Zelda Wii i jej szata graficzna

Wczoraj dowiedzieliśmy się, że Zelda Wii jest już w daleko posuniętej fazie produkcji, dzisiaj natomiast Aonuma powiedział coś, co wielu z nas pewnie zaskoczy: "nie wybraliśmy dla tej gry jeszcze oprawy graficznej. Istnieje możliwość, ze zastosujemy coś zupełnie nowego i świeżego, ale i realistycznego(czyli nie ma się co obawiać powrotu wind wakerowego cell shade'a)". Zostało też ponownie wspomniane iż Zelda Wii będzie miała "zmienioną strukturę podstawową serii" cokolwiek to znaczy... Aonuma dodał też, że ostatnio zaczął przyglądać się uważnie grze Monster Hunter Tri~ na Wii. Nie wykluczone, że w nowej Zeldzie mogą zostać zastosowane pewne pomysły, które po pojawieniu się w MHT tak licznie przyciągnęły graczy do konsol.
Swoją drogą... czy to nie troszkę dziwne? Skoro projekt jest już w fazie układania dungeonów, a nie została jeszcze wybrana oprawa graficzna dla gry?
Poczekamy, zobaczymy. Zelda Wii zapowiada się wyjątkowo rewolucyjnie.
Komentarze
#1 | 146 dnia 15/12/2009
Jesli pokazali arta z calkiem realistycznym Linkeim i MS-girl, to nie ma sie co obawiac czegos innego niz doroslej "Zeldy".
Jesli ma byc swieze i nowe to spoko, chyba zawsze o to chodzi xD Mnie cell shading nie przeszkadal, tylko WW miala ten najlepszy, DSowe wydania jakos mnie nie pociagaja tym shadingiem... Jak bym mial zdolnosci programowania etc, to bym stworzyl final ST ala TP, w wyobrazni mam niesamowity widok ostatniego-ostatniego bossa.
MH3 mial premiere jakis czas temu wiec jakies decyzje juz zapadly, wybieraja zapewne jeden z kilku tekstur. Dungeony moga rozplanowywac co do puzzli, itemow, skrzynek, bossow... choc mieli na to czas, tak z conajmniej rok po TP a nie w tej chwili... jesli chodzi o bossow i itemy i ogolna fabule.
ylko co moze byc bardziej realistycznego od TP czy MH3 (jesli chodzi o ogolny wyglad a nie postacie i historie)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.