Styl Graficzny

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Styl Graficzny

Postautor: MasterLink » 21 czerwca 10, 16:31

Niedawno na ZU pojawił się bardzo dobry artykuł na temat stylu graficznego w The Legend of Zelda: Skyward Sword. Pokazuje z czego autorzy czerpali tworząc grafikę w SS.

www.zeldauniverse.net/articles/skyward- ... -new-path/
Ostatnio zmieniony 10 grudnia 11, 23:58 przez MasterLink, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
Amek
VIP
VIP
Posty: 1618
Rejestracja: 21 stycznia 06, 00:59
Lokalizacja: Karlsruhe

Postautor: Amek » 21 czerwca 10, 17:05

Nie no, wzorce sobie wybrali fajne oO. Kolejny powód na to, że N dopieszcza swoje produkcje, lol.

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 1 sierpnia 10, 12:56

“One of the reasons we’ve chosen the art style we have with Skyward Sword is that it is a better vehicle to showcase the exaggerated characteristics of some of the characters. Not only of the enemy characters, but as a representation of the sword spirit itself. Because of the way we have put the game together you have to focus on how the enemy is carrying their weapon, and there are a couple of different ways you can go about that. One, you can be super-realistic, and the other, not so realistic. We thought that because we want to highlight the swordfighting combat, we have to exaggerate the features. We thought that the art style we chose was best-suited to do that. You have to match the art style to how the game plays, and we thought this worked best. We matched the artwork so that we can highlight the over-exaggeration in the gameplay.”


Co jak co, ale nowy styl graficzny w SS inspirowany Cézannem jak również Monet’em dodaje grze pewnej świeżości. Przynajmniej nie odgrzali graficznego kotleta tylko wybrali nowy styl dla gry.
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
Karn
VIP
VIP
Posty: 325
Rejestracja: 1 stycznia 06, 08:00
Lokalizacja: Z Dalekiego Południa

Postautor: Karn » 2 sierpnia 10, 00:16

czy ja wiem... nie za bardzo do mnie przemawia to ich wykręcanie się. Podejrzewam, że gdyby grafika była trochę bardziej realistyczna to i tak system walki na miecze byłby łatwy do ogarnięcia.

Awatar użytkownika
MaLoN
Kokiri
Kokiri
Posty: 28
Rejestracja: 16 sierpnia 05, 09:49
Lokalizacja: Mikołów
Kontaktowanie:

Postautor: MaLoN » 3 sierpnia 10, 20:02

A ja powiem tak: Grafika jest ładna, ale zdecydowanie bardziej podoba mi się TP. Każdy ma inne gusta, a ta cukierkowość troszkę mnie przeraża. A szczególnie ten nijaki Link... Nadal jednak mam nadzieję, że gra będzie dobra. W końcu to Zelda! Mroczna jak w TP, czy cukierowa... Zelda to Zelda.
The legend of Zelda - tam, gdzie zaczyna się legenda...

Obrazek

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 7 sierpnia 10, 09:35

Ja o stylu graficznym w SS mogę powiedzieć tylko jedno.JEST SUPER!!!Nie za bardzo przesłodzony jak w WW i nie za bardzo dorosły jak w TP.W sam raz. :)
Obrazek
"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"

Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
Zero
VIP
VIP
Posty: 498
Rejestracja: 5 marca 05, 19:32
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Zero » 7 sierpnia 10, 15:12

MaLoN pisze:A szczególnie ten nijaki Link...
imo to on zawsze był nijaki
8=============D

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 12 października 11, 14:11

W końcu jeden ze screenów, na którym dobrze widać gęsto nałożone na siebie plamy. Chociażby w oddali na drzewach. A im dalej tym bardziej rozmyte: KLIK
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

MandragGanon
VIP
VIP
Posty: 58
Rejestracja: 22 sierpnia 11, 14:55

Postautor: MandragGanon » 12 października 11, 15:40

Dla mnie osobiście grafika w TP jest niedoścignięta ale w SS także!!! Grafę z TP cenię za jej wyżej wspomnianą "dorosłość" a grafikę z SS za ciekawe i intrygujące, kontrastowe pomysły np. świecące grzyby w sky temple... Chciałem nadmienić że Nintendo się uczy... Grafika nie jest tak "przesłodzona" jak w WW [być może ktoś o tym już wspomniał]... To tyle jeśli chodzi o grafikę. :}


Wróć do „Legend of Zelda: Skyward Sword”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości