy można wywnioskować. Ale to chyba dla jakiegokolwiek fana Zeldy żadne odkrycie :]
P.S Ach, i tak z innej beczki. Dobrze jest obejrzeć sobie screeny, pod katem patrzenia na ilość serduszek posiadanych przez Linka. Dużo rzeczy można wywnioskować. Ale to chyba dla jakiegokolwiek fana Zeldy żadne odkrycie :]
- kat_robert
- Goron
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 listopada 06, 20:50
- Lokalizacja: Nowy S?cz
heh, nie chce pisać że coś sobie wymyśliłem więc tak prawdopodobnie będzie w grze ale:
-może być tak, że TR pojawi się w zamku i zacznie się powoli rozprzestrzeniać ogarniając miasto, jego okolice i w koncu cały świat...
-na jednym z filmików była taka scena gdzie wilk sobie myka po mieście i mija takich niby mieszkańców Hyrule niby duchy, nie wiem czemu, ale przypomina mi to troche patent z filmu "władca pierścieni" jak ktoś ubiera Pierścień i przenosi się w taki jakby inny wymiar który równocześnie znajduje sie w tym samym miejscu tylko nie wszystkie rzeczy w tym drugim wymiarze mają takie same właściwości jak w zwykłym. np ludzie nie mają właściwości fizycznych, nie da się ich dotknąć... to taka luźna uwaga i niekoniecznie musi mieć sens
-co do serduszek to wydaje mi sie, że o ile widzimy screeny z recenzji pełnej wersji i Link ma dużo serduszek lub Cloud 58lv to możemy w przybliżeniu określić jak daleko w grze ten screen jest umieszczony, ale jeśli chodzi o bete gry gdzie jest np. pierwszy i ósmy labirynt oraz łowienie ryb to osoba prezentująca grę może sobie ustawić jakie przedmioty posiada ile ma życia lub czy jest nieśmiertelna. oczywiście wcale tak nie musi być, zwłaszcza biorąc pod uwagę ile czasu zostało do premiery
-może być tak, że TR pojawi się w zamku i zacznie się powoli rozprzestrzeniać ogarniając miasto, jego okolice i w koncu cały świat...
-na jednym z filmików była taka scena gdzie wilk sobie myka po mieście i mija takich niby mieszkańców Hyrule niby duchy, nie wiem czemu, ale przypomina mi to troche patent z filmu "władca pierścieni" jak ktoś ubiera Pierścień i przenosi się w taki jakby inny wymiar który równocześnie znajduje sie w tym samym miejscu tylko nie wszystkie rzeczy w tym drugim wymiarze mają takie same właściwości jak w zwykłym. np ludzie nie mają właściwości fizycznych, nie da się ich dotknąć... to taka luźna uwaga i niekoniecznie musi mieć sens
-co do serduszek to wydaje mi sie, że o ile widzimy screeny z recenzji pełnej wersji i Link ma dużo serduszek lub Cloud 58lv to możemy w przybliżeniu określić jak daleko w grze ten screen jest umieszczony, ale jeśli chodzi o bete gry gdzie jest np. pierwszy i ósmy labirynt oraz łowienie ryb to osoba prezentująca grę może sobie ustawić jakie przedmioty posiada ile ma życia lub czy jest nieśmiertelna. oczywiście wcale tak nie musi być, zwłaszcza biorąc pod uwagę ile czasu zostało do premiery
ogni homo me guarda come fosse una testa de cazi
...i niekoniecznie sie myl?...
...i niekoniecznie sie myl?...
Co do tych duchów to jest jedna z mocy Midny,ogólnie co do Twilight Realm to on nie tylko pojawia się w normalnym świecie Linka ale również ma swój wymiar(czyli tam gdzie wszystko jest czarnobiałe-dokładniej czarnobiały jest zamek w TR).Co do screen'ów z gier to zawsze tak będzie gdyż często są to screen'y z jakiejś imprezy(ostatnio Nintendo takowe zrobiło tylko o swoich konsolkach a głównie o Wii)gdzie postacie są już podpakowane na wysoki poziom,bo nikt nie ma tam okazji siedzieć przy grze 3/4 aby wogóle gdzieś dojśc i coś utłuc,zawsze będą głównie miejsca pokazywane gdzie się coś dzieje i wogóle.
Wii FC: 7964-7540-9921-2263
MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno
MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno
- Dark Shadow
- Zora
- Posty: 229
- Rejestracja: 1 sierpnia 06, 00:44
- Lokalizacja: Łęczyca - Dark City
- kat_robert
- Goron
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 listopada 06, 20:50
- Lokalizacja: Nowy S?cz
Ogólnie o tym to już każdy wiedział,troszke mi nie podchodzi wycie Wilkiem jakieś takie troche dziwne,bardzo mi sie podoba patent z Twilight'em gdyż nawet jak się będzie grać najpierw Link'iem a potem Wilkiem w Twilight'ie to normalnie dwie różne miejsca. kurde no niemoge się doczekać pograć w nią:D jedno z najfajniejszych momentów w grze jakie widziałem to ratowanie powozu przed goblinami
Wii FC: 7964-7540-9921-2263
MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno
MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno
- kat_robert
- Goron
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 listopada 06, 20:50
- Lokalizacja: Nowy S?cz
mojej skromnej osobie dwa równoległe światy się podobają, samo skakanie i walka pod postacią wilka (po tym co zobaczyłem na filmikach) wydaje się najsłabszym elementem gry(przypominam, że to TYLKO moje zdanie po TYLKO oglądnięciu filmików), tropienie ludzi po zapachu może być ciekawym dodatkiem, a wycie do księżyca spotkało się z moją olbrzymią aprobatą (zwłaszcza, że może być wykonywane inaczej niż przez zwykłe wklepywanie kombinacji klawiszy jak w okarynie czy WW)
jeśli chodzi o ochronę powozu to ta scena wzbudziła moje zainteresowanie nie przez "fajność" tego momentu, tylko dlatego, że wyglądała mi na jakiś quest poboczny
a ja chce dużo questów pobocznych w których zdobywamy różne dziwne przedmioty, nowe stroje, umiejętności, części serc czy inne nagrody
aha! szczerze wątpie, aby ochrona tego powozu mogła się choć troche zbliżyć do pamiętnej sceny ucieczki z miasta w FF7...
jeśli chodzi o ochronę powozu to ta scena wzbudziła moje zainteresowanie nie przez "fajność" tego momentu, tylko dlatego, że wyglądała mi na jakiś quest poboczny
a ja chce dużo questów pobocznych w których zdobywamy różne dziwne przedmioty, nowe stroje, umiejętności, części serc czy inne nagrody
aha! szczerze wątpie, aby ochrona tego powozu mogła się choć troche zbliżyć do pamiętnej sceny ucieczki z miasta w FF7...
ogni homo me guarda come fosse una testa de cazi
...i niekoniecznie sie myl?...
...i niekoniecznie sie myl?...
Ale też nie mozna być pewnym bo może jednak być lepsza(tylko o którego FFVII ci chodzi?)co do quest'ów pobocznych to też chce aby było ich naprawde dużo bo nie lubie gdy w grach jest ich mało,wtedy gra troche traci na swym uroku i staje się liniowa,jednak na szęście to Zelda i w każdej Zeldzie jest ich dużo(trzeba tylko poszukać:D )
Wii FC: 7964-7540-9921-2263
MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno
MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno
- kat_robert
- Goron
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 listopada 06, 20:50
- Lokalizacja: Nowy S?cz
chrno pisze:Ale też nie mozna być pewnym bo może jednak być lepsza(tylko o którego FFVII ci chodzi?)co do quest'ów pobocznych to też chce aby było ich naprawde dużo bo nie lubie gdy w grach jest ich mało,wtedy gra troche traci na swym uroku i staje się liniowa,jednak na szęście to Zelda i w każdej Zeldzie jest ich dużo(trzeba tylko poszukać:D )
jak to o którego FFVII mi chodzi? zgłupiałem normalnie... niech mi ktoś wytłumaczy o co chodzi bo ja naprawde nie wiem, a zgadywać nie chce by na większego głupka nie wyjść
ogni homo me guarda come fosse una testa de cazi
...i niekoniecznie sie myl?...
...i niekoniecznie sie myl?...
Wróć do „Legend of Zelda: Twilight Princess”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości