Świątynia Króla Oceanów cz.2

Po wyjściu ze świątyni kierujemy się do domku wróżki którą wcześniej uratowaliśmy. Po rozmowie od wróżki dostaniemy power gem. Gdy zbierzemy ich 10 będziemy mogli podwyższyć swój atak dwa razy. Kierujemy się na statek, a nim płyniemy na Mercay Island. Gdy już będziemy na miejscu idziemy do namiotu gdzie tarcze jeśli jeszcze jej nie mamy. Następnie idziemy do Świątyni Króla Oceanów(tam gdzie poznaliśmy Linebacka). Gdy już wejdziemy zatrzyma nas Lineback i Oshu. Po rozmowie idziemy po schodach na górę i bierzemy tytułową Phantom Hourglass! Dzięki niej będziemy mogli wytrzymać w Świątyni Króla Oceanów 10 minut, a w dalszej części gry nawet więcej. Po rozmowie możemy wreszcie wejść. Gdy stoimy na fioletowej przestrzeni nie tracimy czasu w klepsydrze. Idziemy do przodu i dotykając stylusem drzwi otworzymy je. Idziemy w prawo i w górę. Walimy mieczem w kulę. Idziemy do pochodni uważając na rycerzy i odpalamy drugą pochodnię bumerangiem. Idziemy w prawo, a następnie w górę. Koniecznie uważamy aby rycerz nas nie zauważył. Idąc do góry wchodzimy po drodze na fioletowy obszar bo na nim rycerze nas nie widzą. Idziemy w prawo, uderzamy w czerwony dzban aby rycerz nas nie zauważył i stajemy na przycisku, bierzemy klucz. Z kluczem szybko biegniemy do zamkniętych drzwi które są obok kuli która zapalała pochodnie. Oczywiście po drodze uważamy na rycerzy. Gdy już otworzymy drzwi schodzimy na dół po schodach. Gdy już tam będziemy to uderzamy w kulę na dole i prędko biegniemy do tej na górze. Powinien spaść klucz który na razie na nie interesuje. Gdy rycerz nie będzie patrzył pociągnijmy za dźwignię która wyłączy ogień a my będziemy mogli wyjść. Gdy już przejdziemy dalej podchodzimy jak najbliżej drugich ogni i bumerangiem uderzamy w kulę. Idziemy na dół, a następnie ciągle w prawo aż do czerwonego dzbanka który rozwalamy. Wchodzimy na pole które się pojawiło i czekamy aż rycerz sobie pójdzie. Gdy już go nie będzie idziemy do góry i stajemy na przycisku. Stojąc na przycisku uderzamy w klucz, a bumerang powinien go do nas zabrać. Z kluczem idziemy an dół a następnie w prawo i na górę o niebieskiej podłodze. Uderzamy w czerwoną kulę i przechodzimy dalej otwierając drzwi kluczem. Idziemy na dół i jesteśmy na ostatnim pokoju tej części świątyni. Idziemy dookoła czyli w prawo i w górę oraz z znowu w prawo na fioletowy obszar. Wyciągamy ze skrzyni...kawałek trójkąta. Starannie, powoli przenosimy go na największy fioletowy obszar w tym pokoju i rzucamy nim w jedno z trzech zaznaczonych miejsc. Następnie idziemy w prawo i w dół do fioletowego obszaru i znowu ze skrzyni bierzemy force gem i znowu zanosimy go tam gdzie poprzedni. Z ostatnią częścią będzie najtrudniej. Idziemy do rycerza który ma zaznaczony na mapie klucz. Uderzamy mu w plecy bumerangiem i szybko również bumerangiem zgarniamy klucz następnie chowamy się w bezpieczne miejsce. Gdy już będziemy wolni idziemy do zamkniętych drzwi na dole pokoju z lewej strony. Otwieramy drzwi kluczem i wyciągamy ze skrzyni ostatnią część trójkąta i zanosimy tam gdzie poprzednie dwa. Gdy będziemy mieli wszystkie trzy na swoim miejscu drzwi się otworzą. Przechodzimy dalej. W nowym pokoju idziemy w lewo i w górę. Z dużej skrzyni wyciągamy mapę oceanu. Po przygodzie wchodzimy do portalu i znajdujemy się na początku świątyni.