Aonuma o Lttp2
Cała treść wywiadu z Eiji Aonuma dla CNET:
"Dlaczego właśnie a Link to the Past? Dlaczego by nie stworzyć zupełnie nowego świata dla Linka? Pan Aonuma odpowiedział, że to właśnie 3DS pozwolił im na ponowne wkroczenie w top-down-view world dając nowe możliwości graczom do interakcji w świecie Zeldy. To doskonały moment by powrócić do Lttp. Tak samo jak jej poprzedniczka i kilka innych gier w serii, Lttp2 będzie oscylowało między light world i dark world."
"Więc gdzie zrodził się pomysł by Link zmieniał się w obrazek? Starzy Zelda wyjadacze pewnie pamiętają Phantom Ganona z Forest Tample z Ocarina of Time. W czasie pojedynku, Ganon wyłania się z jednego z 6 identycznych obrazów. Pan Aonuma zastanawiał się co by było, gdyby Link posiadał podobne umiejętności?"
"W czasie rozmowy Aonuma wielokrotnie podkreślał wagę efektu 3D w 3DSie i że teraz jest to wykorzystywane w Zeldzie. Temat ten był najczęściej poruszany ze względu na kontrowersje jakie budził w czasie premiery 3DSa i wciąż dzieli ze względu na upodobania. Jedni skarzą się na bóle głowy i oczu, inni uważają że to nieodłączny element bez którego niemożna cieszyć się 3DSem."
"Nie ważne jak będziesz grał w sequel a Link to the Past -- czy z włączonym 3D czy nie -- pan Aonuma zapewnia, że gra będzie cieszyć. On i jego zespół rozumieją, że nie każdy lubi lub może grać z efektami 3D. Mimo wszystko, jeśli zdecydujesz się całkowicie wyłączyć 3D, nie przesuwając deph-slidera nawet ociupinkę, tracisz pewną cześć rozrywki."
"3D to także wyzwanie w promowaniu gry i jej reklamie. Trójwymiarowe video gameplaye są dostępne w sklepie 3DSa, ale nie da się ich oglądać na codziennego użytku telewizorach czy monitorach. "Chciałbym, żeby ludzie po prostu skusili się i kupili tą gre, a później powiedzieli swoim znajomym, by też ją kupili!" komentuje Aonuma."
"Dlaczego właśnie a Link to the Past? Dlaczego by nie stworzyć zupełnie nowego świata dla Linka? Pan Aonuma odpowiedział, że to właśnie 3DS pozwolił im na ponowne wkroczenie w top-down-view world dając nowe możliwości graczom do interakcji w świecie Zeldy. To doskonały moment by powrócić do Lttp. Tak samo jak jej poprzedniczka i kilka innych gier w serii, Lttp2 będzie oscylowało między light world i dark world."
"Więc gdzie zrodził się pomysł by Link zmieniał się w obrazek? Starzy Zelda wyjadacze pewnie pamiętają Phantom Ganona z Forest Tample z Ocarina of Time. W czasie pojedynku, Ganon wyłania się z jednego z 6 identycznych obrazów. Pan Aonuma zastanawiał się co by było, gdyby Link posiadał podobne umiejętności?"
"W czasie rozmowy Aonuma wielokrotnie podkreślał wagę efektu 3D w 3DSie i że teraz jest to wykorzystywane w Zeldzie. Temat ten był najczęściej poruszany ze względu na kontrowersje jakie budził w czasie premiery 3DSa i wciąż dzieli ze względu na upodobania. Jedni skarzą się na bóle głowy i oczu, inni uważają że to nieodłączny element bez którego niemożna cieszyć się 3DSem."
"Nie ważne jak będziesz grał w sequel a Link to the Past -- czy z włączonym 3D czy nie -- pan Aonuma zapewnia, że gra będzie cieszyć. On i jego zespół rozumieją, że nie każdy lubi lub może grać z efektami 3D. Mimo wszystko, jeśli zdecydujesz się całkowicie wyłączyć 3D, nie przesuwając deph-slidera nawet ociupinkę, tracisz pewną cześć rozrywki."
"3D to także wyzwanie w promowaniu gry i jej reklamie. Trójwymiarowe video gameplaye są dostępne w sklepie 3DSa, ale nie da się ich oglądać na codziennego użytku telewizorach czy monitorach. "Chciałbym, żeby ludzie po prostu skusili się i kupili tą gre, a później powiedzieli swoim znajomym, by też ją kupili!" komentuje Aonuma."
Komentarze
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Nie ma to jak "trujwymiar"