Dojście do Forest Temple

Dojście do Forest Temple:
Wyjdź z domu. Zejdź po drabinie. Skręć w lewo i biegnij przed siebie. Po kilku sekundach biegu dotrzesz do jeziorka. Posłuchaj co ma do powiedzenia Ilia, podnieś roślinkę która leży prze brzegu ( A ) i zagraj na niej ( również A ). Wejdź na Eponę i wracaj w stronę domu Linka. Gdy już tam będziesz, jedź na Eponę drogą w dół ( na wprost od domu! ). Jadąc cały czas przed siebie, dojedziesz na farmę. Czeka Cię pierwszy Quest: zagoń owce do obory. Po wykonanej robocie, przeskocz płot ( musisz siedzieć na koniu! Stań na wprost od bramy, rozpędź się ( A ) a Epona automatycznie przeskoczy! ).
Ponownie wyjdź z domu. Skieruj się w stronę wioski. Idź przed siebie, dopóki nie spotkasz kobiety stojącej koło rzeki. Porozmawiaj z nią. Teraz w prawo- wejdź po zaroślach na skalną kolumnę. Wskocz na domek po prawej, a z niego na platformę z lewej. Przeskocz na kolejną, podnieś roślinkę i zagraj. Przywołasz orła. Naceluj nim na małpę, tańczącą w oddali. Jeżeli Ci się uda, orzeł zabierze jej kołysankę. Teraz wróć do kobiety z która przed chwilą rozmawiałeś oraz zanieś ową kołysankę do domu kobiety. Dostałeś wędkę! Gratuluję.
Teraz kieruj się do sklepu ( dom z różowym dachem! ). Porozmawiaj z właścicielką. Wyjdź ze sklepu i biegiem w prawo. Dojdziesz do dużego domu. Obejdź go. Zobaczysz kota. Wyciągnij wędkę, podejdź do zbiornika wodnego i złów DWIE (!!) ryby. Kot zabierze Ci jedną i pobiegnie do domu. Wróć do sklepu. Otrzymasz butelkę z mlekiem. Przy okazji kup procę.
Po wyjściu ze sklepu, kieruj się w stronę domu Linka ( lewo! ). Gdy wejdziesz do domu, zobaczysz skrzynię. Otwórz ją! Gratulacje! Właśnie zdobyłeś pierwszy miecz ;). Wyjdź z domu i pogadaj z dzieciakami. Będziesz musiał im zaprezentować sztukę używania miecza oraz procy. Po zakończonym przedstawieniu, pojawi się małpka. Niestety, dzieci za nią pobiegną. Wskakuj na Eponę i ruszaj za nimi! Biegnij przez most, bramę i jaskinię. Pójdź w lewo i pogadaj z facetem siedzącym na pieńku- otrzymasz Lampę! Cofnij się, i w lewo do jaskini, której wejście jest zamknięte na klucz. Po wyjściu z owego tunelu, kieruj się na północny Zachód ( po ukosie w górne lewo! ) Wejdź do jaskini- znajdziesz tam klucz otwierający bramy do Faron Woods. Wyjdź z jaskini i pędź na południowy wschód ( po ukosie w dolny prawy! ) otwórz bramę i idź przed siebie. Idź przed siebie. Zobaczysz jednego z dzieciaków uwięzionego razem z małpą w klatce. Kilka ciosów mieczem i klatki nie ma ;).
Ponownie zagoń owce do obory. Wróć do wioski. Zacznie się krótka animacja. Ilia zabierze konia. Idź w stronę domu Linka. Później w prawo, w stronę jeziorka. Niestety Ilia zamknęła bramkę. Cofnij się kawałek i poszukaj małego tunelu w którym możesz się przeczołgać. Dojdziesz do źródła ;).
Teraz obejrzyj animację. Zobaczysz przemianę Linka w wilka.
Jesteś wilkiem. Jesteś w celi. Jesteś przyczepiony łańcuchem do ściany. Spróbuj się zerwać. Twój wysiłki i tak nic nie dadzą. Po chwili pojawi się Midna i za pomocą nieznanej Ci magii przerwie łańcuch. Idź w róg między kratami a ścianą. Zniszcz skrzynie i przekop się ( strzałka w dół! ). Wejdź do sąsiedniej celi. Zobacz zwisający łańcuch. Namierz go ( Z! ) i wciśnij A. Zejdź do kanałów. Zobaczysz unoszącą się kulę. Użyj instynktu ( lewa albo prawa strzałka! ). Odkryjesz że to jest… Duch!
Możesz posłuchać co on do siebie mówi. Idź lewą stroną. Na rozwidleniu, również skręć w lewo. Prosto, aż zobaczysz po prawej kolce. Skręć w lewo. Pociągnij łańcuch. Odwróć się i przepłyń nad kolcami. Prosto i na skrzyżowaniu w prawo. Pociągnij łańcuch, obróć się i prosto przed siebie. Midna przeleci przez kraty.
Ty natomiast, przeczołgaj się się tunelem znajdującym się z lewej strony. Skręć w prawo. Idź schodami z lewej, do góry. W pewnym momencie, gdy już nie będzie schodów, będziesz musiał przejść po linie. Gdy już dojdziesz do końca, zabij wszystkie nietoperze. Wejdź na kamienie znajdujące się na wprost schodów którymi przyszedłeś i leć do góry. Przejdź przez drzwi.Cały czas prosto, aż spotkasz ducha żołnierza. Skręć w lewo. Dopchaj skrzynkę pod półkę i wejdź na nią.
Zeskocz i idź cały czas w prawo, dopóty nie zobaczysz zerwanego mostu. Skręć w prawo i leć za pomocą Midny. Idź w stronę wejścia na wieży. Wejdź. Zeskocz na dół i schodami do góry. Spotkasz Zeldę. Teraz zejdź na dół schodami. Pojawiłeś się blisko wioski Ordon. Idź w prosto i w lewo. Gdy już będziesz w wiosce, idź przed siebie, do domu za którym łowiłeś ryby. Zauważysz dwóch facetów. Przyczaj się w trawie, podsłuchaj ich. Teraz idź w kierunku sklepu.
Stań pod nim, poleć na górę za pomocą Midny i po platformach do gościa który na Ciebie nasłał orła. Leć do domku na w Prost i wejdź do niego. Zeskocz na dół, wejdź na stół i na półkę. Zobaczysz tarczę.
Uderz o ścianę ( Z+A) dwa razy. Podnieś tarczę. Wyjdź z domku oknem, które będzie po Twojej prawej. Teraz w kierunku domu przy którym stoi mężczyzna z pochodnią. Zajdź od prawe strony, włącz instynkt i wkop się do środka.
Podnieś miecz i wychodź. Pędź w stronę domu Linka. W prawo i cały czas prosto. Przejdź przez most i wejdź do wymiaru Zmierzchu. Teraz prosto, aż do źródła w którym poznasz Ducha. Odwróć się. W prawo. W tunelu włącz instynkt i zabij dwa insekty. Wyjdź z tunelu i w lewo. Znowu w lewo, wejdź na drewnianą „scenę”.
Wleć do domku. Pogadaj z typem, pozabijaj robaki. Wyjdź. Obejdź domek. Z drugiej strony uderz w ścianę. Spadnie robak- wiesz co masz robić. Wróć się tam skąd przyszedłeś. W lewo, przekop się pod bramą i zabaw się z przyjaciółmi insektami. Przejdź przez jaskinię. W lewo. Pod ścianą jest taki kamień.
Stań na nim. Poleć do przodu. Wejdź na skarpę i leć dalej. Zabij trzy owady i tym razem leć już do samego końca. Gdy już dolecisz, zobaczysz robaki, które są pod ziemią. Odkop je i zabij. Stań na końcu mostu i leć do końca.
Zeskocz z platformy. Zobaczysz dwa robaki prze sobą. Nie muszę Ci przypominać co masz zrobić. Stań znowu na kamieniu i już kolejny raz leć do końca. Przejdź przez bramę. W lewo i przed siebie. Na końcu pozbądź się robaków. Brawo! Jesteś już w ludzkiej formie. Przejdź przez tunel znajdujący się przed Tobą.
Skręć w lewo, pogadaj z facetem. Dostaniesz klucz. Wróć się, w lewo i przez bramę. Przejdź przez jaskinię. Podejdź do gazu, wyciągnij lampę. Podbiegnie do Ciebie małpa i Ci ją zabierze. Pędź za nią!
Gdy już dojdziesz do końca, odzyskasz przyrząd. Przejdź przez bramę. Kieruj się w lewo, wejdź do sklepu papugi i ukradnij olej.
Idź w prawo. Spotkasz wilka- mistrza technik. Nauczysz się jak dobijać przeciwników- gratz. Teraz prosto, spal pajęczynę i oto jesteś w pierwszym dungeonie! :)

Autor: Amek