Legend of Zelda: Skyward Sword

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 4 lutego 10, 18:15

No to oznacza że będe musiał zainwestować zaskórniaka w Wii Motion Plus.Zobaczę kiedy będzie E3 2010 i napisze UPDATE posta.


UPDATE:E3 2010 odbędzie się w dniach 15-17 czerwca.Czyli stosunkowo późno w porównaniu do E3 2009.Jest to info z oficjalnej strony internetowej E3 więc jest bardzo wiarygodne.

UPDATE 2:Od E3 2010 będzie mógł uczestniczyć każdy chętny.JEDZIEMY!!!Hehe.Żart.
Obrazek
"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"

Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 4 lutego 10, 18:36

Może dodadzą WM+ do gry, tak jak w Wii Sports Resort - wątpliwe..
Obrazek
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 4 lutego 10, 18:38

chrno pisze:Tak jak jakiś czas podano, Ninny rezygnuje w Zeldzie z systemu dungeon crawler'a

Y... Czyli to ma być zelda bez dungeonów?
Obrazek

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 4 lutego 10, 18:57

Dungeony na pewno będą, po prostu będzie inny schemat:

The game will vary from the dungeon-field-dungeon method we are accustomed too.
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 4 lutego 10, 18:59

sEbeQ13 pisze:Y... Czyli to ma być zelda bez dungeonów?

Jeśli nia ma być Dungeonów to wtedy nie jest to Zelda tylko jakiś plagiat.
Może dodadzą WM+ do gry, tak jak w Wii Sports Resort - wątpliwe..

Wydaje mi się że nie.Oni chcą sprzedać i WM i Zelde.A w ogóle gdyby dawali by WM do zestawu to Nowa Zelda kosztowała by jakieś 3 stówki.Do Wii Sports Resort dawali WM bo to byłą pierwsza gra która to wykorzystywała.
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 4 lutego 10, 19:12

ganon pisze:Jeśli nia ma być Dungeonów to wtedy nie jest to Zelda tylko jakiś plagiat.

...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Plagiat

Bo chcą zmienić schemat, który już nieco się przejadł.

Spójrz na DQ lub Pokemony. Schemat ciągle ten sam, a po wynikach sprzedaży jakoś nie widać, żeby ludziom to przeszkadzało.
Obrazek

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 4 lutego 10, 19:32

Soory.Nie wiedziałem za bardzo co to słowo oznaczało.Tak czy siak Zelda bez Dungeonów to tak jak komputer bez monitora. :)
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
chrno
Hylianin
Hylianin
Posty: 786
Rejestracja: 3 stycznia 06, 23:32
Lokalizacja: Bolków
Kontaktowanie:

Postautor: chrno » 4 lutego 10, 20:13

Ja sądzę że wydadzą zestaw Zelda z WM+, bo nawet Ubisoft ze swoim Red Steel 2 które będzie wykorzystywac WM+ będzie miał takowy zestaw, ja uważam ze to dobry pomysł, tym bardziej jeśli patrzeć że i tak jak ktoś nie ma WM+ to i tak je będzie musiał zakupić, a taki zestaw mu to ułatwi, wracając do Zeldy ja staje murem pod tym co napisałem, nie podoba mi się że zaczynaja kombinować z tym co się sprawdzało, takim przykładem może być Zelda II która jak dla mnie była bardzo słaba i w sumie nie tylko ja tak twierdze.

Dla tych którzy nie wiedzą co to za tytuł Zangeki no Reginleiv, polecam zajrzeć na ten link:
Zangeki no Reginleiv

Edit:
MOze tez bardziej sprostuje o co mi biega z tym że Zelda może stac się hack'n slash'em, chodzi mi bardziej że mam obawy że Nintendo za dużo nastawi gre na akcje czyli, że bardzo często będziemy walczyć, no i mam nadzieje że nie zrobią czegoś co Square-Enix zrobiło coś ze swoim FFXIII czyli prosta droga, po drodze dwie skrzynki z jakimiś item'ami które są chronione przez jakiegoś stworka, to już by byla totalna nędza.

A i dzisiaj rano padło potwierdzenie od samego Nintendo, a raczej Eiji Aonuma ogłosił a Nintendo potiwerdzilo że pracują nad wersją demonstracyjną gry na E3 2010'. Ja się z tego bardzo ciesze i mam nadzieje że przy okazji wydadzą jakiś trailer z jak zawsze ich tytułowym utworem granym przez orkiestrę symfoniczną :D ( tak było w przypadku Wind Waker'a i Twilight Princess), w każdym razie ja w nowej Zeldzie liczę aby tym razem wszystkie utwory nagrane były przez żywą orkiestrę symfoniczną, tak jak to miało miejsce w Super Smash Bros. Brawl (przynajmniej z tego co wiem to większośc w ten sposób została nagrana)

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 5 lutego 10, 13:43

sEbeQ13 pisze:Spójrz na DQ lub Pokemony. Schemat ciągle ten sam, a po wynikach sprzedaży jakoś nie widać, żeby ludziom to przeszkadzało.

W zwykłych Pokemonach raczej trudno byłoby zmienić schemat, ale np seria Mystery Dungeon ma już inny schemat. DQ ma również inne serie np. Monsters. To że jakaś seria się nie zmienia nie znaczy że inne serie mają się nie zmieniać.

