Dojście do czwartej świątyni
Idź przed siebie i przeczytaj tablice. Weź okarynę. Zagraj na niej i przenieś się do miasta.
Wejdź do kawiarni. Strzel w wazę z Cane od Pacci i zmniejsz się. Wyjdź. Idź w lewo, przez most. Pogadaj z psem blokującym wejście. Wejdź do domku po lewej. Wyjdź. Pies się odsunie. Od tyłu wejdź do młyna i zwiększ się. Wyjdź. Zagraj na okarynie i leć nad Lake Hylia. Obok miejsca, w którym wylądujesz jest portal. Malej. Wejdź do małej chatki i pogadaj z malutkim. Powie ci o bibliotece. Rośnij. Do miasta i do biblioteki. Idź na górę. Pogadaj ze staruszkiem. Wyjdź na zewnątrz. Malej. Wejdź do biblioteki. Podejdź do regału, przy którym stoi starzec. Pogadaj z malutkimi. Wyjdź. Rośnij. Wróć na dół. Pogadaj z bibliotekarkami. Idź do domu z dwoma kominami (dwa domki obok siebie po prawej od wejścia do miasta). Wodą z butelki (weź z rzeki) zgaś kominek. Zmniejsz się (obróć wazę, jeśli nie jest). Wejdź do kominka po prawej. Idź do domu dziewczyny przez komin (ona ma ważniejsze sprawy, niż zabawa w świętego Mikołaja). Wejdź na półkę i zrzuć książkę(uważaj na kota!!!) Wróć do chłopaka i rośnij. Wejdź do domu z książką i weź ją. Idź do biblioteki. Oddaj książkę, spytaj o następną. Idź do domku, którego pilnował pies, a właściciel nie chciał cię wpuścić. Ty jednak nie przyszedłeś prywatnie. Tajna Policja ds. Odzyskiwania Książek Wypożyczonych W Bibliotekach, wydział 6! Musiał otworzyć :) Pogadaj z nim. Zgaś mu w kominku, niech marźnie. Idź do młyna. Malej. Idź do naszego naukowca, wejdź do kominka. Idź prosto, przez domek z żółtym dachem. Idź w dół, wzdłuż rzeki. Przez most. Omiń koty. Po fontannie i do dziury. Zabij ślimaki. W lewo. Zabij stworki. W górę. Pozabijaj "cosie" i weź obrączki(gratulacje!). Wyjdź. Wróć do naukowca. Przesuń szafy w lewo(jako maluch) i wejdź na górę. Zassij kurz. Znajdziesz świecące płytki do klonowania. Więc się sklonuj! Stań na książce, którą chcesz zrzucić(razem z klonem, oczywiście), po chwili spadnie. Do młyna, rośnij, po książkę i do biblioteki. Idź do burmistrza. On nie pamięta książki, ale karzełki mają lepszą pamięć. Strąć maski za pomocą Pegasus Boots i zmniejsz się. Wejdź na górę i do mieszkanka Minishów. Zaznaczą ci miejsce, gdzie powinna być książka. Idź jak do wiedźmy po grzybka, ale podkop sie pod różowe drzwi, pod pagórkiem z chatką wiedźmy. Idź przez korytarze i wyjdź nad Lake Hylia. Idź za domek burmistrza i uderz w drzewo z rozpędu. Zmniejsz się i wejdź od tyłu do domku burmistrza. Przesuń szafę w prawo, wejdź i zrzuć książkę. Wróć do portalu, rośnij. Wejdź do domku i zgarnij książkę. Do biblioteki. Idź na górę, wyjdź, zmniejsz się, wróć. Do książek i do Eldera po książkach. Przesuń kamienie w lewym dolnym rogu, zbij ślimaki. Zassaj grzybka. Zabij ślimaki, w górę. Z(a)bij mrówki i weź płetwy. A teraz do wody i motylkiem do mety!(w dół).
Wyjdź na brzeg i rośnij(w bibliotece). Idź nad Lake Hylia. Do wody. płyń z ruchem wskazówek zegara. Dopłyniesz do lodowego portalu. Zmniejsz się. Jesteś w 4 świątyni. Powodzenia!
