Legend of Zelda: Skyward Sword
Moderator: Moderatorzy
Witaj.Widzę że w końcu jakaś nowa kobieta się zarejestrowała.A co do Goronów to-zaje****ie!!!Uwielbiam Goronów!!!Zawsze klimat górski wprowadzają. A co do Zorów-na trailerze w 52 sekundzie Zelde połyka coś co wygląda jak ryba.Skojarzyło mi się z Lordem Jabu-Jabu .Ale na pewno ta ryba ma coś wspólnego z Zorami.Na Trailerach widać też te wszystkie wioski.Znaczy że w końcu będzie więcej osad a nie tylko jedna jedyna wioska Kakariko.
"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"
Shigeru Miyamoto
Te wysepki (wioski?) unoszące się w powietrzu nasuwają mi skojarzenie z Wind Wakerem.
Niedawno Nintendo Power przeprowadziło wywiad z Eiji Aonuma.(Tutaj)
Pojawia się w nim parę ciekawych informacji. Ciekawy jest motyw z harfą Zeldy, która jak się okazuje w trakcie gry będzie do dyspozycji Linka. (Coś jak Okaryna w OoT i ma design podobny do Harfy Sheika z OoT ) Jak dla mnie dzięki WiiMotion Plus ten pomysł ma duży potencjał.
W wywiadzie sporo miejsca poświęcono Ptakom. Ich "udział" w grze nie będzie się
ograniczać do pojawienia się tylko w wyścigu. Będą czymś jak Pociąg w ST lub Łódka w WW.
Ciekawe tylko czy w tym przypadku będzie możliwa walka i jak ewentualnie byłby wykonany jej system. Strzelanie z łuku z wielkiego czerwonego ptaka ? Jestem za.
A ze stwierdzaniem czy Ganon pojawi się czy nie pojawi mimo wszystko bym się nie śpieszyła zbytnio.
Podsumowując. Muzyka Orkiestrowa, granie na hafie, historia skupiona
na Master Swordzie, Link w innym "otoczeniu" niż zwykle, ptaki jako środek transportu. Nintendo liczę na Ciebie.
Niedawno Nintendo Power przeprowadziło wywiad z Eiji Aonuma.(Tutaj)
Pojawia się w nim parę ciekawych informacji. Ciekawy jest motyw z harfą Zeldy, która jak się okazuje w trakcie gry będzie do dyspozycji Linka. (Coś jak Okaryna w OoT i ma design podobny do Harfy Sheika z OoT ) Jak dla mnie dzięki WiiMotion Plus ten pomysł ma duży potencjał.
W wywiadzie sporo miejsca poświęcono Ptakom. Ich "udział" w grze nie będzie się
ograniczać do pojawienia się tylko w wyścigu. Będą czymś jak Pociąg w ST lub Łódka w WW.
Ciekawe tylko czy w tym przypadku będzie możliwa walka i jak ewentualnie byłby wykonany jej system. Strzelanie z łuku z wielkiego czerwonego ptaka ? Jestem za.
A ze stwierdzaniem czy Ganon pojawi się czy nie pojawi mimo wszystko bym się nie śpieszyła zbytnio.
Podsumowując. Muzyka Orkiestrowa, granie na hafie, historia skupiona
na Master Swordzie, Link w innym "otoczeniu" niż zwykle, ptaki jako środek transportu. Nintendo liczę na Ciebie.
Given the orchestral performance of Zelda music at Nintendo’s E3 press conference, can we expect Skyward Sword to have a fully orchestrated soundtrack?
I wouldn’t call it completely orchestrated, because we have decided in certain situations and parts of the game to use music based on what the Wii can synthesize in order to provide more effective music. But there are quite a few songs during the course of the game that are fully orchestrated and recorded.
Z tego wynika ,że część będzie w pełnych zorkiestrowanych wersjach ale też część będzie syntetyzowana.
Jak dla mnie Skyward Sword zapowiada się fenomenalnie.Jeszcze niedawno mówiłem że niezbyt podoba mi się pomysł aby Zelda była taką jak by to ująć 'zwykłą dziewczyna'.Mówiłem że wolę aby Zelda była bardziej księżniczką.Teraz to wszystko zmieniam!!!Ten pomysł podszedł mi jak mało który!I podoba mi się pomysł z ptakami którymi można podróżować. Jeszcze tylko powiem że Harfa była moim ulubionym instrumentem w całej serii i wszystko powinno być jasne-to może być jedna z lepszych Zeld!!!Zresztą wydaje mi się że w tej części fabułą będzie bardziej rozbudowana. Czekam do listopada a potem już tylko moje Wii będzie penetrowane z każdej strony(bez skojarzeń) .
PS:Witeska-widzę że jesteś konkretnym userem(userką)(?).Obyś tylko nie odeszła z naszego forum bez śladu jak niektórzy userzy którzy ledwo się zalogowali, napisali jeden post i się zmyli.Pozdrawiam!!!
PS:Witeska-widzę że jesteś konkretnym userem(userką)(?).Obyś tylko nie odeszła z naszego forum bez śladu jak niektórzy userzy którzy ledwo się zalogowali, napisali jeden post i się zmyli.Pozdrawiam!!!
"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"
Shigeru Miyamoto
Troszkę brakuje mi w tej Zeldzie jakiegoś elementu, który silnie wyróżniałby ją na tle pozostałych części. Wg mnie cały soundtrack powinien być "symfoniczny" (vide MarioGalaxy).
Motyw z przemieszczaniem się między lokacjami drogą powietrzną ciekawy (choć zobaczymy jeszcze jak urozmaicone zostaną te podróże - wątpię czy gracze z entuzjazmem podejdą do wielogodzinnego fruwania po pustych przestworzach)
Motyw z przemieszczaniem się między lokacjami drogą powietrzną ciekawy (choć zobaczymy jeszcze jak urozmaicone zostaną te podróże - wątpię czy gracze z entuzjazmem podejdą do wielogodzinnego fruwania po pustych przestworzach)
Ja nie chce nic mówić ale od początku kiedy ukazano Zelde: SS Miyamoto z Aonumą mówili że muzyka będzie zagrana przez żywą orkiestrę symfoniczną i chodzi mi o całość to raz. Dwa Aonuma ostatnio potwierdził że nie będzie Ganondorfa w tej części gdyż Skyward Sword dzieje się 100 lat przed Ocariną of Time i gdyby się pojawił to by rasowo był czasowy paradox( tu z tym paradoxem to akurat moja interpretacja, Aonuma użył innych słów ale i tak kogoś kto jest opisany w historii w takim miejscu i takim czasie, nagle się pojawia totalnie z odbytu to by było bez sensu i po to jest Girahim który jak dla mnie zdecydowanie się nadaje).
Zelda SS ma pokazać jak powstał Master Sword, ba my jako gracz będziemy brali w tym bierny udział, gdyż Link nie jest typowym wioskowym chłopcem, z wywiadu z Aonumą można się dowiedzieć że tak naprawdę Skyloft istnieje po to aby szkolić młodych żołnierzy do walki(jednym z nich jest właśnie Link), oni zdają sobie sprawę ze na dole istnieje Hyrule a raczej inny świat(wolę się nie zapędzać). Dzięki temu każdy zobaczy w jaki sposób i w jakich okolicznościach powstał Master Sword przy pomocy przodka Hero of Time.
Co do tego ptaka to już mówiono że całość będzie przypominać Zelde WW, będzie wiele różnych lewitujących wysp do których dostaniemy się tylko za pomocą naszego skrzydlatego towarzysza, ja liczę że przy tym spędzimy sporo czasu żeby nie było tylko prostym środkiem lokomocji.
W sumie nawet nie zdziwię się jak wyjdzie na jaw że to właśnie w Skyward Sword ujrzymy powstanie typowego królestwa Hyrule, wiecie chodzi mi przede wszystkim o rodzinę królewską z księżniczką Zeldą itp. bo w końcu w SS ona jest zwykłą dziewczynką/hylianką, przyjaciółką Linka od dziecięcych lat. Tak czy siak mnie cieszy odejście od tego drętwego już trącącego myszką gameplayu "znajdź naszyjniki, kryształy etc. zanieś je tam i tam, zdobądź master sworda, przejdź trzy główne świątynie, pokonaj badguya wraz z Zeldą" już osobiście tym żygam, dlatego cieszę się że idą w kierunku otwartych lokacji na wzór Wind Waker'a i że nie pokpili sprawy.
Ciekawi mnie również co nam da ogólnie granie na harfie, wiadomo tam że będzie jakieś ogólnie bóstwo(na trailerku ten wielki posąg ze złożonymi rękoma, to właśnie jeden z bogów, przynajmniej jak pamiętam takie są spekulacje), chciałbym żeby ta harfa była bardziej konkretna niż jakaś marna kopia Okaryny, wolałbym coś bardziej użytecznego na zasadzie batuty, ale no cóż poczekamy zobaczymy, premiera ma być na jesień lub ew. święta tego roku( i co z tym złotym Wii lotem, muszę go mieć przed SS bo się w tyłek ugryzę).
Zelda SS ma pokazać jak powstał Master Sword, ba my jako gracz będziemy brali w tym bierny udział, gdyż Link nie jest typowym wioskowym chłopcem, z wywiadu z Aonumą można się dowiedzieć że tak naprawdę Skyloft istnieje po to aby szkolić młodych żołnierzy do walki(jednym z nich jest właśnie Link), oni zdają sobie sprawę ze na dole istnieje Hyrule a raczej inny świat(wolę się nie zapędzać). Dzięki temu każdy zobaczy w jaki sposób i w jakich okolicznościach powstał Master Sword przy pomocy przodka Hero of Time.
Co do tego ptaka to już mówiono że całość będzie przypominać Zelde WW, będzie wiele różnych lewitujących wysp do których dostaniemy się tylko za pomocą naszego skrzydlatego towarzysza, ja liczę że przy tym spędzimy sporo czasu żeby nie było tylko prostym środkiem lokomocji.
W sumie nawet nie zdziwię się jak wyjdzie na jaw że to właśnie w Skyward Sword ujrzymy powstanie typowego królestwa Hyrule, wiecie chodzi mi przede wszystkim o rodzinę królewską z księżniczką Zeldą itp. bo w końcu w SS ona jest zwykłą dziewczynką/hylianką, przyjaciółką Linka od dziecięcych lat. Tak czy siak mnie cieszy odejście od tego drętwego już trącącego myszką gameplayu "znajdź naszyjniki, kryształy etc. zanieś je tam i tam, zdobądź master sworda, przejdź trzy główne świątynie, pokonaj badguya wraz z Zeldą" już osobiście tym żygam, dlatego cieszę się że idą w kierunku otwartych lokacji na wzór Wind Waker'a i że nie pokpili sprawy.
Ciekawi mnie również co nam da ogólnie granie na harfie, wiadomo tam że będzie jakieś ogólnie bóstwo(na trailerku ten wielki posąg ze złożonymi rękoma, to właśnie jeden z bogów, przynajmniej jak pamiętam takie są spekulacje), chciałbym żeby ta harfa była bardziej konkretna niż jakaś marna kopia Okaryny, wolałbym coś bardziej użytecznego na zasadzie batuty, ale no cóż poczekamy zobaczymy, premiera ma być na jesień lub ew. święta tego roku( i co z tym złotym Wii lotem, muszę go mieć przed SS bo się w tyłek ugryzę).
Wii FC: 7964-7540-9921-2263
MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno
MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno
Co do harfy to Aonuma w wywiadzie wspominał ,że Link zdobędzie ją w trakcie
gry i ma pomóc graczowi znaleźć coś ważnego. Na razie wiemy tylko tyle co do jej zastosowania.
Jeżeli chodzi o muzykę orkiestrową to według tego samego wywiadu w
pełni zorkiestrowana ma być tylko część soundtracku, tam gdzie będzie brzmiała
ona najlepiej a nie całość tak jak wspomniałeś.
gry i ma pomóc graczowi znaleźć coś ważnego. Na razie wiemy tylko tyle co do jej zastosowania.
Jeżeli chodzi o muzykę orkiestrową to według tego samego wywiadu w
pełni zorkiestrowana ma być tylko część soundtracku, tam gdzie będzie brzmiała
ona najlepiej a nie całość tak jak wspomniałeś.
No to już nie od nas zależy, po prostu z tego co Miyamoto mówi stara się aby jak najwięcej utworów było zagranych przez orkiestrę symfoniczną i wspominał o tym że jeśli to będzie możliwe to będą próbować nagrać tak wszystkie utwory(jeżeli aktualnie się to zmieniło to sorry za wprowadzanie w błąd, nie czytałem wszystkich wywiadów na bank mi jakiś umknął), poza tym musimy brać pod uwagę to kiedy pojawiają się dane wywiady to też ma swoje znaczenie no i kto ma ostateczne zdanie co do takich decyzji.
W każdym razie, cóż ja tam i tak będę się cieszył jak w końcu wypieprzą te dźwięki midi bo to zakrawa o paranoje(hello Nintendo 2011r. się kłania) i żeby były zastąpione samplami z orkiestry, tym bardziej tak mi się wydaje że będzie to jakieś góra 75% całości(bo i tak osobiście nie wierze we wszystko co mówią, po prostu opisuje to co wyczytałem z wywiadów), jeżeli wnioskując to po konferencji Ninny z E3 i tego że to naprawdę dobrze pasuje do aktualnej Zeldy, reszta będzie pewnie wykorzystywać dajmy jakieś melodie z harfy etc.(jeżeli mają zamiar zrobić z tym jakiś motyw przewodni).
W każdym razie, cóż ja tam i tak będę się cieszył jak w końcu wypieprzą te dźwięki midi bo to zakrawa o paranoje(hello Nintendo 2011r. się kłania) i żeby były zastąpione samplami z orkiestry, tym bardziej tak mi się wydaje że będzie to jakieś góra 75% całości(bo i tak osobiście nie wierze we wszystko co mówią, po prostu opisuje to co wyczytałem z wywiadów), jeżeli wnioskując to po konferencji Ninny z E3 i tego że to naprawdę dobrze pasuje do aktualnej Zeldy, reszta będzie pewnie wykorzystywać dajmy jakieś melodie z harfy etc.(jeżeli mają zamiar zrobić z tym jakiś motyw przewodni).
Wii FC: 7964-7540-9921-2263
MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno
MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno
Oczywiście. Rozumiem i zgadzam się z tym.
Zorkiestrowany soundtrack mógłby wyciągnąć naprawdę dużo i podnieść na zupełnie inny
poziom odczucia i klimat podczas gry. Zwłaszcza biorąc pod uwagę to co Nintendo (jak się postara) potrafi tworzyć w midi. W gruncie rzeczy samo midi też ma swój niepowtarzalny urok ale jak stwierdziłeś mamy już jednak 2011 rok i przydała by się zmiana na coś "mocniejszego".
Zorkiestrowany soundtrack mógłby wyciągnąć naprawdę dużo i podnieść na zupełnie inny
poziom odczucia i klimat podczas gry. Zwłaszcza biorąc pod uwagę to co Nintendo (jak się postara) potrafi tworzyć w midi. W gruncie rzeczy samo midi też ma swój niepowtarzalny urok ale jak stwierdziłeś mamy już jednak 2011 rok i przydała by się zmiana na coś "mocniejszego".
No to już chyba zależy od tego jak kto ma jakiego manuala i czy liże ściany czy też skupia się tylko aby jak najszybciej przejść grę, bo w takim przypadku np. taki Monster Hunter Tri na spokojne granie do całkowitego przejścia singla zajmuje ok. 100-110h, w przypadku przejścia głównych questów do napisów jest to ok. 60h a są tacy maniacy że potrafią grę poniżej 30 godzin przejść a owa seria jest jedną z najtrudniejszych na poprzedniej i aktualnej generacji, tak więc tekst w stylu "gra powinna zająć większości 50h" się nie sprawdza bo każdy inaczej gra.
Zresztą najtrudniejsza Zelda? no jestem tego ciekaw, w zasadzie żadna część tej serii nie jest trudna, raczej tu chyba będzie się bardziej opierać na inności w sterowaniu i tego co możemy dzięki temu zdziałać w grze. No ja tam i tak czekam z niecierpliwością, liczę najbardziej na to aby było jak w jednym filmiku z CES'a bodajże gdzie ukazano jak Link świetnie szlachtuje tam łodygę bambusa, trzaska istne combo i na to liczę bo nie chce widzieć porażki w stylu Zeldy TP na Wii gdzie były typowe prostackie cięcia i nic poza tym.
Zresztą najtrudniejsza Zelda? no jestem tego ciekaw, w zasadzie żadna część tej serii nie jest trudna, raczej tu chyba będzie się bardziej opierać na inności w sterowaniu i tego co możemy dzięki temu zdziałać w grze. No ja tam i tak czekam z niecierpliwością, liczę najbardziej na to aby było jak w jednym filmiku z CES'a bodajże gdzie ukazano jak Link świetnie szlachtuje tam łodygę bambusa, trzaska istne combo i na to liczę bo nie chce widzieć porażki w stylu Zeldy TP na Wii gdzie były typowe prostackie cięcia i nic poza tym.
Wii FC: 7964-7540-9921-2263
MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno
MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno
Wróć do „Legend of Zelda: Skyward Sword”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości