Dojście do trzeciej świątyni
Wróć do szefa kopalni, da ci nowy miecz.
Wyjdź z kopalni od lewej i rośnij. Zejdź w dół i wzdłuż ścieżki zejdź w dół. Dojdź do Hyrule Town i idź do nauczyciela od mieczy. Nauczy cię nowego ataku. Teraz możesz niszczyć mieczem dzbanki. Idź do zamku. Pogadaj z królem i tym faciem obok(to chyba doradca jakiś). Wyjdź z sali tronowej i zejdź po schodach w dół. Idź na dół. Zobaczysz drzwi na podwórko. Wejdź. Zobaczysz drzwi do sanktuarium, o którym mówił Melari, ten z kopalni. Idź prosto. Zatrzasną się drzwi. Wejdź na piedestał i połóż miecz. Weź go. Teraz podejdź do tablicy. Stań na kolorowej kafelce i trzymaj Spin Attack i nie puszczaj. Jak załaduje się zielony pasek idź(trzymając Spin Attack) na drugi kafelek. Masz klon(no proszę, a ja myślałem, że klonowanie jest zabronione). Teraz domyśl się jak wyjść. Jeśli nie umiesz to wykorzystaj nową możliwość nauki i sklonuj się robiąc na złość wszystkim etykom i lekarzom. A jak!
Wyjdź z Sanktuarium i wracaj do miasta. Po drodze dowiesz się o przeszłości swojej czapki i będziesz musiał walczyć z dwoma panami, którzy sterydy przedawkowali. Idź na Górę Crenel i do jaskini z drzwiami, których nie mogłeś otworzyć(nad miejscem, gdzie kupiłeś Grip Ring). Naucz się techniki i wróć do Trilby Highlands. Idź w dół i do jaskini po drabinie. Wykorzystaj klonowanie i przesuń kamień. Wyjdź na górę i idź w prawo, a potem w dół do Western Wood. Będzie pokazówka, królowi szajba odbiła, ale róbmy swoje! Idź na bagna Castor Wilds(w dół, w lewo, w górę, w lewo). Potrzebujesz nowych butów. Wróć do miasta i wejdź do szewca. On zaśnie i spadną buty. Zmniejsz się w wazie i wejdź na biurko. Pogadaj z małymi i wróć do normalnych rozmiarów. Idź na ranczo Lon Lon. Jest na prawo od Hyrule Town. Talon(chyba nie zmienił imienia, bo się nie przedstawił) nie ma klucza do domu. Za domem jest portal. Zmniejsz się. Wejdź do domu. Rośnij. W jednym z dzbanków będzie klucz. Wróć do Talona. Teraz przejdź przez dom na drugą stronę. Idź w górę. Obejdź wzgórze. Po lewej będzie dziura pod górką. Strzel w nią Cane of Pacci i wskocz. Za pomocą trąby powietrznej przeleć na następną górkę. I znów skacz. Przeleć nad wodą. Skręć w prawo. Jesteś nad Lake Hylia. Idź w dół i jesteś w Minish Woods. Idź po ścieżce do wiedźmy i kup grzyba. Wracaj do szewca. Pogadaj z nim. Masz Pegasus Boots. Teraz idź do nauczyciela walki. Nauczy cię jak biegać z mieczem, żeby się nie przewrócić.
Idź do Western Woods i w dół do połowy, w lewo, w górę, w lewo i jesteś na bagnach. Za pomocą Pegasus Boots biegnij po bagnie w lewo, potem w dół. Po lewej rożnie pnącze, wejdź po nim na szczyt. Idź w górę i lewo jednocześnie(po kładce) i zejdź. Wejdź do jaskini. Zabij węże i zejdź po schodach. Idź w lewo i do drzwi. Pokonaj strażnika i weź skarb. Wyjdź. Wejdź na pagórki. Dojdź do położonego najwyżej i zejdź. Idź w lewo. Biegnij po bagnie aż do wysepki. Zatrzymaj się. Utoniesz, ale zdążysz się obrócić i znów użyć butów. Więc biegnij do góry. Pomniejsz się. Wejdź do tunelu i kałuży. Wpadnij do dziury. Pozabijaj niebieskich(jak to brzmi!) i weź łuk. Wyjdź. Rośnij. Biegnij w dół, stop, prawo. Wejdź na górkę, zablokowaną posągiem. Po prostu strzel mu w oko i omiń go(można go zabić z łuku, ale szkoda mi strzał i ich omijam). Skocz na wir i ląduj na lądzie. Wejdź na górki i idź w dół wzdłuż kładek. Posągowi strzel w oko i spróbuj go ominąć. Zgarnij kinstona, ale nie bierz czerwonych rupii, bo to ukryte potwory są. Skocz w dół. Idź w dół, prawo i przez bagna. Wepchnij kamień do dziury. Idź w górę i na pagórki. Idź na najwyżej położony i w dół na prawo. Zejdź i omiń posąg. Idź po ścieżce i wejdź do jaskini. Weź kinstona. Idź w dół, wepchnij kamień. Idź na sam dół. Strzel w oko posągu na prawo. Wejdź do góry i po kładce. Skocz na wir i leć w dół i w lewo. Wejdź do jaskini, zgarnij kinstona. Wróć i idź lewo. Powinieneś mieć 3 żółte(złote) kinstony. Po bagnie biegnij dołem i staniesz przed 3 posągami. Połącz z nimi swoje żółte kinstony,a zniknie kamień blokujący drogę do Wind Ruins.
Idź po schodach i wybuchnij dziurę w górze, weź kinstona. idź wzdłuż jedynej drogi. Zabij różowego rycerza. Idź dalej. Zmniejsz się. Odwiedź malutkiego i zgarnij kinstona. Dowiesz się, że różowych można wyłączyć. Idź dalej i jako maluch idź na automat(różowy). Wejdź do środka i włącz go mieczem. Rośnij i walcz z nim. Idź dalej. Wepchnij kamyk do dziury. Idź w prawo. Zabij skoczków i idź do góry. Znów te hanavaldy. Pokaż im kto tu rządzi(LEĆ ADAM!!!). Zniknie blokada. Idź jedyną drogą, tylko się nie zgub. Znów musisz się zmniejszyć(najpierw zabij węże) i włączyć automat. Rośnij i zabij... zepsuj automat. Pozabijaj skoczków i idź dalej. Teraz masz wybór. Albo walczysz z 3 różowymi i zgarniasz 100 rupi i 50 muszli, albo malejesz i ich wyłączasz. 4 musisz zgasić bo zastawi ci drogę. Idź dalej. Pozabijaj stworki pod kamieniami i węże. Idź dalej. Przed tobą 3 level. Przed tobą 3 level.
Wyjdź z kopalni od lewej i rośnij. Zejdź w dół i wzdłuż ścieżki zejdź w dół. Dojdź do Hyrule Town i idź do nauczyciela od mieczy. Nauczy cię nowego ataku. Teraz możesz niszczyć mieczem dzbanki. Idź do zamku. Pogadaj z królem i tym faciem obok(to chyba doradca jakiś). Wyjdź z sali tronowej i zejdź po schodach w dół. Idź na dół. Zobaczysz drzwi na podwórko. Wejdź. Zobaczysz drzwi do sanktuarium, o którym mówił Melari, ten z kopalni. Idź prosto. Zatrzasną się drzwi. Wejdź na piedestał i połóż miecz. Weź go. Teraz podejdź do tablicy. Stań na kolorowej kafelce i trzymaj Spin Attack i nie puszczaj. Jak załaduje się zielony pasek idź(trzymając Spin Attack) na drugi kafelek. Masz klon(no proszę, a ja myślałem, że klonowanie jest zabronione). Teraz domyśl się jak wyjść. Jeśli nie umiesz to wykorzystaj nową możliwość nauki i sklonuj się robiąc na złość wszystkim etykom i lekarzom. A jak!
Wyjdź z Sanktuarium i wracaj do miasta. Po drodze dowiesz się o przeszłości swojej czapki i będziesz musiał walczyć z dwoma panami, którzy sterydy przedawkowali. Idź na Górę Crenel i do jaskini z drzwiami, których nie mogłeś otworzyć(nad miejscem, gdzie kupiłeś Grip Ring). Naucz się techniki i wróć do Trilby Highlands. Idź w dół i do jaskini po drabinie. Wykorzystaj klonowanie i przesuń kamień. Wyjdź na górę i idź w prawo, a potem w dół do Western Wood. Będzie pokazówka, królowi szajba odbiła, ale róbmy swoje! Idź na bagna Castor Wilds(w dół, w lewo, w górę, w lewo). Potrzebujesz nowych butów. Wróć do miasta i wejdź do szewca. On zaśnie i spadną buty. Zmniejsz się w wazie i wejdź na biurko. Pogadaj z małymi i wróć do normalnych rozmiarów. Idź na ranczo Lon Lon. Jest na prawo od Hyrule Town. Talon(chyba nie zmienił imienia, bo się nie przedstawił) nie ma klucza do domu. Za domem jest portal. Zmniejsz się. Wejdź do domu. Rośnij. W jednym z dzbanków będzie klucz. Wróć do Talona. Teraz przejdź przez dom na drugą stronę. Idź w górę. Obejdź wzgórze. Po lewej będzie dziura pod górką. Strzel w nią Cane of Pacci i wskocz. Za pomocą trąby powietrznej przeleć na następną górkę. I znów skacz. Przeleć nad wodą. Skręć w prawo. Jesteś nad Lake Hylia. Idź w dół i jesteś w Minish Woods. Idź po ścieżce do wiedźmy i kup grzyba. Wracaj do szewca. Pogadaj z nim. Masz Pegasus Boots. Teraz idź do nauczyciela walki. Nauczy cię jak biegać z mieczem, żeby się nie przewrócić.
Idź do Western Woods i w dół do połowy, w lewo, w górę, w lewo i jesteś na bagnach. Za pomocą Pegasus Boots biegnij po bagnie w lewo, potem w dół. Po lewej rożnie pnącze, wejdź po nim na szczyt. Idź w górę i lewo jednocześnie(po kładce) i zejdź. Wejdź do jaskini. Zabij węże i zejdź po schodach. Idź w lewo i do drzwi. Pokonaj strażnika i weź skarb. Wyjdź. Wejdź na pagórki. Dojdź do położonego najwyżej i zejdź. Idź w lewo. Biegnij po bagnie aż do wysepki. Zatrzymaj się. Utoniesz, ale zdążysz się obrócić i znów użyć butów. Więc biegnij do góry. Pomniejsz się. Wejdź do tunelu i kałuży. Wpadnij do dziury. Pozabijaj niebieskich(jak to brzmi!) i weź łuk. Wyjdź. Rośnij. Biegnij w dół, stop, prawo. Wejdź na górkę, zablokowaną posągiem. Po prostu strzel mu w oko i omiń go(można go zabić z łuku, ale szkoda mi strzał i ich omijam). Skocz na wir i ląduj na lądzie. Wejdź na górki i idź w dół wzdłuż kładek. Posągowi strzel w oko i spróbuj go ominąć. Zgarnij kinstona, ale nie bierz czerwonych rupii, bo to ukryte potwory są. Skocz w dół. Idź w dół, prawo i przez bagna. Wepchnij kamień do dziury. Idź w górę i na pagórki. Idź na najwyżej położony i w dół na prawo. Zejdź i omiń posąg. Idź po ścieżce i wejdź do jaskini. Weź kinstona. Idź w dół, wepchnij kamień. Idź na sam dół. Strzel w oko posągu na prawo. Wejdź do góry i po kładce. Skocz na wir i leć w dół i w lewo. Wejdź do jaskini, zgarnij kinstona. Wróć i idź lewo. Powinieneś mieć 3 żółte(złote) kinstony. Po bagnie biegnij dołem i staniesz przed 3 posągami. Połącz z nimi swoje żółte kinstony,a zniknie kamień blokujący drogę do Wind Ruins.
Idź po schodach i wybuchnij dziurę w górze, weź kinstona. idź wzdłuż jedynej drogi. Zabij różowego rycerza. Idź dalej. Zmniejsz się. Odwiedź malutkiego i zgarnij kinstona. Dowiesz się, że różowych można wyłączyć. Idź dalej i jako maluch idź na automat(różowy). Wejdź do środka i włącz go mieczem. Rośnij i walcz z nim. Idź dalej. Wepchnij kamyk do dziury. Idź w prawo. Zabij skoczków i idź do góry. Znów te hanavaldy. Pokaż im kto tu rządzi(LEĆ ADAM!!!). Zniknie blokada. Idź jedyną drogą, tylko się nie zgub. Znów musisz się zmniejszyć(najpierw zabij węże) i włączyć automat. Rośnij i zabij... zepsuj automat. Pozabijaj skoczków i idź dalej. Teraz masz wybór. Albo walczysz z 3 różowymi i zgarniasz 100 rupi i 50 muszli, albo malejesz i ich wyłączasz. 4 musisz zgasić bo zastawi ci drogę. Idź dalej. Pozabijaj stworki pod kamieniami i węże. Idź dalej. Przed tobą 3 level. Przed tobą 3 level.