Historia
Pod koniec zawziętej walki, Link pokonał Ganona, odebrał Trójmoc i uratował księżniczkę Zeldę. Jednak, czy to, aby na pewno koniec historii? Wiele wiosen przeminęło od czasu tamtego wydarzenia…
Niegdyś wspaniałe królestwo Hyrule było na drodze do ruiny. Moc podłego serca Ganona zostawiła ślad na królestwie, wpędzając je w chaos i nieporządek. Co więcej, nawet po jego upadku, niektórzy z jego niegodziwych sługusów przetrwali, czekając na jego powrót.
Kluczem do powrotu Króla Zła była krew Linka – dzielnego chłopca, który go kiedyś pokonał. Ganon odrodziłby się, gdyby Link został poświęcony.
Pewnego dnia, podczas 16 urodzin Linka, dziwny znak, wyglądający dokładnie jak królewski symbol, pojawił się na wierzchu dłoni młodego bohatera. Przejęty tym Link, udał się do Impy, opiekunki Zeldy. Gdy zobaczyła znak na dłoni, przestraszyła się i zaniepokoiła. Zabrała Linka do Północnego Zamku.
Były tam drzwi, które otworzyć mógł jedynie potomek rodziny królewskiej. Impa podniosła lewą dłoń Linka i dotknęła nią drzwi. Rozległ się szczęk zamka i drzwi, bardzo powoli, rozsunęły się. Pośrodku słabo oświetlonego pokoju, na ołtarzu, leżała piękna kobieta.
„Tutaj spoczywa Księżniczka Zelda” – powiedziała spokojnie Impa. – „Link, przyszedł czas, żebym opowiedziała ci legendę o Zeldzie, przekazywaną z pokolenia na pokolenie…
Dawno temu, gdy Hyrule było jeszcze jednym państwem, wielki władca sprowadził pokój do królestwa, używając Trójmocy. Jednakże był on człowiekiem i jak wszyscy ludzie, umarł. Jego syn, młody książę, odziedziczył po nim wszystko. Prawie wszystko, gdyż dostał Trójmoc tylko w części. Królewicz szukał wszędzie zagubionych części, lecz nie udało mu się to. Wtedy, zaprzyjaźniony z królem mag, przekazał księciu niespodziewane wieści…
Zanim umarł, król powiedział coś o Trójmocy swej najmłodszej córce, księżniczce Zeldzie.
Królewicz od razu przepytał swą siostrę, jednak ta nic mu nie powiedziała. Po tym, mag zagroził jej, że uśpi ją na zawsze, lecz i to nie przyniosło skutku.
W swym gniewie, mag zaczął rzucać zaklęcie. Książe próbując go powstrzymać, wbił mu nóż w pierś. Ostatnim tchnieniem czarnoksiężnik dokończył inkantacje, a księżniczka Zelda pogrążyła się w śnie, z którego mogła się już nigdy nie obudzić.
Pogrążony w smutku i żalu książę, podniósł ciało księżniczki i ułożył ją w tym pokoju, na tym ołtarzu. Miał nadzieję, że kiedyś powróci ona do życia. By nie zapomnieć o tej tragedii, rozkazał, by od tej pory wszystkie narodzone dziewczynki w rodzinie królewskiej miały na imię Zelda.”
Ze skrzyni obok ołtarza Impa wyciągnęła sześć kryształów i zwój. Podała je Linkowi i rzekła: „Moja rodzina przekazywała te rzeczy z pokolenia na pokolenie. Ten zwój zapisany jest w starożytnym języku, którego jak dotąd nikt nie potrafił przeczytać, lecz ty, ze znakiem na dłoni, będziesz to potrafił.” Link rozwinął pergamin. Nigdy wcześniej nie widział liter, nie umiał czytać. Popatrzył na zwój i odkrył, że rozumie to, co jest na nim napisane. Tak jakby ten pergamin sam się odczytywał.
„Ty, który będziesz posiadaczem Trójmocy w przyszłości. Podzielę się z tobą wiedzą o nim. Są trzy części Trójmocy – Moc, Mądrość i Odwaga. Jeśli złączą się one, Triforce pokaże maksimum swej mocy. Z trzech części, Moc i Mądrość zostawiłem dla królestwa, jednak miałem powód, by schować Trójmoc Odwagi.
Nie każdy może użyć Trójmocy, bowiem wymaga on silnego charakteru. Jego posiadacz musi również wyzbyć się wszelkich złych myśli. Niestety, przez całe moje życie nie znalazłem odpowiedniej osoby. Zadecydowałem, że rzucę zaklęcie na wszystkich ludzi w królestwie. Znak Rodziny Królewskiej pojawi się na wierzchu dłoni młodzieńca, który osiągnął odpowiedni wiek, zdobył wiele doświadczeń, i ma dobry, i silny charakter. Lecz…co się stanie, jeśli ktoś użyje Trójmocy przed nim? Jeśli zostałby źle wykorzystany, sprowadziłby wiele zła.
Trójmoc Odwagi ukryty jest w Wielkim Pałacu w Dolinie Śmierci na największej wyspie Hyrule, jednakże by tam wejść, będziesz musiał najpierw pokonać strażników i zdjąć Barierę.
Gdy pokonasz strażnika, którego stworzyłem, by nie pozwolił wejść nieproszonym do Pałacu, umieść kryształ na czole statuy, którą tam znajdziesz. Po umieszczeniu sześciu kryształów na swoich miejscach, Bariera otaczająca Dolinę Śmierci opadnie, pozwalając wejść ci do Wielkiego Pałacu. Tam musisz stanąć do walki z ostatnim strażnikiem. Po jego pokonaniu, Trójmoc Odwagi będzie twój. Nie ma się czego bać. Zostałeś wybrany, by to zrobić i zrobisz to. Stałeś się światełkiem nadziei dla królestwa Hyrule.”
Link powoli podniósł głowę znad pergaminu. Spojrzał na Impę. „Magiczne zaklęcie rzucone na księżniczkę z pewnością zostanie przerwane, jeśli użyjesz Trójmocy.” – Rzekła. – „Proszę, Link. Zjednocz Trójmoc i uratuj księżniczkę. I przynieś pokój z powrotem do Hyrule.”
Link skinął głową. Popatrzył na ołtarz i w ciszy wyszedł z sali.
Ze swym magicznym mieczem w lewej dłoni i magiczną tarczą w prawej, wyruszył samotnie w długą podróż.
W tym samym czasie, słudzy Króla Zła zwoływali nowych sojuszników z Podziemi i zaczynali pracować nad wskrzeszeniem Ganona…
Niegdyś wspaniałe królestwo Hyrule było na drodze do ruiny. Moc podłego serca Ganona zostawiła ślad na królestwie, wpędzając je w chaos i nieporządek. Co więcej, nawet po jego upadku, niektórzy z jego niegodziwych sługusów przetrwali, czekając na jego powrót.
Kluczem do powrotu Króla Zła była krew Linka – dzielnego chłopca, który go kiedyś pokonał. Ganon odrodziłby się, gdyby Link został poświęcony.
Pewnego dnia, podczas 16 urodzin Linka, dziwny znak, wyglądający dokładnie jak królewski symbol, pojawił się na wierzchu dłoni młodego bohatera. Przejęty tym Link, udał się do Impy, opiekunki Zeldy. Gdy zobaczyła znak na dłoni, przestraszyła się i zaniepokoiła. Zabrała Linka do Północnego Zamku.
Były tam drzwi, które otworzyć mógł jedynie potomek rodziny królewskiej. Impa podniosła lewą dłoń Linka i dotknęła nią drzwi. Rozległ się szczęk zamka i drzwi, bardzo powoli, rozsunęły się. Pośrodku słabo oświetlonego pokoju, na ołtarzu, leżała piękna kobieta.
„Tutaj spoczywa Księżniczka Zelda” – powiedziała spokojnie Impa. – „Link, przyszedł czas, żebym opowiedziała ci legendę o Zeldzie, przekazywaną z pokolenia na pokolenie…
Dawno temu, gdy Hyrule było jeszcze jednym państwem, wielki władca sprowadził pokój do królestwa, używając Trójmocy. Jednakże był on człowiekiem i jak wszyscy ludzie, umarł. Jego syn, młody książę, odziedziczył po nim wszystko. Prawie wszystko, gdyż dostał Trójmoc tylko w części. Królewicz szukał wszędzie zagubionych części, lecz nie udało mu się to. Wtedy, zaprzyjaźniony z królem mag, przekazał księciu niespodziewane wieści…
Zanim umarł, król powiedział coś o Trójmocy swej najmłodszej córce, księżniczce Zeldzie.
Królewicz od razu przepytał swą siostrę, jednak ta nic mu nie powiedziała. Po tym, mag zagroził jej, że uśpi ją na zawsze, lecz i to nie przyniosło skutku.
W swym gniewie, mag zaczął rzucać zaklęcie. Książe próbując go powstrzymać, wbił mu nóż w pierś. Ostatnim tchnieniem czarnoksiężnik dokończył inkantacje, a księżniczka Zelda pogrążyła się w śnie, z którego mogła się już nigdy nie obudzić.
Pogrążony w smutku i żalu książę, podniósł ciało księżniczki i ułożył ją w tym pokoju, na tym ołtarzu. Miał nadzieję, że kiedyś powróci ona do życia. By nie zapomnieć o tej tragedii, rozkazał, by od tej pory wszystkie narodzone dziewczynki w rodzinie królewskiej miały na imię Zelda.”
Ze skrzyni obok ołtarza Impa wyciągnęła sześć kryształów i zwój. Podała je Linkowi i rzekła: „Moja rodzina przekazywała te rzeczy z pokolenia na pokolenie. Ten zwój zapisany jest w starożytnym języku, którego jak dotąd nikt nie potrafił przeczytać, lecz ty, ze znakiem na dłoni, będziesz to potrafił.” Link rozwinął pergamin. Nigdy wcześniej nie widział liter, nie umiał czytać. Popatrzył na zwój i odkrył, że rozumie to, co jest na nim napisane. Tak jakby ten pergamin sam się odczytywał.
„Ty, który będziesz posiadaczem Trójmocy w przyszłości. Podzielę się z tobą wiedzą o nim. Są trzy części Trójmocy – Moc, Mądrość i Odwaga. Jeśli złączą się one, Triforce pokaże maksimum swej mocy. Z trzech części, Moc i Mądrość zostawiłem dla królestwa, jednak miałem powód, by schować Trójmoc Odwagi.
Nie każdy może użyć Trójmocy, bowiem wymaga on silnego charakteru. Jego posiadacz musi również wyzbyć się wszelkich złych myśli. Niestety, przez całe moje życie nie znalazłem odpowiedniej osoby. Zadecydowałem, że rzucę zaklęcie na wszystkich ludzi w królestwie. Znak Rodziny Królewskiej pojawi się na wierzchu dłoni młodzieńca, który osiągnął odpowiedni wiek, zdobył wiele doświadczeń, i ma dobry, i silny charakter. Lecz…co się stanie, jeśli ktoś użyje Trójmocy przed nim? Jeśli zostałby źle wykorzystany, sprowadziłby wiele zła.
Trójmoc Odwagi ukryty jest w Wielkim Pałacu w Dolinie Śmierci na największej wyspie Hyrule, jednakże by tam wejść, będziesz musiał najpierw pokonać strażników i zdjąć Barierę.
Gdy pokonasz strażnika, którego stworzyłem, by nie pozwolił wejść nieproszonym do Pałacu, umieść kryształ na czole statuy, którą tam znajdziesz. Po umieszczeniu sześciu kryształów na swoich miejscach, Bariera otaczająca Dolinę Śmierci opadnie, pozwalając wejść ci do Wielkiego Pałacu. Tam musisz stanąć do walki z ostatnim strażnikiem. Po jego pokonaniu, Trójmoc Odwagi będzie twój. Nie ma się czego bać. Zostałeś wybrany, by to zrobić i zrobisz to. Stałeś się światełkiem nadziei dla królestwa Hyrule.”
Link powoli podniósł głowę znad pergaminu. Spojrzał na Impę. „Magiczne zaklęcie rzucone na księżniczkę z pewnością zostanie przerwane, jeśli użyjesz Trójmocy.” – Rzekła. – „Proszę, Link. Zjednocz Trójmoc i uratuj księżniczkę. I przynieś pokój z powrotem do Hyrule.”
Link skinął głową. Popatrzył na ołtarz i w ciszy wyszedł z sali.
Ze swym magicznym mieczem w lewej dłoni i magiczną tarczą w prawej, wyruszył samotnie w długą podróż.
W tym samym czasie, słudzy Króla Zła zwoływali nowych sojuszników z Podziemi i zaczynali pracować nad wskrzeszeniem Ganona…
Komentarze
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.