Monster Hunter Tri i jej wpływ na nową Zelde
W swoim ostatnim "Iwata Asks" pan Satoru Iwata rozmawiał z zespołem Capcom'a który pracował nad Monster Hunter Tri~. Od słowa do słowa, rozmowa potoczyła się na temat oprawy graficznej gry [MHTri]
"Moge wam powiedzieć, że Nintendo było przez was naprawdę postawione w kłopotliwej sytuacji" mówi Iwata "Patrząc na [waszą] oprawę graficzną można śmiało powiedzieć że jest idealnym przykładem tego, co można wycisnąć z możliwości technicznych Wii. Myślę, że to postawiło zespół pracujący nad "Zeldą Wii" w dość kłopotliwym działaniu bod pewną presją".
Kaname Fujioka (przedstawiciel Capcom'u) odpowiedział, że "jednym z naszych największych celów przy wydawaniu Monster Hunter'a na Wii było to, by gra była jak najlepsza wizualnie".
"Seria zawsze była znana ze swojej imponującej grafiki. Kiedy zdecydowaliśmy się wydać grę na Wii, wielu graczy pomyślało, że gra przez to wyglądać będzie gorzej. Chcieliśmy więc pokazać, że wcale tak być nie musi. Jeśli usłyszymy opinię, że grafika jest "w porządku", będzie to dla nas porażką".
Wygląda na to, że Capcom naprawdę wysoko postawiło poprzeczkę zarówno sobie jak i innym wytwórniom. Samo Nintendo poczuło się "zobowiązane" do poprawienia grafiki w swojej grze, możemy więc w pewnym sensie podziękować i Capcom'owi i zespołowi pracującemu nad Monster Hunter Tri~ - dzięki ich pracy i presji jaką wywarli na Nintendo możemy być pewni, że Zelda Wii będzie wyjątkowo dopracowana pod względem grafiki i na pewno nas nie zawiedzie ;)
Źródło
"Moge wam powiedzieć, że Nintendo było przez was naprawdę postawione w kłopotliwej sytuacji" mówi Iwata "Patrząc na [waszą] oprawę graficzną można śmiało powiedzieć że jest idealnym przykładem tego, co można wycisnąć z możliwości technicznych Wii. Myślę, że to postawiło zespół pracujący nad "Zeldą Wii" w dość kłopotliwym działaniu bod pewną presją".
Kaname Fujioka (przedstawiciel Capcom'u) odpowiedział, że "jednym z naszych największych celów przy wydawaniu Monster Hunter'a na Wii było to, by gra była jak najlepsza wizualnie".
"Seria zawsze była znana ze swojej imponującej grafiki. Kiedy zdecydowaliśmy się wydać grę na Wii, wielu graczy pomyślało, że gra przez to wyglądać będzie gorzej. Chcieliśmy więc pokazać, że wcale tak być nie musi. Jeśli usłyszymy opinię, że grafika jest "w porządku", będzie to dla nas porażką".
Wygląda na to, że Capcom naprawdę wysoko postawiło poprzeczkę zarówno sobie jak i innym wytwórniom. Samo Nintendo poczuło się "zobowiązane" do poprawienia grafiki w swojej grze, możemy więc w pewnym sensie podziękować i Capcom'owi i zespołowi pracującemu nad Monster Hunter Tri~ - dzięki ich pracy i presji jaką wywarli na Nintendo możemy być pewni, że Zelda Wii będzie wyjątkowo dopracowana pod względem grafiki i na pewno nas nie zawiedzie ;)
Źródło
Komentarze
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.