Notes Bombiarzy
Bombiarze - Gdy zdobędziesz z powrotem Okarynę, wróć do Bombersów i zagraj z nimi w chowanego. Dostaniesz Notatnik, a nim także sekretny kod do Obserwatorium.
Anju i Kafei - Zobacz solucję do Majoras Mask.
Człowiek z Curiosity Shop - By wpisać go do Notatnika, musisz mieć Olbrzymią Sakiewkę! Pierwszego dnia o północy na północy uratuj Starszą Panią ze Sklepu, następnie dnia trzeciego o 10 wieczorem idź do Curiosity Shop i kup All Night Mask za 500 rupii.
Stara Pani ze Sklepu - (jeśli zrobiłeś powyższy punkt, tego już robić nie musisz. Jeśli jednak nie, to... ;) O północy udaj się do północnej części miasta i poczekaj chwile. Pojawi się Pani z workiem na plecach, a chwile później zostanie ona obrabowana przez Sakona. Tnij chama mieczem. To wszystko.
Romani - Pierwszego dnia idź na Milk Road i zniszcz wielki kamień (użyj Powder Keg) blokujący drogę. Idź dalej i pogadaj z Romani (tą małą dziewczynką). Powiedz jej, że pomożesz jej bronić stodoły. Wróć na ranczo o 2 rano tej "nocy". Gdy pojawią się kosmici, zagraj Odwróconą Pieśń Czasu (kosmici będą poruszać się cholernie wolno, a ty nie zostawisz im żadnych szans (draniu:-) ). Wskocz na Eponę lub załóż Bunny Hood i wybij wszystkich "cudzoziemców".
Cremia - Po zrobieniu powyższego punktu (Romani) o 6 pogadaj z Cremią. Powie ci, że zawozi mleko do miasta i poprosi cię o towarzyszenie jej. Zgódź się. Po drodze będziesz musiał bronić mleka przed bandytami. Będziesz miał nieograniczoną liczbę strzał do łuku, więc nie powinno być problemu.
Mayour Dotour - Idź do Majora o około 10 rano. Wszystko, co musisz zrobić to - po wysłuchaniu kłótni - pogadać z Majorem (załóż Couples Mask).
Madame Aroma - Pogadaj z nią o około 10 rano pierwszego dnia, dostaniesz Kafei's Mask. Teraz zrób punkt Anju i Kafei do momentu, w którym dostaniesz List (przesyłkę specjalną). Teraz, zamiast dawać przesyłkę listonoszowi, sam zanieś ją Madame Aroma (siedzi w barze (najpierw musisz założyć Kafei's Mask).
Toto i Brat Gorman - Pierwszego lub drugiego dnia po 10 wieczorem idź do baru. Pogadaj z wielką zorą (Toto) jako Link i zagraj (stojąc na scenie) pierwszy kawałek piosenki. Następnie pogadaj z Toto w trzech innych formach (goron, zora, deku) i zagraj trzy kolejne kawałki piosenki. Gdy skończysz, wysłuchaj "orkiestry", a obydwa wpisy zostaną ukończone.
Postman - Idź na pocztę o 6 rano i zagraj w Postman Training Game. Gdy pomyślnie ją ukończysz, zrób punkt Anju i Kafei. W momencie, gdy dostajesz od Listonosza maskę, zostanie on wpisany do Notatnika.
Rosa Sisters - O szóstej wieczorem pogadaj z Siostrami (zachodnia część miasta) nosząc Kamaro's Mask, rozwiążesz ich problem.
??? - Zdobądź Moon's Tear i wymień ją za Land Title Deed. Idź o północy do hotelu i daj Land Title Deed ręce.
Anju's Grandmother - Nałóż All Night Mask i wysłuchaj jej opowieści.
Kamaro - W nocy wyjdź z miasta północnym wyjściem. Znajdź krąg kamieni na wielkim grzybie. Wskocz na grzyba i poczekaj na Kamaro. Gdy się pojawi pogadaj z nim i zagraj Piosenkę Leczenia.
Grog - Pogadaj z nim, następnie załóż Bremen Mask i - używając mocy specjalnej maski - przejdź się zbierając wszystkie kurczaki. Jeśli zbierzesz wszystkie, kurczaki zaczną dorastać. Gdy dorosną wszystkie, punkt zostanie ukończony.
Bracia Gorman - Między szóstą rano a 12 wieczorem idź na Gorman Racetrack. Pogadaj z Braćmi i wyzwij ich na wyścig. Wygraj go, dostaniesz Garo's Mask.
Shiro - Wskocz na Eponę i jedź do Ikana Canyon. Przeskocz drugi płot. Podjedź do kręgu kamieni i zeskocz z konia. Użyj Lupy Prawdy i popatrz na krąg. Zobaczysz siedzącego strażnika. Pogadaj z nim i daj mu czerwony napój (red potion).
Guru-Guru - W nocy dnia pierwszego lub drugiego idź do Laundry Pool i pogadaj z Guru-Guru. To wszystko.
Anju i Kafei - Zobacz solucję do Majoras Mask.
Człowiek z Curiosity Shop - By wpisać go do Notatnika, musisz mieć Olbrzymią Sakiewkę! Pierwszego dnia o północy na północy uratuj Starszą Panią ze Sklepu, następnie dnia trzeciego o 10 wieczorem idź do Curiosity Shop i kup All Night Mask za 500 rupii.
Stara Pani ze Sklepu - (jeśli zrobiłeś powyższy punkt, tego już robić nie musisz. Jeśli jednak nie, to... ;) O północy udaj się do północnej części miasta i poczekaj chwile. Pojawi się Pani z workiem na plecach, a chwile później zostanie ona obrabowana przez Sakona. Tnij chama mieczem. To wszystko.
Romani - Pierwszego dnia idź na Milk Road i zniszcz wielki kamień (użyj Powder Keg) blokujący drogę. Idź dalej i pogadaj z Romani (tą małą dziewczynką). Powiedz jej, że pomożesz jej bronić stodoły. Wróć na ranczo o 2 rano tej "nocy". Gdy pojawią się kosmici, zagraj Odwróconą Pieśń Czasu (kosmici będą poruszać się cholernie wolno, a ty nie zostawisz im żadnych szans (draniu:-) ). Wskocz na Eponę lub załóż Bunny Hood i wybij wszystkich "cudzoziemców".
Cremia - Po zrobieniu powyższego punktu (Romani) o 6 pogadaj z Cremią. Powie ci, że zawozi mleko do miasta i poprosi cię o towarzyszenie jej. Zgódź się. Po drodze będziesz musiał bronić mleka przed bandytami. Będziesz miał nieograniczoną liczbę strzał do łuku, więc nie powinno być problemu.
Mayour Dotour - Idź do Majora o około 10 rano. Wszystko, co musisz zrobić to - po wysłuchaniu kłótni - pogadać z Majorem (załóż Couples Mask).
Madame Aroma - Pogadaj z nią o około 10 rano pierwszego dnia, dostaniesz Kafei's Mask. Teraz zrób punkt Anju i Kafei do momentu, w którym dostaniesz List (przesyłkę specjalną). Teraz, zamiast dawać przesyłkę listonoszowi, sam zanieś ją Madame Aroma (siedzi w barze (najpierw musisz założyć Kafei's Mask).
Toto i Brat Gorman - Pierwszego lub drugiego dnia po 10 wieczorem idź do baru. Pogadaj z wielką zorą (Toto) jako Link i zagraj (stojąc na scenie) pierwszy kawałek piosenki. Następnie pogadaj z Toto w trzech innych formach (goron, zora, deku) i zagraj trzy kolejne kawałki piosenki. Gdy skończysz, wysłuchaj "orkiestry", a obydwa wpisy zostaną ukończone.
Postman - Idź na pocztę o 6 rano i zagraj w Postman Training Game. Gdy pomyślnie ją ukończysz, zrób punkt Anju i Kafei. W momencie, gdy dostajesz od Listonosza maskę, zostanie on wpisany do Notatnika.
Rosa Sisters - O szóstej wieczorem pogadaj z Siostrami (zachodnia część miasta) nosząc Kamaro's Mask, rozwiążesz ich problem.
??? - Zdobądź Moon's Tear i wymień ją za Land Title Deed. Idź o północy do hotelu i daj Land Title Deed ręce.
Anju's Grandmother - Nałóż All Night Mask i wysłuchaj jej opowieści.
Kamaro - W nocy wyjdź z miasta północnym wyjściem. Znajdź krąg kamieni na wielkim grzybie. Wskocz na grzyba i poczekaj na Kamaro. Gdy się pojawi pogadaj z nim i zagraj Piosenkę Leczenia.
Grog - Pogadaj z nim, następnie załóż Bremen Mask i - używając mocy specjalnej maski - przejdź się zbierając wszystkie kurczaki. Jeśli zbierzesz wszystkie, kurczaki zaczną dorastać. Gdy dorosną wszystkie, punkt zostanie ukończony.
Bracia Gorman - Między szóstą rano a 12 wieczorem idź na Gorman Racetrack. Pogadaj z Braćmi i wyzwij ich na wyścig. Wygraj go, dostaniesz Garo's Mask.
Shiro - Wskocz na Eponę i jedź do Ikana Canyon. Przeskocz drugi płot. Podjedź do kręgu kamieni i zeskocz z konia. Użyj Lupy Prawdy i popatrz na krąg. Zobaczysz siedzącego strażnika. Pogadaj z nim i daj mu czerwony napój (red potion).
Guru-Guru - W nocy dnia pierwszego lub drugiego idź do Laundry Pool i pogadaj z Guru-Guru. To wszystko.