Wasze opinie...
Moderator: Moderatorzy
Wiesz, bez urazy, ale ty mnie ciągle zadziwiasz, Squall ...
Po pierwsze, to logiczne, że jak pisze "Legend of Zelda: Phantom Hourglass" to nie będzie OoT DS... Po drugie, to jesteś (znowu, bez urazy) strasznie zacofany.... Ty myślisz, że kiedyś, np. nie była MM dla kogoś dziwna?! A zresztą co to wogóle pojęcie "nowa dziwna zelda" ? Nie wiem, w jaki sposób ty trafiłeś na to forum, bo jakoś chyba nie rozumiesz magii Zeldy. Może dla ciebie dziwne jest też "machanie" mieczem w TP na Wii? Przecież to też "nowa dziwna zelda i do tego nie ma klasycznego streowania" ... Wiesz, coraz bardziej brak mi słów...
Po pierwsze, to logiczne, że jak pisze "Legend of Zelda: Phantom Hourglass" to nie będzie OoT DS... Po drugie, to jesteś (znowu, bez urazy) strasznie zacofany.... Ty myślisz, że kiedyś, np. nie była MM dla kogoś dziwna?! A zresztą co to wogóle pojęcie "nowa dziwna zelda" ? Nie wiem, w jaki sposób ty trafiłeś na to forum, bo jakoś chyba nie rozumiesz magii Zeldy. Może dla ciebie dziwne jest też "machanie" mieczem w TP na Wii? Przecież to też "nowa dziwna zelda i do tego nie ma klasycznego streowania" ... Wiesz, coraz bardziej brak mi słów...
Nie no ja wymiękam, rozwala mnie to że ktoś od razu kwestionuje sterowanie a nawet nie grał, ludzie może zagrajcie a potem zacznijcie komentować co ? Po pierwsze zacznijmy że wejdźcie sobie na IGN'a albo Gametrailers i zobaczcie jak ktoś Linkiem steruje, po pierwsze bieganie a uderzanie mieczem to dwa różne rodzaje machania gdy biegasz to w zasadzie trzymasz stylus na Touchscreenie to jak ktoś moze mówić że przez przypadek uderzysz mieczem, jak jest pokazane że aby miecz użyć trzepa uderzać stylusem w ekran albo robić szybkie ruchu po ekranie, co Myślicie że touchscreen do tego nie ma zastosowania........OMG z kim ja tu pisze......nie mówie czy to będzie wygodne czy nie bo nie grałem jeszcze to nie wiem, ale na pewno nie ma takiej możliwości aby przez przypadek robić inne ruchy. To samo Squall rozwaliło mnie że do bumerangu się przyczepiłeś, stary czy ty oglądasz dokładnie te filmiki przecież tam widać że się czas zatrzymuje i można spokojnie tor lotu narysować, dla mnie to ekstra sprawa, bo nie trzeba się głupio ustawiać aby można było trafić wszystko punkty. Nawet jeśli nie będzie się w finalnej wersji czas zatrzymywał to jaka to filozofia narydowac szybki tor lotu?Litości ludzie jak macie jakieś zastrzeżenia to podajdzie sensowny powód, a nie każdy pisze to samo na dodatek bez potwierdzenia jakimś tekstem z jakiegoś serwisu jak chociazby Gamespot, gdzie by napisali że sterowanie jest niewygodne....naprawde najpierw obejrzyjcie filmiki a poem się wypowiadajcie.
P.S. Aha jak tak mówicie że sterowanie stylusem będzie do kitu to pograjcie sobie najpierw w Metroid Prime Hunters na DS'a po WiFi i się przekonacie że nie macie racji.
P.S. Aha jak tak mówicie że sterowanie stylusem będzie do kitu to pograjcie sobie najpierw w Metroid Prime Hunters na DS'a po WiFi i się przekonacie że nie macie racji.
Wii FC: 7964-7540-9921-2263
MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno
MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno
Masz geniuszu zobacz sobie sterowanie w Zeldzie PH
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2506
http://media.ds.ign.com/media/694/694756/vids_1.html
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2506
http://media.ds.ign.com/media/694/694756/vids_1.html
Wii FC: 7964-7540-9921-2263
MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno
MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno
chrno: Ja tylko wyraziłem swoją opinię na temat sterowania w Phantom Hourlgass na podstawie materiałów z sieci. Czy nie wolno mi przypuszczać, że sterowanie może okazać się niewygodne?
Tylko, że Metroid Prime Hunters to FPP, a Zelda to rzut izometryczny. Poza tym w Metroidzie nie robiło się wszystkiego za pomocą stylusa, gdyż poruszało się krzyżakiem, a strzelało lewym triggerem
Aha jak tak mówicie że sterowanie stylusem będzie do kitu to pograjcie sobie najpierw w Metroid Prime Hunters na DS'a po WiFi i się przekonacie że nie macie racji.
Tylko, że Metroid Prime Hunters to FPP, a Zelda to rzut izometryczny. Poza tym w Metroidzie nie robiło się wszystkiego za pomocą stylusa, gdyż poruszało się krzyżakiem, a strzelało lewym triggerem
Nie mówie tu o wykorzystanie button'ów i D-pad'a tylko samym sterowaniu stylusem, co do widoku żebyś się nie trzepiał można się zmienić w Morph Ball'a lub inną antropomorficzną rzecz w którą się huntersy przemieniają i też za pomocą stylusa można sterować. Co do opinii chodzi mi oto żeby nie było pisania o tym czy sterowanie jest wygodne czy nie jeśli się nie grało, mogłeś napisać że uważasz że sterowanie może być nie wygodne, a nie, takie sterowanie jest nieywgodne, skad możesz wiedzieć jak nie grałeś?
Wii FC: 7964-7540-9921-2263
MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno
MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno
- Kaczor
- Szlachetny Hylianin
- Posty: 886
- Rejestracja: 17 września 05, 21:10
- Lokalizacja: Legnica
- Kontaktowanie:
Ja oparłem swoją opinię na AC gdzie rozwiązanie chodzenia stylusem jest prawie identyczne. Jedyną różnicą jest trochę inna perspektywa. Nie mówię też wcale, że sterowanie stylusem jest złe, ale czy nie lepsze czasem byłoby chodzenie krzyżakiem. W MPH grałem i sądzę, że nie ma tu co za bardzo porównywać. Krótko mówiąc moje zdanie jest takie: Uważam, że sterowanie w PH jest świetne, ale dopóki nie doświadczę go grając mam wobec niego pewne obawy.
- Kaczor
- Szlachetny Hylianin
- Posty: 886
- Rejestracja: 17 września 05, 21:10
- Lokalizacja: Legnica
- Kontaktowanie:
To dobrze ci się wydaje bo co do pierwszej to ja bym lepszą zrobił w Paincie. Co do drugiej to jest zbrushowana, co ma się nijak do takich okładek, a poza tym nie leży w zwyczaju profesjonalnych designerów skalować postać nie zachowując proporcji nie mówiąc już o tym, że art pochodzi z WindWakera, a nie z Phantom Hourglass.
Wróć do „Legend of Zelda: Phantom Hourglass”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości