Plotka: Olbrzymi przeciek!
Oto informacje na temat "Zeldy Wii" które znajdowały się w dokumencie. Jak podaje portal Zelda Informer, plotka ta w 99.99% jest potwierdzona!
Oficialny tytuł Zeldy Wii brzmi po prostu The Legend of Zelda, bez podtytułu.
Gra opowiada historię która ma miejsce kilka setek lat PRZED Ocarina of Time. Odpowiada również na pytanie jak powstał legendarny Master Sword.
Wróżko-podobna dziewczynka z artu pełni bardzo istotną rolę w grze. Jej imie to Zordiana.
W arsenale Linka ponownie znajdziemy Hookshot, ale jego możliwości zostały poszerzone. Nie będzie przyciągał Linka do wskazanego celu tak odrazu. Można będzie się na nim huśtać, dokładnie tak samo jak na Grappling Hook'u w Wind Wakerze. Hookshot nie korzysta z Wii Motion Plus'a.
Czasem by otworzyć jakieś drzwi, będziemy musieli "wyrysować" na nich pewien symbol za pomocą miecza.
Skrypt kodu z gry wskazuje na to, że łuk w Zeldzie Wii będzie działał na podobnej zasadzie co ten w Wii Sports Resorte.
Gra posiada dwa poziomy trudności. Aonuma umieścił je w grze mimo iż Miyamoto był temu przeciwny. Normal-Mode jest dla początkujących. Hero-Mode nie posiada "Super Guide'a" oraz przeciwnicy są silniejsi.
Dungeon który zostanie pokazany w prezentacji gry na konferencji oraz w który można będzie zagrać na E3 i jest inny niż te z jakiej kolwiek Zeldy z przeszłości. Wchodząc do Dungeon'a, nie zauważysz, że w ogóle w nim jesteś. W grze będą Dungeony bez Bossów oraz Bossowie bez Dungeonów. Dungeon w który można będzie zagrać na E3 to Lodowa Lokacja. Będzie to też pierwszy Dungeon w grze.
Jeśli te informacje oficjalnie zostaną potwierdzone na E3 (co okaże się już za 2 dni) to faktycznie, nadchodząca Zelda sporo odbiega od "formuły" poprzednich gier tej serii. Zaglądajcie na naszą stronę a na pewno nie ominie was żaden news z E3.
Zapraszam do wypowiadania się na temat tej plotko w komentarzach do newsa oraz na naszym forum!
Oficialny tytuł Zeldy Wii brzmi po prostu The Legend of Zelda, bez podtytułu.
Gra opowiada historię która ma miejsce kilka setek lat PRZED Ocarina of Time. Odpowiada również na pytanie jak powstał legendarny Master Sword.
Wróżko-podobna dziewczynka z artu pełni bardzo istotną rolę w grze. Jej imie to Zordiana.
W arsenale Linka ponownie znajdziemy Hookshot, ale jego możliwości zostały poszerzone. Nie będzie przyciągał Linka do wskazanego celu tak odrazu. Można będzie się na nim huśtać, dokładnie tak samo jak na Grappling Hook'u w Wind Wakerze. Hookshot nie korzysta z Wii Motion Plus'a.
Czasem by otworzyć jakieś drzwi, będziemy musieli "wyrysować" na nich pewien symbol za pomocą miecza.
Skrypt kodu z gry wskazuje na to, że łuk w Zeldzie Wii będzie działał na podobnej zasadzie co ten w Wii Sports Resorte.
Gra posiada dwa poziomy trudności. Aonuma umieścił je w grze mimo iż Miyamoto był temu przeciwny. Normal-Mode jest dla początkujących. Hero-Mode nie posiada "Super Guide'a" oraz przeciwnicy są silniejsi.
Dungeon który zostanie pokazany w prezentacji gry na konferencji oraz w który można będzie zagrać na E3 i jest inny niż te z jakiej kolwiek Zeldy z przeszłości. Wchodząc do Dungeon'a, nie zauważysz, że w ogóle w nim jesteś. W grze będą Dungeony bez Bossów oraz Bossowie bez Dungeonów. Dungeon w który można będzie zagrać na E3 to Lodowa Lokacja. Będzie to też pierwszy Dungeon w grze.
Jeśli te informacje oficjalnie zostaną potwierdzone na E3 (co okaże się już za 2 dni) to faktycznie, nadchodząca Zelda sporo odbiega od "formuły" poprzednich gier tej serii. Zaglądajcie na naszą stronę a na pewno nie ominie was żaden news z E3.
Zapraszam do wypowiadania się na temat tej plotko w komentarzach do newsa oraz na naszym forum!
Komentarze
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.