Wejdź do kawiarni. Strzel w wazę z Cane od Pacci i zmniejsz się. Wyjdź. Idź w lewo, przez most. Pogadaj z psem blokującym wejście. Wejdź do domku po lewej. Wyjdź. Pies się odsunie. Od tyłu wejdź do młyna i zwiększ się. Wyjdź. Zagraj na okarynie i leć nad Lake Hylia. Obok miejsca, w którym wylądujesz jest portal. Malej. Wejdź do małej chatki i pogadaj z malutkim. Powie ci o bibliotece. Rośnij. Do miasta i do biblioteki. Idź na górę. Pogadaj ze staruszkiem. Wyjdź na zewnątrz. Malej. Wejdź do biblioteki. Podejdź do regału, przy którym stoi starzec. Pogadaj z malutkimi. Wyjdź. Rośnij. Wróć na dół. Pogadaj z bibliotekarkami. Idź do domu z dwoma kominami (dwa domki obok siebie po prawej od wejścia do miasta). Wodą z butelki (weź z rzeki) zgaś kominek. Zmniejsz się (obróć wazę, jeśli nie jest). Wejdź do kominka po prawej. Idź do domu dziewczyny przez komin (ona ma ważniejsze sprawy, niż zabawa w świętego Mikołaja). Wejdź na półkę i zrzuć książkę(uważaj na kota!!!) Wróć do chłopaka i rośnij. Wejdź do domu z książką i weź ją. Idź do biblioteki. Oddaj książkę, spytaj o następną. Idź do domku, którego pilnował pies, a właściciel nie chciał cię wpuścić. Ty jednak nie przyszedłeś prywatnie. Tajna Policja ds. Odzyskiwania Książek Wypożyczonych W Bibliotekach, wydział 6! Musiał otworzyć :) Pogadaj z nim. Zgaś mu w kominku, niech marźnie. Idź do młyna. Malej. Idź do naszego naukowca, wejdź do kominka. Idź prosto, przez domek z żółtym dachem. Idź w dół, wzdłuż rzeki. Przez most. Omiń koty. Po fontannie i do dziury. Zabij ślimaki. W lewo. Zabij stworki. W górę. Pozabijaj "cosie" i weź obrączki(gratulacje!). Wyjdź. Wróć do naukowca. Przesuń szafy w lewo(jako maluch) i wejdź na górę. Zassij kurz. Znajdziesz świecące płytki do klonowania. Więc się sklonuj! Stań na książce, którą chcesz zrzucić(razem z klonem, oczywiście), po chwili spadnie. Do młyna, rośnij, po książkę i do biblioteki. Idź do burmistrza. On nie pamięta książki, ale karzełki mają lepszą pamięć. Strąć maski za pomocą Pegasus Boots i zmniejsz się. Wejdź na górę i do mieszkanka Minishów. Zaznaczą ci miejsce, gdzie powinna być książka. Idź jak do wiedźmy po grzybka, ale podkop sie pod różowe drzwi, pod pagórkiem z chatką wiedźmy. Idź przez korytarze i wyjdź nad Lake Hylia. Idź za domek burmistrza i uderz w drzewo z rozpędu. Zmniejsz się i wejdź od tyłu do domku burmistrza. Przesuń szafę w prawo, wejdź i zrzuć książkę. Wróć do portalu, rośnij. Wejdź do domku i zgarnij książkę. Do biblioteki. Idź na górę, wyjdź, zmniejsz się, wróć. Do książek i do Eldera po książkach. Przesuń kamienie w lewym dolnym rogu, zbij ślimaki. Zassaj grzybka. Zabij ślimaki, w górę. Z(a)bij mrówki i weź płetwy. A teraz do wody i motylkiem do mety!(w dół).
Wyjdź na brzeg i rośnij(w bibliotece). Idź nad Lake Hylia. Do wody. płyń z ruchem wskazówek zegara. Dopłyniesz do lodowego portalu. Zmniejsz się. Jesteś w 4 świątyni. Powodzenia!