Odwaga Link-a

W końcu Legend of Zelda to nie tylko gry ;)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Armis
Goron
Goron
Posty: 82
Rejestracja: 3 marca 06, 23:44
Lokalizacja: Druga strona lustra

Odwaga Link-a

Postautor: Armis » 24 lutego 10, 19:39

Ostatnio przeglądając portal hyrule.net natknąłem się na dwa artykuły.

klik

Pierwszy mówi o tym czy N odważy się wyprodukować TLoZ w którym będziemy musieli podjąć moralny wybór, ale czy już tego typu część nie powstała

klik2

Awatar użytkownika
Damashi
Zora
Zora
Posty: 215
Rejestracja: 12 stycznia 10, 16:51
Lokalizacja: Orzech woj. ?l?sk
Kontaktowanie:

Postautor: Damashi » 24 lutego 10, 19:43

Bo ja wiem. Chyba tak. :neutral:
Zapraszam też do ogl?dania moich obrazów na
http://damashi6.deviantart.com/

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 26 lutego 10, 16:57

Armis pisze:Pierwszy mówi o tym czy N odważy się wyprodukować TLoZ w którym będziemy musieli podjąć moralny wybór, ale czy już tego typu część nie powstała

Być może jestem głupi, ale nie rozumiem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Karn
VIP
VIP
Posty: 325
Rejestracja: 1 stycznia 06, 08:00
Lokalizacja: Z Dalekiego Południa

Postautor: Karn » 26 lutego 10, 18:12

no i właśnie dlatego jest drugi artykuł, który tłumaczy ukryty potencjał fabularny Link's Awakening (jak to Link musi zniszczyć świat snu i stawić czoła światu realnemu)

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 26 lutego 10, 20:43

LA jest dowodem na to ile można wydobyć z małego ekranu GameBoya - chodzi oczywiście o przekaz. Link musi poświęcić coś (w tym wypadku wyspę i wszystkich jej mieszkańców, z którymi gracz jak i sam bohater się zżył) dla czegoś innego. Przez całą grę starasz się uwolnić wyspę od wszelkiego zła które się na niej znajduje, jednak żeby wyspa mogła naprawdę się wyzwolić musisz zatrzeć wszelkie ślady jej istnienia. Kiedy obudzisz się razem z Wind Fish "zabijasz" wszystkich znajdujących się na wyspie - a same Koholit przestaje istnieć. Link wyzwolił się spod panowania snu, ale kosztem innych. To już nigdy nie wróci.

Armis pisze:Pierwszy mówi o tym czy N odważy się wyprodukować TLoZ w którym będziemy musieli podjąć moralny wybór

A dlaczego miałoby się nie odważyć?
Obrazek
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
Karn
VIP
VIP
Posty: 325
Rejestracja: 1 stycznia 06, 08:00
Lokalizacja: Z Dalekiego Południa

Postautor: Karn » 27 lutego 10, 10:18

chodzi tu o konkretną sytuację, w której należałoby wybrać czy chcemy poświęcić życie Zeldy na korzyść królestwa czy pozwolić Ganondorfowi zawładnąć Hyrule (przed podobnym dylematem została postawiona Zelda w TP).
Jednak wątpliwe jest, czy Nintendo pójdzie w tym kierunku biorąc pod uwagę charakter poprzednich gier z serii.

Awatar użytkownika
Deedlith_Anthy
Szlachetny Hylianin
Szlachetny Hylianin
Posty: 868
Rejestracja: 23 listopada 06, 21:18
Lokalizacja: Silent Hill.

Postautor: Deedlith_Anthy » 6 marca 10, 18:42

MasterLink pisze:LA jest dowodem na to ile można wydobyć z małego ekranu GameBoya - chodzi oczywiście o przekaz. Link musi poświęcić coś (w tym wypadku wyspę i wszystkich jej mieszkańców, z którymi gracz jak i sam bohater się zżył) dla czegoś innego. Przez całą grę starasz się uwolnić wyspę od wszelkiego zła które się na niej znajduje, jednak żeby wyspa mogła naprawdę się wyzwolić musisz zatrzeć wszelkie ślady jej istnienia. Kiedy obudzisz się razem z Wind Fish "zabijasz" wszystkich znajdujących się na wyspie - a same Koholit przestaje istnieć. Link wyzwolił się spod panowania snu, ale kosztem innych. To już nigdy nie wróci.

Oj tak, to było świetne.
Najsmutniejszy chyba był los Marin ;s Genialny, genialny pomysł. Szkoda, że tak mało poschizowanych gier wyszło na GB.

sEbeQ13 pisze:A dlaczego miałoby się nie odważyć?

Może bałoby się , że seria za bardzo wydorośleje?
Ale z drugiej strony, taka TP już to zrobiła, więc nie powinni się bać ;)


Wróć do „O Zeldzie inaczej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości