Jakich Bossów możemy się spodziewać?

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Gangsta
Powiernik Trójmocy
Powiernik Trójmocy
Posty: 1051
Rejestracja: 1 czerwca 05, 13:12
Lokalizacja: Small City:D

Postautor: Gangsta » 10 lipca 06, 23:51

To tak jak JA ziom nigdy nie trawiłem wodnych dungeonów,a juz tym bardziej wodnych bossów poczawszy od Zeldy OoT.Xono zauwaz ta jasna bestie w 22 sekundzie na poczatku wydaej sie jakby wilk błyszczacy sie biały wilk ze złtymi rogami,po dokładnym przyjrzeniu to jednak jakas inn bestia,lub cos w tym stylu...
Untouchable,Incredible,invincible,mysterious

Awatar użytkownika
misiokmaster
Powiernik Trójmocy
Powiernik Trójmocy
Posty: 1102
Rejestracja: 14 listopada 05, 02:25
Lokalizacja: Misiokowo
Kontaktowanie:

Postautor: misiokmaster » 11 lipca 06, 00:52

Też się zastanawiąłem co to jest to świecące. Dziwnie wygląda :D Ciekawe czy to jakiś boss.
Co jest kurde?

Awatar użytkownika
chrno
Hylianin
Hylianin
Posty: 786
Rejestracja: 3 stycznia 06, 23:32
Lokalizacja: Bolków
Kontaktowanie:

Postautor: chrno » 11 lipca 06, 08:55

Jak dla mnie tak bo przyjaxnie to chyba by nie darł mordy :D ale im więcej bossów tym lepiej,a co do wodnego bossa to kojarzy mi się on z Shadow of the Colossus i mam nadzieje że będzie można na niego wskoczyć,bo się zdenerwuje :evil: licze na potężną walke z Goblinami które atakują 2 dzieciaków z wioski Linka(może przy okazji niszczą miasto :D )co do tego ptaka sądze że to będzie mid-boss alo boss bo Helmaroc był bossem(bo za niego też serce się dostawało)no i ogólnie ciekawi mnie kraina Twilight Realm,jak ona się będzie prezentować(widziałem coś na wzór zimowej krainy w Twilight Realm).a jak myślicie czy będzie walka z Big pająkiem czy tylko będzie uciekanie przed nim(Run Forest Run!!! :lol: )
Wii FC: 7964-7540-9921-2263

MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno

Xono Dragmire
Kokiri
Kokiri
Posty: 26
Rejestracja: 2 lipca 06, 20:07
Lokalizacja: Włocławek

Postautor: Xono Dragmire » 11 lipca 06, 09:27

Gangsta pisze:.Xono zauwaz ta jasna bestie w 22 sekundzie na poczatku wydaej sie jakby wilk błyszczacy sie biały wilk ze złtymi rogami,po dokładnym przyjrzeniu to jednak jakas inn bestia,lub cos w tym stylu...


Tak mówiłem już o tym potworku :)
:"20 sekunda filmu.To błyszczące cosik wydawało by się kolejnym artefaktem który dostaje się na koniec każdego z lochów ale potem wyrazie widać ,że przekształaca jakiś filar czy coś w tym stylu w kolejnego wężą, prawdopodobnie bossa."

Nawet fajnie sie prezentuje, ale jak bedizemy musieli walczyć z nim w formie wilka(bo w tej formie link tam stoi....chyba) to bedzie lekko przerąbane......ale i fajne zarazem :D.Nie znamy możliwości bojowych anszego zwierzęcego alter ego, a co jeśli może popalać czymś w stylu ognistyc pazurów?? :shock: ........eeeee tam.marzenia :P.

Co do tego pająka to mam andzieje ,że to przyszły boss bo uwielbiam awalke z insektowatymi wrogami, a juz szczegulnie lubie Gohme a ten szybciutki stawonóg wygląda mi na jej kolejne wcielenie.A i jeszcze jedno .....nie wymawiać przy mnie słow "Run, Forest RUN!!!"....bo kojarzą mi sie z losem biednego Foresta Speyera z Resident Evil :cry: .....biedaczek....:P
Power spited out by Flame.Wisdom that came out from Water.Courage that was born by the Earth.3 Essence's, that formed the ultimate force.Darkness my Past, Light my Future,The Triforce my destiny.It is time for my ressurection.General Onox is no more.

Awatar użytkownika
misiokmaster
Powiernik Trójmocy
Powiernik Trójmocy
Posty: 1102
Rejestracja: 14 listopada 05, 02:25
Lokalizacja: Misiokowo
Kontaktowanie:

Postautor: misiokmaster » 11 lipca 06, 11:47

Pająk powinien być bossem. Najpierw powinna być ucieczka przed nim a potem powinno sie z nim wpadac nad wielka arene i tam walka.
Co jest kurde?

Awatar użytkownika
chrno
Hylianin
Hylianin
Posty: 786
Rejestracja: 3 stycznia 06, 23:32
Lokalizacja: Bolków
Kontaktowanie:

Postautor: chrno » 11 lipca 06, 12:25

Krocze cię swędzi? jaka arena? lepiej na otwratą przestrzeń jak w Shadow of the Colossus a nie ciągle na jakichś arenach jak jakieś rasowe ograniczenia :?
Wii FC: 7964-7540-9921-2263

MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno

Awatar użytkownika
Gangsta
Powiernik Trójmocy
Powiernik Trójmocy
Posty: 1051
Rejestracja: 1 czerwca 05, 13:12
Lokalizacja: Small City:D

Postautor: Gangsta » 11 lipca 06, 17:09

No rzeczywiscie oby nie było areny napewno wyszło by to na plus,a nie ciagłe ograniczenia tak jak to bywało w OoT.Wielka przestrzeń i tylko my i pajak oby ostatnie wykonczenie było solidnym uderzeniem w łeb pająka na wylot .Narazie ze wszystkich widzianych bossów było ich sporo najwieksze wrażenie wciaz robi na mnie Lava Boss z łancuchami od razu przypomina mi Balroga czy jak mu tam było z Władcy Pierscienie(1cz.),wygląda dosc efektownie, poza tym ta jasna bestia(zmutowany wilk czy cuz)tez wyglada całkiem przyzwoicie
Untouchable,Incredible,invincible,mysterious

Awatar użytkownika
misiokmaster
Powiernik Trójmocy
Powiernik Trójmocy
Posty: 1102
Rejestracja: 14 listopada 05, 02:25
Lokalizacja: Misiokowo
Kontaktowanie:

Postautor: misiokmaster » 11 lipca 06, 17:22

A jak na otwartej przestrzeni pajak bedzie biegal po scianach?? Przy takim bossie raczej powinna byc arena zeby skakal ze scian na sciany biegal po suficie i podobne sprawy.
Co jest kurde?

Awatar użytkownika
Gangsta
Powiernik Trójmocy
Powiernik Trójmocy
Posty: 1051
Rejestracja: 1 czerwca 05, 13:12
Lokalizacja: Small City:D

Postautor: Gangsta » 11 lipca 06, 17:37

No to moze wleciec gdzies gdzie jest sporo pajęczyn,a przestrzen nie jest zamknieta czterema scianami i moze sie wspianc po tych pajeczynach i atakowac moze cuz w tym stylu ?? tylko taka propozycja
Untouchable,Incredible,invincible,mysterious

Awatar użytkownika
misiokmaster
Powiernik Trójmocy
Powiernik Trójmocy
Posty: 1102
Rejestracja: 14 listopada 05, 02:25
Lokalizacja: Misiokowo
Kontaktowanie:

Postautor: misiokmaster » 11 lipca 06, 19:25

No moze byc ale w ogóle według mnie pająk powinien walczyć w zamknietej arenie. Tak mi bardziej pasuje. No bo co na polu bedzie walczyl jakims??
Co jest kurde?

Awatar użytkownika
Gangsta
Powiernik Trójmocy
Powiernik Trójmocy
Posty: 1051
Rejestracja: 1 czerwca 05, 13:12
Lokalizacja: Small City:D

Postautor: Gangsta » 11 lipca 06, 23:13

Dobra mniejsza z tym w sume racja to tylko takie gdybanie z otwartą przestrzenia,ale dobrze wiemy,ze Spece od Zeldy zawsze bardziej gustowali w zamknietych arenach,choc kto wie byc moze znajda sie odpowiedni bossowie na otwarta arene
Untouchable,Incredible,invincible,mysterious

Awatar użytkownika
misiokmaster
Powiernik Trójmocy
Powiernik Trójmocy
Posty: 1102
Rejestracja: 14 listopada 05, 02:25
Lokalizacja: Misiokowo
Kontaktowanie:

Postautor: misiokmaster » 11 lipca 06, 23:59

No powinni być. Na pewno walka z tym przywódcą Moblinów będzie na otwartej przestrzeni.
Co jest kurde?

Awatar użytkownika
chrno
Hylianin
Hylianin
Posty: 786
Rejestracja: 3 stycznia 06, 23:32
Lokalizacja: Bolków
Kontaktowanie:

Postautor: chrno » 12 lipca 06, 08:28

NO i tak ma być,dla mnie ta walka z Moblinami i Goblmi to poezja,widziałem ten filmik od Kikizo(nie ma bata dzisiaj znajde do niego link)i walka toczy sie na całej polanie a ona jest tak wielka że nawe 1/20 nie pokazali na tej polanie przy tej walce(i to jest plus).Ta walka z tym jeleniem(to jest Jeleń nie wilk)to widac że rozgrywana jest w wielkiej Jaskni(Kurde jak Shadow of The Colossus :D )i mam nadzieje ze ten boss będzie wielki a nie mały kurdupel.



P.S. znalazłem ten filmik :D idźcie na sam dół do ostatniego filmiku i szukajcie filmik z nazwą Kikizo Gameplay.Najlepiej sobie ściągnijcie to bo naprawde warto :D

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=641
Wii FC: 7964-7540-9921-2263

MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno

Awatar użytkownika
Gangsta
Powiernik Trójmocy
Powiernik Trójmocy
Posty: 1051
Rejestracja: 1 czerwca 05, 13:12
Lokalizacja: Small City:D

Postautor: Gangsta » 17 lipca 06, 22:19

Dobrze by było gdyby poziom trudnosci bossów był bardziej zawansowany a nie jak to bywało w poprzednich czesciach gdzie niektorzy bossowie w srodku byli łatwiejsi od tych na samym początku.Mogło by to w Tp wygladac w ten sposób,ze biegiem czasu poziom trudnosci zwiększał by sie stopniowo i juz bossowie na koncu byli by bardzo trudni :D Tak przynajmniej wyglądało by to w mare sensownie
Untouchable,Incredible,invincible,mysterious

Awatar użytkownika
chrno
Hylianin
Hylianin
Posty: 786
Rejestracja: 3 stycznia 06, 23:32
Lokalizacja: Bolków
Kontaktowanie:

Postautor: chrno » 18 lipca 06, 07:09

Lub mogliby zrobić taki wałek że w zalezności od poziomu umiejętności gracza gra przygotowuje mu Bossów na jego miarę czyli np.dla mnie bossowie byli by na Hardzie a dla kogoś bossowie byli by na medium bądź easy
Wii FC: 7964-7540-9921-2263

MH3 ID: 12K3UQ name: Chrno


Wróć do „Legend of Zelda: Twilight Princess”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości