2002 - Miyamoto on Zelda, Nintendo Book Winter 2002
W najnowszym japońskim nagraniu DVD znajduje się klip z komentarzem Pana Miyamoto na temat The Legend of Zelda (GC). Dzięki stronie PGC (planetgamecube) możemy go wam przybliżyć.
Czym jest The Legend of Zelda?
Pierwsza gra z serii powstała około 15, 16 lat temu. Akcja gry dzieje się w świecie fantasy. Jest to historia młodego chłopca, który wyrusza na wyprawę zwalczać zło. Bardzo chciałem stworzyć serię gdzie gracze sami wyruszają na wyprawę używając swojej głowy i kontrolując ciało postaci za pomocą kontrolera.
Projekt postaci.
Kiedy pokazaliśmy grę zeszłego lata, pojawiło się wiele kontrowersji wokół kreskówkowej twarzy Linka. W Ocarina of Time na N64 Link był przystojnym młodzieńcem. W poprzednim roku było wiele opinii. Ludziom, którym nie podobał się nowy wygląd Linka, szczególnie w Europie, gdy w tym roku wypróbowali grę, zmienili zdanie na temat nowego wyglądu. Gdy możesz zagrać w daną grę i jej dotknąć czujesz się szczęśliwy. Gdy poruszasz całą tą animacją, jest to niesamowita rzecz, która sprawia radość graczom.
W Ocarina of Time było tak samo. Mieliśmy ten sam zamiar stworzenia figur, obrazów, które mógłbyś dotknąć. Jeśli możesz odczuć animację, którą zazwyczaj oglądasz jest to naprawdę niesamowite. Zaprojektowałem grę, ale dopóki nie została zrobiona, nie widziałem jej. Gdy była gotowa sprawdziłem ją i byłem naprawdę zadowolony.
Nawet początkujący mogą w nią grać.
Celem jest stworzenie gry, przy której będziesz dobrze się bawić od momentu gdy zaczniesz w nią grać. Oczywiście przechodzenie gry jest fajne, ale rozrywka płynąca z grania jest również bardzo ważna. Mario jest taki sam. Kiedy zaczniesz grać, masz z tego frajdę. Zelda jest również taka sama. Nie tylko dobrze się bawisz grając, ale uczestniczysz również w przygodzie. Mogę to zagwarantować.
Sterowanie w Zeldzie jest dość proste. Jednak możesz wykonywać dużo złożonych rzeczy. Jak system automatycznego skoku. Jak namierzanie przeciwnika za pomocą przycisku. W tym przemyśle wiele podstawowych zasad w grach akcji zostało zapoczątkowanych przez nasze Zeldy. Sądzimy, że nawet gracze, którzy nie grają w gry będą dobrze się bawić. Jeśli raz spróbują to może się wciągną na dobre.
Łączność.
Zawsze myślimy nad możliwościami stworzenia czegoś dodatkowego po przez połączenie ze sobą GC i GBA w naszych grach. Z Zeldą jest tak samo. To nie jest tylko spoglądanie z boku. Przez otrzymywanie map i dawanie graczowi wskazówek, druga osoba również może brać w tym udział.
Z podłączonym GBA chcemy żeby dla przykładu siostry siedziały przy swoich braciach i udzielały im rad i może nawet im przeszkadzały. Proszę sprawdźcie grę po przez podłączenie GBA.
Wiadomość.
Tego roku w maju na E3 pokazaliśmy grę i daliśmy w nią zagrać. Byliśmy nadal na etapie wprowadzania nowych pomysłów. Wszyscy wyczekują tego tytułu. Premiera będzie najpierw w Japonii na te święta. Gry wideo są jednymi z nielicznych mediów wywodzących się z Japonii, które poszły na cały świat. Klienci w Japonii zasługują na to żeby zagrać w gry pierwsi. Zelda będzie mieć premierę w Japonii w tym roku.
Tłumaczenie: MasterLink
Czym jest The Legend of Zelda?
Pierwsza gra z serii powstała około 15, 16 lat temu. Akcja gry dzieje się w świecie fantasy. Jest to historia młodego chłopca, który wyrusza na wyprawę zwalczać zło. Bardzo chciałem stworzyć serię gdzie gracze sami wyruszają na wyprawę używając swojej głowy i kontrolując ciało postaci za pomocą kontrolera.
Projekt postaci.
Kiedy pokazaliśmy grę zeszłego lata, pojawiło się wiele kontrowersji wokół kreskówkowej twarzy Linka. W Ocarina of Time na N64 Link był przystojnym młodzieńcem. W poprzednim roku było wiele opinii. Ludziom, którym nie podobał się nowy wygląd Linka, szczególnie w Europie, gdy w tym roku wypróbowali grę, zmienili zdanie na temat nowego wyglądu. Gdy możesz zagrać w daną grę i jej dotknąć czujesz się szczęśliwy. Gdy poruszasz całą tą animacją, jest to niesamowita rzecz, która sprawia radość graczom.
W Ocarina of Time było tak samo. Mieliśmy ten sam zamiar stworzenia figur, obrazów, które mógłbyś dotknąć. Jeśli możesz odczuć animację, którą zazwyczaj oglądasz jest to naprawdę niesamowite. Zaprojektowałem grę, ale dopóki nie została zrobiona, nie widziałem jej. Gdy była gotowa sprawdziłem ją i byłem naprawdę zadowolony.
Nawet początkujący mogą w nią grać.
Celem jest stworzenie gry, przy której będziesz dobrze się bawić od momentu gdy zaczniesz w nią grać. Oczywiście przechodzenie gry jest fajne, ale rozrywka płynąca z grania jest również bardzo ważna. Mario jest taki sam. Kiedy zaczniesz grać, masz z tego frajdę. Zelda jest również taka sama. Nie tylko dobrze się bawisz grając, ale uczestniczysz również w przygodzie. Mogę to zagwarantować.
Sterowanie w Zeldzie jest dość proste. Jednak możesz wykonywać dużo złożonych rzeczy. Jak system automatycznego skoku. Jak namierzanie przeciwnika za pomocą przycisku. W tym przemyśle wiele podstawowych zasad w grach akcji zostało zapoczątkowanych przez nasze Zeldy. Sądzimy, że nawet gracze, którzy nie grają w gry będą dobrze się bawić. Jeśli raz spróbują to może się wciągną na dobre.
Łączność.
Zawsze myślimy nad możliwościami stworzenia czegoś dodatkowego po przez połączenie ze sobą GC i GBA w naszych grach. Z Zeldą jest tak samo. To nie jest tylko spoglądanie z boku. Przez otrzymywanie map i dawanie graczowi wskazówek, druga osoba również może brać w tym udział.
Z podłączonym GBA chcemy żeby dla przykładu siostry siedziały przy swoich braciach i udzielały im rad i może nawet im przeszkadzały. Proszę sprawdźcie grę po przez podłączenie GBA.
Wiadomość.
Tego roku w maju na E3 pokazaliśmy grę i daliśmy w nią zagrać. Byliśmy nadal na etapie wprowadzania nowych pomysłów. Wszyscy wyczekują tego tytułu. Premiera będzie najpierw w Japonii na te święta. Gry wideo są jednymi z nielicznych mediów wywodzących się z Japonii, które poszły na cały świat. Klienci w Japonii zasługują na to żeby zagrać w gry pierwsi. Zelda będzie mieć premierę w Japonii w tym roku.
Tłumaczenie: MasterLink
Komentarze
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.