Zelda Wii ma być czymś nowym , co będzie ją różnić od poprzednich części tak jak np. przejście z Resident Evil do Resident Evil 4. Nie wykluczone, że po wyciągnięciu miecza kamera przejdzie w tryb FPP i tak będą toczyć się walki - dodatkowo już sama wzmianka o użyciu w grze WM+ może na to wskazywać. Nawet sami autorzy mówią, że Zelda potrzebuje NOWYCH pomysłów.
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 5 lutego 10, 15:16

chrno pisze:A i dzisiaj rano padło potwierdzenie od samego Nintendo, a raczej Eiji Aonuma ogłosił a Nintendo potiwerdzilo że pracują nad wersją demonstracyjną gry na E3 2010'

Normalnie nie mogę usiedzieć na krześle!!!Już w czerwcu dowiemy się jak będzie wyglądać Nowa Zelda na Wii. :)
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
chrno
Hylianin
Hylianin
Posty: 786
Rejestracja: 3 stycznia 06, 23:32
Lokalizacja: Bolków
Kontaktowanie:

Postautor: chrno » 6 lutego 10, 11:56

No jak zrobią taką kupę jaką była Zelda II to na pewno tej Zeldy nie kupie, jestem tradycjonalistą nie lubię jak zmienia się coś co dobrze fukcjonuje tylko po to aby casuale się pobawili przy grze 15 minut i odłożyli ją na półke, a przejście w tryb FPP to już w ogóle będzie wielkie gówno! nie wyobrażam sobie co chwile przeskakiwać z trybu TPP na FPP tylko po to aby gównianie pomachać mieczykiem, jezeli nie będzie można stosować normalnie ataków pod przyciskami to już kompletnie im padło na mózg. Takie jest przynajmniej moje zdanie. Jeszcze co do samego WM+ to fakt, Nintendo samo mówiło że dzięki WM+ miecz będzie bardzo dokładnie odzwierciedlał ruchy gracza, jednak sądze że strzelą sobie samoboja jak tylko za pomoca samych ruchów wii-lota będzie mozna walczyć, sądze że jeżeli będzie zaimplentowane tak jak w TP na Wii to jest ok. A i Masterlink to co wymieniłeś za tytuły z tych serii to totalne spin-offy które mają za charakter wyrożniać się od serii matki. sebeq'owi chodziło o główne serie i z nim się totalnie zgodze

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 6 lutego 10, 12:47

chrno pisze:sebeq'owi chodziło o główne serie

Dokładnie tak.
MasterLink pisze:Nie wykluczone, że po wyciągnięciu miecza kamera przejdzie w tryb FPP i tak będą toczyć się walki - dodatkowo już sama wzmianka o użyciu w grze WM+ może na to wskazywać.

>:U
ganon pisze:Soory.Nie wiedziałem za bardzo co to słowo oznaczało.

Goddammit...
MasterLink pisze:Ta Zelda ma mieć nowy gameplay, który nie tkwi w poprzedniej generacji. Zakładasz że gra będzie przeciętniakiem, a nawet jeszcze nic nie pokazano.

Z tobą jest zaś na odwrót.
MasterLink pisze:Nawet sami autorzy mówią, że Zelda potrzebuje NOWYCH pomysłów.

Powiedz mi jedno - PO CO? Co jest lepsze - nowy nieudany schemat czy stary i sprawdzony? Ile niby osób narzeka na ten jakże okropny i przestarzały schemat? Ta Zelda ma szanse przekonać mnie do Wii, jednak jeśli spieprzą sprawę... Nie chcę nowości (i nie tylko ja). Chcę dobrej starej zeldy.
Obrazek

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 6 lutego 10, 13:27

Czyli innymi słowy chcesz kotleta. Z Other M - jest podobnie - nie robią kolejnej gry FPS tylko gra przechodzi w nowe stadium. Tak samo będzie z MGS Rising. Z nową Zeldą ma być podobnie.

sEbeQ13 pisze:Ile niby osób narzeka na ten jakże okropny i przestarzały schemat?

Nie wiem czy ktoś narzeka, ale ten schemat jest już oklepany i wypadałoby coś zmienić po tych 2X latach.
__________

chrno pisze:to co wymieniłeś za tytuły z tych serii to totalne spin-offy


Tak tamte gry to spin-offy, są po to żeby wprowadzić różnorodność do serii. Co do zwykłych pokemonów to jak już pisałem:

To że jakaś seria się nie zmienia nie znaczy że inne serie mają się nie zmieniać.

__________

Co do trybu FPP - to miał być użyty już w OoT:

Miyamoto suggested first-person Ocarina


"At first when we were developing The Legend of Zelda: Ocarina of Time, I even proposed using a first-person perspective," he said.


"I thought that the FPS system would be the best way of enabling players to take in the vast terrain of the Hyrule Field. Besides, by not having the player's character on the screen, we can spend more time and machine power on creating enemies and the environments."


:arrow: KLIK
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 6 lutego 10, 15:13

Czyli innymi słowy chcesz kotleta.

No i jakieś wnioski? Uwierz mi, że nie tylko ja.
Obrazek

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 6 lutego 10, 18:13

Mi się wydaje że raz na jakiś czas powinni zmienić schemat.Bo w końcu stanie się oklepany.Z resztą już jest. :)
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto


Wróć do „Legend of Zelda: Skyward Sword”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości